Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lut 2015, 23:12

Jak wszem i wobec wiadomo, wolałbym częstsze 175 na Żwirkach, a 188 do piachu. Za to 523 ma obecnie tak długą trasę i niewielkie wykorzystanie tranzytowe, że powinno być skrócone do odcinka Bemowo - Torwar.

A jak w szczytach wygląda sytuacja ruchowa na Zwycięzców? Bo może lepiej wytyczyć objazd trasą: Rondo Waszyngtona - Francuska (tylko dla autobusów) - Zwycięzców - Międzynarodowa (tymczasowa organizacja ruchu z sygnalizacją do lewoskrętu) - Al. Stanów Zjednoczonych. Zdecydowanie wolałbym, żeby Wał został dla samochodów. Autobusy powinny jeździć przez teren zabudowany, a nie go objeżdżać. :p

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 lut 2015, 23:19

Emyl pisze:Jak wszem i wobec wiadomo, wolałbym częstsze 175 na Żwirkach, a 188 do piachu.
Bo od Lotnika do metra 188 jedzie 2 minuty, a 175 - pół godziny...
Zwłaszcza teraz, kiedy na Wawelskiej wszystko jedzie ile fabryka dała, a Aleje stoją na sztywno, jest idealny moment do przenoszenia ruchu w Aleje.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lut 2015, 23:24

MichalJ pisze:
Emyl pisze:Jak wszem i wobec wiadomo, wolałbym częstsze 175 na Żwirkach, a 188 do piachu.
Bo od Lotnika do metra 188 jedzie 2 minuty, a 175 - pół godziny...
Coś za coś - w każdym razie z pary 175+188 powinna zostać jedna linia. Wtedy z likwidacji 175 brygady po pół na 128 i 188. Ale taki myk można zrobić tylko i wyłącznie zakładając skrócenie 188 do Torwaru, jeśli nie wręcz do Politechniki.

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 23 lut 2015, 23:27

Co Wy z tym TORWAR-em. Przecież niedługo zamkną estakady i linie będą musiały krańcować przy Metro Politechnika, a te tranzytowe jechać przez al. Ujazdowskie lub Marszałkowską. Dlatego chyba warto pomyśleć nad układem, który będzie na 1,5 roku-2 lata.

Czy 138 w tej sytuacji do podziału?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lut 2015, 23:29

Mogą sobie zawracać bez kołatania się po estakadach, to się da zrobić. 138 i tak do podziału, to oczywiste.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 23 lut 2015, 23:34

Emyl pisze:Rzecz w tym, że to nie Zapłowiecze powinno z tego pasa korzystać, a Gocław. Zapłowiecze w ogóle nie powinno na Stanów Zjednoczonych wjeżdżać. Tam powinny zostać tylko linie zaczynające trasę na południe od linii tramwajowej na Grochowskiej + może ewentualnie 523 lub 188, chociaż i co do tego mam wątpliwości.
O, to teraz się we mnie zagotowało. W imię czego Gocław miałby mieć buspas na wyłączność? Uważasz, że Gocław miałby mieć najlepiej wszystkie swoje linie, czy to do centrum, czy na Pragę, czy gdziekolwiek indziej na buspasie, a wszystkich pozostałych chcesz wepchnąć do tramwajów na Waszyngtona, które jakoś z gumy być nie chcą. Zaraz mi napiszesz, że są jeszcze pociągi, ale zwracam uwagę, że na liniach mińskiej i otwockiej lada dzień zaczną się ograniczenia w podaży. Gdzie chcesz tych ludzi upchnąć? Czy może mają zostać w domach? To może lepiej niech Gocław zostanie w domu? Alternatywy nie ma, oczywiście częściowo ludzi można do tramwajów przesadzić, może też do pociągów na wschodnim albo stadionie (tu jest dostępna podaż miejsc), ale w pozostałym zakresie buspas musi służyć wszystkim i być wytyczony tak, aby wszystkim służyć mógł! Tyle ode mnie!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 lut 2015, 23:40

Rozumiem że prościej jest namalować buspas na Wale, ale doszliśmy do absurdu kiedy autobusy jeżdżą przez wygwizdów (i to w dużej mierze puste) tam gdzie jest cywilizacja to robi się korki, a największe tam gdzie tych autobusów jest najwięcej.
Nie mam wątpliwości że pomysł Pawcia z autobusową Francuską jest najlepszy. Po za tym, nie wierzę że w tym momencie nie ma na nadpodaży na Trasie "Ł" na przystanku Saska.
Obrazek

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 23 lut 2015, 23:55

Jeszcze raz to napiszę - ten plan ma co najmniej jeden słaby punkt - lewoskręt z Egipskiej w Ateńską (zakładając skierowanie na Francuską obecnych kursów 111, 147, 411, 507, 509, a pozostawienie do obsługi Saskiej 117 i 123, daje to maksymalnie ok. 40 kursów na godzinę na tym skręcie).

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 24 lut 2015, 0:15

Światła można przeprogramować. Zresztą akurat sceptycznie patrzę na jazdę Ateńską i Brukselską. Raczej widziałbym skręt w Zwycięzców (skręt w lewo tylko dla busów).
Obrazek

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 lut 2015, 0:25

Wiliam pisze:Światła można przeprogramować. Zresztą akurat sceptycznie patrzę na jazdę Ateńską i Brukselską. Raczej widziałbym skręt w Zwycięzców (skręt w lewo tylko dla busów).
Jak chcesz aż do Zwycięzców jechać Saską, to średnio się już opłaca odbijać do Francuskiej.

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 24 lut 2015, 0:45

kveld pisze:Jeszcze raz to napiszę - ten plan ma co najmniej jeden słaby punkt - lewoskręt z Egipskiej w Ateńską (zakładając skierowanie na Francuską obecnych kursów 111, 147, 411, 507, 509, a pozostawienie do obsługi Saskiej 117 i 123, daje to maksymalnie ok. 40 kursów na godzinę na tym skręcie).
Najlepiej Saskiej zabrać wszystkie linie , bo Gocławowi się spieszy. 117 do centrum 123 na Wchodni a NA PRAGĘ NIC. Bo co ? Saska może powiedzieć: dlaczego się tam sprowadzaliście?

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 lut 2015, 1:26

Jakie znow estakady zamkną?

A nie da sie wyasfaltowac kawałka Waszyngtona z torami od Saskiej do przejazdu skośnego?

PS chyba mało kto zakłada czasowość rozwiązania, skoro buspas jest biały a nie żółty.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 lut 2015, 2:12

Ciekawe, czy była robiona jakakolwiek analiza przed malowaniem, czy też zrobiono to na hura... :/

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2015, 6:30

Wyasfaltowac sie da, tylko to nie znaczy, ze beda mogly tam jechac autobusy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 24 lut 2015, 7:18

151 i 509 kierujemy na trasy skorygowane: 151 Aleja Stanów Zjednoczonych- Międzynarodowa- Zwycięzców - Wał Miedzeszyński... Dworzec Centralny.
509 Umińskiego- Fieldorfa- Nowaka Jeziorańskiego- Poligonowa- Aleja Stanów Zjednoczonych- Międzynarodowa- Zwycięzców- Francuska... Nowodwory.
Linię 111, 147, 507 oraz 411 kierujemy przez Francuską. Problem widzę jeden bardzo słaby stan nawierzchni Brukselskiej. Najdogodniejsze wyjazdy z Gocławia biegną albo do Stanów Zjednoczonych albo omijając korki przez Francuską. Wymaga to jednak zmian tras wielu linii i ich pierwotnego przeznaczenia dla różnych grup potoków pasażerskich.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

Zablokowany