KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 sty 2015, 12:06

ashir pisze:A kiedy ma iść do remontu Obozowa? :D

Podobno 15 marzec - 30 listopada ale ostatnio na info ulice pojawił się nowy termin rozpoczęcia prac czyli 15 czerwca co ciekawe termin zakończenia prac jest ten sam czyli 30 listopada.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2015, 12:11

Będzie etap że na Koło z Bemowa będzie można wjechać. A potem pętla idzie do przebudowy i niczego nie będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2015, 14:43

marko80 pisze:
Georg pisze:A na jakim odcinku ma być remontowana Obozowa?
Trasa AK - pętla Koło wraz z pętlą.
Bynajmniej. Akurat odcinek od Trasy AK do pętli Koło to Dywizjonu 303, nie Obozowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2015, 14:49

Może nie o tej samej odnodze Trasy AK rozmawiacie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2015, 14:52

Prymasa Tysiąclecia jako "trasa AK" to dość oryginalna koncepcja od czasu budowy węzła. Ani relacje, ani numer drogi... ale nawet zakładając, że tak, to i tak informacja nie jest prawdziwa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 sty 2015, 15:53

chodziło mi o prymasa tysiąlecia. w skrócie napisałem trasa AK

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 25 sty 2015, 22:17

I tak dobrze, że nie "Toruńska", bo i tak się zdarza. A na czas remontu Obozowej przydałaby się linia 13 na dwukierunkach przez Młynarską do pętli Młynów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2015, 22:21

Raczej 23, bo krótsza. 13 może się kręcić na Wolskim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 25 sty 2015, 22:35

Może być i 23, ale czy będzie? Czy w ogóle przy którymkolwiek tegorocznym remoncie uda się po raz pierwszy wykorzystać dwukierunki? To byłaby nowa jakość.
A o 23 docelowo pomyślałem, że mogłoby jeździć: Dywizjonu 303 - Radiowa - Powst. Śl. - Górczewska, wtedy "10" prosto Powst. Śl. do pętli Nowe Bemowo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2015, 6:30

Dwukierunki mają pójść w ruch na czas remontu pl. Starynkiewicza w lipcu. Tylko najpierw muszą zostać dostarczone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 sty 2015, 9:05

osa pisze: A na czas remontu Obozowej przydałaby się linia 13 na dwukierunkach przez Młynarską do pętli Młynów.
Dlaczego tylko do Młynowa, a nie Wawrzyszewskiej z rozjazdem nakładkowym?

BTW: czy nie powinien zostać zachowany dojazd do T-3? (tak, wiem, że podobno nie da się zawracać na terenie zakładu...)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 sty 2015, 9:16

Można za to zmieniać kierunek jazdy przed wjazdem do zakładu tramwajowego na Obozowej w przypadku tramwajów dwukierunkowych.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 26 sty 2015, 10:37

A czy przy okazji jezdnie Obozowej dostaną jakieś normalne wymiary, czy dalej będzie takie niebezpieczne ni w pięć ni w oko?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 26 sty 2015, 14:03

Pamiętam tylko jak się mówiło o wersji z jednym pasem ruchu plus ścieżka rowerowa (pas wydzielony dla rowerzystów)

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 29 sty 2015, 15:18

Jakoś nie zauważyłem, czy ktoś pomyślał o zastępstwie 184 na Kasprowicza i Reymonta? Piękne przystanki wybudowano na nowym odcinku Reymonta i na razie używane są tylko w jedną stronę. W każdym razie, coś przynajmniej na odcinku Metro Młociny - Nowe-Bemowo kursować musi. 167 mogłoby, ale najpierw trzeba byłoby jego trasę zakończyć gdzieś na Ochocie - kiedyś chyba była mowa o tym, że ma być skrócone do pętli Szczęśliwice.

A co do działań ztm-u - kiedyś już podobny wariant przerabialiśmy, kiedy po otwarciu metra plac Wilsona na Żoliborzu i Bielanach kursowało zarówno nowe 114 (Huta-Żeromskiego-Bródno_Podgrodzie), jak i stare 515 (Huta-Rembertów AON), to trwało kilka miesięcy, aż w końcu zostawiono tylko 114, gdy się ludzie oswoili. Więc raczej nie przesądzałbym na razie o fiasku jakichkolwiek zmian.

ODPOWIEDZ