Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 06 lut 2015, 22:19

aczkolwiek chyba nic nie przebije "atmosfery" na linii Wileńska-Tłuszcz ...
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 lut 2015, 0:51

Niestety z tymi pasażerami nie da się nic zrobić. Niektórzy z nich mają po kilkadziesiąt tysięcy zł długu za przejazdy bezbiletowe. KM i tak nie mogą się z nimi poradzić

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 07 lut 2015, 7:27

Ale jak to się nie da. Rozumiem Gangrena i jego koledzy po fachu są nieściągalni, ale jeśli ktoś ma jakiekolwiek dochody, majątek albo kasę z szarej strefy i zapędy na telewizor na raty z MM to można mu nagrabić (komornik, KRD). Może KM zatrudnia za mało skutecznych prawników? Byłoby chociaż na zakup środków do zmywania grafitti.

KM jakoś w ogóle chyba nie mogą się odnaleźć w "orwellowskiej" rzeczywistości, nie potrafią korzystać z oczu Wielkiego Brata (monitoringu), nie wiedzą że należy oddzielić wilki (patologie) od owiec (spokojnych pasażerów płacących za bilet). No ale jeśli przewożąc pasażerów wyznaje się filozofię wozu drabiniastego ze słomą - póki nic nie odpada, to niech jedzie...

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 07 lut 2015, 10:50

KM-y to takie wierzytelności sprzedają co jakiś czas firmom, które zajmują się profesjonalnie ściąganiem długów. Kasę mają i dodatkowo problem ze ściągalnością z głowy, a dalej niech się martwi ten co ten dług kupił.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 lut 2015, 12:26

Pytanie tylko czy są chętni na zakup takich długów

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 lut 2015, 13:58

Lub raczej: ile sobie za to życzą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 08 lut 2015, 0:00

Chyba zwykle takie długi sprzedaje się za jakieś 30% teoretycznej wartości.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 lut 2015, 2:43

To zależy od ściągalności.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 08 lut 2015, 13:53

KM sprzedaje takie długi których same nie potrafią ściągnąć. Z tego co wynika ze strony KM podczas otatniego przetargu nie wybrano żadnej oferty.

Michał96
Posty: 216
Rejestracja: 29 gru 2014, 15:47

Post autor: Michał96 » 26 lut 2015, 16:41

Jak długo trwają prace na wiadukcie przy ulicy Kasprzaka?
Pociągi otrzymują rozkazy pisemne "O" z następującymi danymi:
Szlak Warszawa Gdańska - Warszawa Zachodnia Szczęśliwice, tor nr 1, kilometr 5,400 - 5,300, Vmax=20km/h, z powodu prac na wiadukcie nad ulicą Kasprzaka.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 lut 2015, 21:55

Warszawa Zachodnia Szczęśliwice? Ojej, co to za twór? To może jednak wróćmy do PKP Wola...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 27 lut 2015, 8:35

Z ruchowego punktu widzenia - Wola/WZ.P8 znajduje sie w okregu nastawczym stacji Warszawa Zachodnia, okreg WZS. Zaden twor, dziala to tak samo jak Zachodnia Podmiejska WZP i Dalekobiezna WZD.

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 27 lut 2015, 9:18

Tam jest teraz ograniczenie czasowe - ci co robili ten remont (Trupol?) tego się nie dotykali. Dopiero od niedawna przy kościele stoi jakiś kontener i panowie zrobili schodY do niego prowadzące z ulicy Kasprzaka. Jako bonus zdjęli od zeszłego tygodnia ograniczenie przy Żandarmerii Wojskowej, powoduje to skrócenie przejazdu WZS-WG po jedynce do 10-11 minut. Oczywiście jak po większości modernizacji, ten zysk należy odstać na Gdańskiej. Można by kursy z Zachodniej p8 opóźnić o 2-3 minuty, może ktoś po drodze miałby większe szanse na wyrobienie się.

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 06 mar 2015, 15:24

W NDM i Modlinie rano liczoną pasażerów w celach weryfikacji ilość pasażerów. Przewodniczący uznał na sesji Rady Miejskiej, że nie karkuluje się wprowadzić wspólnego biletu, bo wg jego wiedzy z Nowodworskich stacji skorzystało by na tym 100-200 osób. Tym czasem w ciągu godziny wsiadło/wysiadło ok. 1000 osób.
Sprawdzano między 6 a 7 rano.

http://nowodworski24.pl/nowy-dwor-maz-i ... a-pociagi/

http://www.nowodworska.pl/art,3970,wspo ... zebny.html

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 kwie 2015, 20:58

Przeklejone z tematu o komunikacji tramwajowej na Bemowie.
Glonojad pisze:O tak, możliwość zwiedzania sródmiejskich dworców w poszukiwaniu upragnionego kursu jest jedną z wielu zalet jazdy koleją po Warszawie... choć mogło być gorzej, mógł chcieć jechać do Legionowa. :roll:
Ostatnio jechałem SKM-ką z lotniska. Na Zachodnim okazało się, że jakiś pociąg się zepsuł na Ochocie i że będziemy jechać przez Warszawę Centralną. I teraz co z ludźmi z Ochoty, Powiśla i Stadionu? A ze Sródmieścia ludzie będą biegać, o ile w ogóle się dowiedzą... choć z mojej perspektywy - pasażera jadącego tym pociągiem - mogę pochwalić informację, bo na Zachodnim kierownik pociągu trzykrotnie wszystkich informował o zmianie trasy i latał przez cały pociąg, coby nikt nie był zaskoczony tym faktem. Co więcej, od razu po ruszeniu z Zachodniego odezwał się głos lektora - "Następna stacja Warszawa Centralna". Można? A w autobusach po nagłej zmianie trasy się nie da...

ODPOWIEDZ