Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Pan Wojciechowicz Zastępca Prezydent od komunikacji. Już ulicy nie będę podawał.
Ale po co 502 ma jezdzic na około skoro Grochowska do stadionu jest szybciej?
Mnie zostawia fakt ze 411 dubluje się z 507 i 502 oraz nie długo do tego z E-1!
411 załatwia połączenie na Gocław (do przesiadek na Mokotów), więc dalej trzeba coś z tym zrobić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wbrew pozorom zmiany bardzo in minus. Miasto i ztm miało dwie sensowne opcje: 1. rewolucja (w tym zapłowieczańska) lub 2. zachowanie stanu obecnego. A zrobił się g...ny misz-masz.
O drugim nie ma co się rozpisywać, więc kilka słów o pierwszym. Logiczne wydawałoby się podzielenie linii na "przed-płowiecze" które powinno mieć dojazd do śródmieścia buspasem oraz "zapłowiecze" które pakować trzeba do tramwajów/metra/pociągów. Zrobiono to jednak nieudolnie. Już widzę, jak ktoś z Gocławia jedzie do centrum (gdzie indziej niż Świętokrzyska) i wsiada chętnie 151 lub E1 żeby przesiadać się przynajmniej dwa razy - na metro i z metra w dalszą drogę. Ktoś chyba w tym mieście nie lubi Gocławia, bo chce budować metro na około przez Wschodni, pakować tramwaj w poniata zamiast stworzyć go na łazienkowskim, i teraz zachęcać do jazdy na około - w imię Św. Metra które wszystko pomieści. Gdyby metro przekraczało Wisłę przy moście Gdańskim to pewnie i tak by chciano tam wpakować Gocław. Chory pomysł pakowania Gocławia w metro niestety nastanie i już widzę ten tłok w 117, 507, 520, 525 i innych liniach jadących Poniatem. No chyba że znów pojawi się absurdalny pomysł likwidowania buspasa....
Inny problemem bedzie teraz rozbicie przystanków w kierunku poszczególnych dzielnic. Jedne linie zaczną ze Stadionu, inne będą jeździć z Politechniki a jeszcze inne z Centrum. Dodając do tego pojedyncze twory typu 111 141 itd. robi się nam kompletny chaos. Bo jak mają dojechać do domów mieszkańcy dzielnic? Jak będzie jeździć Saska Kępa/Gocław/Ostrobramska?
- z centrum: 117/507 (?), 520, 525
- ze stadionu: 502 514 E1
- z politechniki: 182 188 523
Kompletny chaos i rozbicie kursów na trzy punkty przesiadkowe.
Dla Gocławia, ZP Saska i Międzynarodowa, dla Ostrobramskiej potrzeba częstej linii do centrum i politechniki, a nie rozbijania pokojów na stadion
O drugim nie ma co się rozpisywać, więc kilka słów o pierwszym. Logiczne wydawałoby się podzielenie linii na "przed-płowiecze" które powinno mieć dojazd do śródmieścia buspasem oraz "zapłowiecze" które pakować trzeba do tramwajów/metra/pociągów. Zrobiono to jednak nieudolnie. Już widzę, jak ktoś z Gocławia jedzie do centrum (gdzie indziej niż Świętokrzyska) i wsiada chętnie 151 lub E1 żeby przesiadać się przynajmniej dwa razy - na metro i z metra w dalszą drogę. Ktoś chyba w tym mieście nie lubi Gocławia, bo chce budować metro na około przez Wschodni, pakować tramwaj w poniata zamiast stworzyć go na łazienkowskim, i teraz zachęcać do jazdy na około - w imię Św. Metra które wszystko pomieści. Gdyby metro przekraczało Wisłę przy moście Gdańskim to pewnie i tak by chciano tam wpakować Gocław. Chory pomysł pakowania Gocławia w metro niestety nastanie i już widzę ten tłok w 117, 507, 520, 525 i innych liniach jadących Poniatem. No chyba że znów pojawi się absurdalny pomysł likwidowania buspasa....
