Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 01 mar 2015, 10:26

Georg pisze:
Mong pisze: :hahaha:

Dlaczego 120 ma KS a 182, 512 czy 523 mają tworzone duble? Ludzi w ZTMie już dawno logika opuściła...
Bo to będzie połowa kursów szczytowych. Już raz ZTM wprowadził kursy skrócone (połowę) na 17 i była wielka awantura, bo pasażerowie czytali sam numer, a co dalej to już nie. Obrywało się wtedy motorniczym. Więc tym razem zadbano o odpowiednie oznakowanie.
Rozumiem, że ta zasada nie dotyczy już wariantów na 197?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 mar 2015, 10:39

Glonojad pisze:
fik pisze: (a będzie 312 i E-12?)
E12 ;)
E12 rano, E-12 po południu. ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 01 mar 2015, 10:57

PiotrekP pisze: Rozumiem, że ta zasada nie dotyczy już wariantów na 197?
397 wygląda interesująco :D
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 01 mar 2015, 12:16

To ja jeszcze uzupełnię że E1 i 151 mają zawracać na terenie przed budynkiem PKP Stadion, bo były tu domysły o Sprzecznej i Marcinkowskiego.
Obrazek

rob0t
Posty: 11
Rejestracja: 13 gru 2014, 19:15

Post autor: rob0t » 01 mar 2015, 17:26

Glonojad pisze:Ja chyba jednak zacznę pisać skargę i z sąsiadami pogadam... na początek o dodanie na E-5 przystanków Reduta Wolska, PKP Kasprzaka i Szpital Wolski. Nad Ordona i Fortem Wola się jeszcze zastanowię.

Częstotliwość 155 jak na dowozówkę słabiutka, rekompensata za parę 197+159 poza szczytem żadna. Znowu skarga.
mam nadzieje ze rozklady 105 i 155 nie beda zsynchronizowane... :evil:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 mar 2015, 20:56

Georg pisze:Bo to będzie połowa kursów szczytowych. Już raz ZTM wprowadził kursy skrócone (połowę) na 17 i była wielka awantura, bo pasażerowie czytali sam numer, a co dalej to już nie. Obrywało się wtedy motorniczym. Więc tym razem zadbano o odpowiednie oznakowanie.
Kursy skrócone na 120 stanowią też połowę kursów w szczycie, więc Twój argument jest wadliwy.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 01 mar 2015, 21:00

jak dla mnie to 514 i 502 powinny dowozić do I linii metra

póki co dojazd do II linii metra to tak jakby skierować 514 np. z Woli Grzybowskiej do powiedzmy Falenicy
czy 502 ze Starej M do Rembertowa

jednak I linia metra ma podstawowe znaczenie dla tych linii

a tak to wychodzi kolejne dublowanie linii

173 do Wschodniego
514 do Stadionu


w sumie zamiast 20 minut robi się 40 minut dojazdu wliczając wysiadanie przejście czekanie jazdę wysiadanie wyjście z metra

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 mar 2015, 21:27

Robert 514 pisze:[...]
A ja bym wpakował cały Rembertów, Wesołą i okolice do pociągów robiąc silne 198 oraz dając alternatywę w postaci 514 z wygięciem tak, aby podjeżdżał do Starej Miłosnej.

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 02 mar 2015, 0:14

502 i 514 powinny zniknąć docelowo nawet z TŁ. Pytanie co w zamian? Zostawienie relacji Ostrobramska/TŁ-Centrum* na samych 520 i 525 to za mało. Aż prosi się 151 do Centrum, bo rozrzedzenie 182 która jeździ na dziś pełna (!) nie pomaga. Tylko jeszcze zostają ZP CH Promenada, Zamieniecka i Rawar (tu niestety widać efekt lokalizacji przystanków PRZED skrzyżowaniami).

* - na dzień dzisiejszy

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 mar 2015, 9:10

Emyl pisze:Ej, a o co chodzi z tym 412? :shock:
Casus 17/37. Żadnego trzeciego dna nie ma.
Domas pisze:No i po co to 805 na Wschodni?..
Bo mieszkańcy tak chcieli (a inni nie chcieli go pod oknami). Bo nie było miejsca do postoju przy przedszkolu.
michael112 pisze: P.S.: A, właśnie: Przy tym Stadionie to jak daleko trzeba będzie chodzić od autobusu do metra lub od autobusu do pociągu?
Przystanki autobusowe będą bezpośrednio przy wyjściach z metra.
osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 mar 2015, 9:59

person pisze:
osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
A nie można by tego robić (razem z 135) przez Jagiellońską z przystankami w okolicach metra?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 mar 2015, 10:23

person pisze:
osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
Totalnie powinno jechać do ronda Starzyńskiego, linia ciechanowska też nie ma dojazdu. :evil:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 mar 2015, 10:36

I na Marymont (dogodna przesiadka z łomiankowskich busów).

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 02 mar 2015, 11:54

pawcio pisze:
person pisze: Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
A nie można by tego robić (razem z 135) przez Jagiellońską z przystankami w okolicach metra?
Jedna uwaga - zdarzyło mi się parę razy ostatnio jechać rano od Grochowskiej w stronę Wileńskiego i skręt (hmm... jakby go tu opisać...) z Zamoyskiego w Zamoyskiego ( ;) ) nieźle stoi (czyżby ludzie jednak jeździli przez Świętokrzyski?), a biorąc pod uwagę dalsze luzy na Targowej, to może się okazać, że w szczycie szybciej jest dojechać do metra na Wileniak niż pchać się w ten korek... Pytanie tylko czy wszystko co jeździ z Wileńskiego na Plac Hallera musi tam jechać, a nie np. Targowa - 11 Listopada - Inżynierska - Wileńska (postój) - Targowa...

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 02 mar 2015, 12:11

reserved pisze:I na Marymont (dogodna przesiadka z łomiankowskich busów).
A potem dalej po trasie 112 na Karolin, Bemowo potrzebuje też bezpośredniego!

ODPOWIEDZ