Można, jak też zaproponowałem, dać najpierw przez Kabaty, potem KEN i Rolną, w al. Wilanowską w lewo i przez pętlę.Marvin pisze:Co jest ważniejsze dla 700: żeby jechało przez Wilanowską, czy żeby uzupełniało 710 na odcinku metro-Konstancin? Bo przy pozostawieniu powiązania z 710, 700 powinno jechać przez pętlę na Kabatach i zatrzymywać się na peronie 710.michael112 pisze:To mi wygląda na dość wredny pomysł, bo sprowadza się głównie do omijania pętli przy Wilanowskiej.
Jak już, to chyba lepiej jednak jako 5XX (4XX), będzie klarowne że nie wszędzie się zatrzymuje. Co i tak jest głupotą, bo zaproponujcie mi trasę do OB nie wyjeżdżającą poza Warszawę. Chyba tylko przez Opieńki polną drogą za Parkiem...Marvin pisze:Jeśli gmina poza Warszawą ma na swoim terenie linię w pierwszej strefie, to jak najbardziej płaci, i to więcej, niż za strefę drugą. W tej sprawie powinny się wypowiadać osoby posiadające większą orientację ode mnie, ale może rozwiązaniem byłoby uruchamianie sezonowej linii przyśpieszonej Kabaty-OB, omijającej przystanki poza Warszawą. Wprawdzie formalnie taka linia może być zwykła, ale czerwony numer byłby bardziej klarowny dla pasażerów.
EDIT: Też nie, trasa wykracza na moment poza Warszawę, i tam, "jak na złość", jest przystanek WCZASOWA
Tym bardziej, że jeszcze P+R by się przydał.Marvin pisze:Chyba się nie obędzie bez przebudowy pętli.