Inny problemem bedzie teraz rozbicie przystanków w kierunku poszczególnych dzielnic. Jedne linie zaczną ze Stadionu, inne będą jeździć z Politechniki a jeszcze inne z Centrum. Dodając do tego pojedyncze twory typu 111 141 itd. robi się nam kompletny chaos. Bo jak mają dojechać do domów mieszkańcy dzielnic? Jak będzie jeździć Saska Kępa/Gocław/Ostrobramska?
- z centrum: 117/507 (?), 520, 525
- ze stadionu: 502 514 E1
- z politechniki: 182 188 523
Kompletny chaos i rozbicie kursów na trzy punkty przesiadkowe.
Dla Gocławia, ZP Saska i Międzynarodowa, dla Ostrobramskiej potrzeba częstej linii do centrum i politechniki, a nie rozbijania pokojów na stadion
A Politechnika dla 182/188/523 nie umarła śmiercią naturalną?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie (ale przez niego wolę wybierać 151/520/525/507 z centrum)pawcio pisze:A Politechnika dla 182/188/523 nie umarła śmiercią naturalną?
A co dopiero o poranku. Przyznam że rano (w godzinach 8-11) wolę pojechać 182/523 do Politechniki i wydaje się że 182 jeździ pełniejsze niż dawniej. Aha, dodam jeszcze że w kursach 182 w kierunku Ochoty w których jechałem większość ludzi kończyła podróż przy Marszałkowskiej i Politechnice.
sorry ale Ostrobramska jest ulica przelotowa dla dzielnic polozonych dalej i nie rozumiem tego Waszego rozbijania na zaplowiecze i przedplowiecze. Dlaczego jedni maja miec linie bezsporednie a drudzy przesiadkowe? Jakkolwiek zrozumiem jeszcze to w przrypadku lini typu 502 czy 514 to proba zamachu na 520 czy 525 z waszej strony jest czystym nonsensem, bo obie maja dobra czestotliwosc i zapelnienie na calym odcinku ( 525 juz na Miedzylesiu w strone centrum jest pelen).
520 akurat powinna zostać i traktować ją trzeba jak "przedpłowiecze". Co do 525... no w sytuacji jadą nam zaoferuje miasto będzie ona tak pełna że dla Ostrobramskiej i TŁ nie będzie nic warta bo i tak mało kto wejdzie do autobusu. Nie wierzę w to że ludzie chętnie wybiorą 502 i 514 do metra stadion...
Powini zbudowac w tym roku jednak wezel Plowiecka. ( wiem nierealne)
Ja zauważyłem, że 523 się bardzo wyludnia przy Politechnice. Jeżdżę co jakiś czas do Pl. Na Rozdrożu i od metra są miejsca siedzące.
Ameryki nie odkryłeś.reserved pisze:Ja zauważyłem, że 523 się bardzo wyludnia przy Politechnice. Jeżdżę co jakiś czas do Pl. Na Rozdrożu i od metra są miejsca siedzące.
Nawet nie zamierzałem.
Pożyjemy, zobaczymy z tym 151 do metra. Jeśli się sprawdzi i będzie buspas do samego metra, jak również samo metro będzie na drugiej stacji zdolne do przyjęcia na swój pokład całego Gocławia oraz części Grochowa, to OK. A jeżeli nie, to znowu 135 i 311 do tramwaju staną się niezabieralne. Pewnie znowu nie starczy na 311 częściej niż co 30 min... Oby tylko 77 zostało w niezmienionej dobrej częstotliwości.
Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut? Swoją drogą ciekawe, że skracają 143, a 521 nadal na Szczęśliwice jest pchany w korki!!!
Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...
Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut? Swoją drogą ciekawe, że skracają 143, a 521 nadal na Szczęśliwice jest pchany w korki!!!
Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...