Hehehe, dobre, linia co 30 minut wspomaga linię co 5 minut.Łukasz pisze:521 wspomaga dziewiątkę, ale mógłby do Centrum tylko.
Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
A może E-1, aby nie utykać w korku na Bora i Afrykańskiej, powinien skręcać w Skalskiego i dalej Nowaka-Jeziorańskiego i Poligonową do Ostrobramskiej?
Mógłby jechać tamtędy nawet bez zatrzymywania po drodze...
Mógłby jechać tamtędy nawet bez zatrzymywania po drodze...
Tak myślę, że jak już zrobią 423, to na Bemowie mogli go puścić trochę inaczej: SB - Kaliskiego - Lazurowa - Górczewska - ...
Tak to i 523 i 423 będą stały w szczycie na Powstańców i sensu brak. Wiem, że 423 ma pokrywać 523, no ale pchać oba w korki?
Tak to i 523 i 423 będą stały w szczycie na Powstańców i sensu brak. Wiem, że 423 ma pokrywać 523, no ale pchać oba w korki?
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Od 7:00 do 7:45 mikroszczyt co '3.kangoo2 pisze: Oby tylko 77 zostało w niezmienionej dobrej częstotliwości.
Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?person pisze:Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Gdzie ja coś takiego napisałem?reserved pisze:Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?person pisze: Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.
Objazdowe linie świecą pustkami, zatem nie mają racji bytu. Tak zrozumiałem. Zatem wnioskuję, że wg Ciebie należy wszystko wepchać do centrum, skoro i tak wszyscy jeżdżą przez centrum, a nie pakują się w 182/523.
To się nazywa zmuszanie do wyboru Św. Metra. Za wszelką cenę - wygody pasażerów, czasu przejazdu, logiki...kangoo2 pisze:Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut?
Nie, to nie jest ok...kangoo2 pisze:Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...
Słucham!? Co to za głupoty.... Dziś ok 9:30 jechałem 182 Saska-Politechnika, wszystkie siedzące + z 25-30 stojących. Przed 14.02 o tej porze zazwyczaj zapełnienie 182 kończyło się na wszystkich siedzącychperson pisze:Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów..
Czy tylko ja dostrzegam tą absurdalną sytuację? Czy nikt tam do hcuja pana nie ma jaj, żeby zrobić reformę porządkową korzystając z sytuacji jaka się nadarzyła? Ile jeszcze czasu komunikacja będzie opierana na zasadzie wygodnictwa radnych, którzy chcą zrobić dobrze wyłącznie sobie? Ewidentnie coś tu jest nie halo - dlaczego mnożą się kolejne czterysetki, ekspresówki, o których jeszcze nie dawno mówiono, że zamiast kilku linii, lepiej jedna, a częstsza? Nawciskajmy więcej tabliczek, kolorków, wariantów... Naprawdę się wkurwiłem
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jestem za , ale czy to realne ? A może wtedy na czas remontu/ budowy tunelu kursy do metra stadion ?Domas pisze:Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Mieli jaja żeby nie puszczać tramwaju na Powstańców do końca remontu wschodniej jezdni. Tydzień później pod naciskiem ratusza ruszyły przygotowania do puszczenia 11. Więc to nie kwestia jaj, a ,,wygodnictwa" radnych, które raczej nigdy nie znikniePiotrekP pisze:Czy tylko ja dostrzegam tą absurdalną sytuację? Czy nikt tam do hcuja pana nie ma jaj, żeby zrobić reformę porządkową korzystając z sytuacji jaka się nadarzyła? Ile jeszcze czasu komunikacja będzie opierana na zasadzie wygodnictwa radnych, którzy chcą zrobić dobrze wyłącznie sobie? Ewidentnie coś tu jest nie halo - dlaczego mnożą się kolejne czterysetki, ekspresówki, o których jeszcze nie dawno mówiono, że zamiast kilku linii, lepiej jedna, a częstsza? Nawciskajmy więcej tabliczek, kolorków, wariantów... Naprawdę się wkurwiłem
Ida wybory wiec robi sie tak aby nikt sie nie zdenerwowal na PełO ...
Bemowo i tak jest już wściekłe na zmiany autobusowerhemek pisze:Ida wybory wiec robi sie tak aby nikt sie nie zdenerwowal na PełO ...
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)