Rozumiem, że ta zasada nie dotyczy już wariantów na 197?Georg pisze:Bo to będzie połowa kursów szczytowych. Już raz ZTM wprowadził kursy skrócone (połowę) na 17 i była wielka awantura, bo pasażerowie czytali sam numer, a co dalej to już nie. Obrywało się wtedy motorniczym. Więc tym razem zadbano o odpowiednie oznakowanie.Mong pisze:
Dlaczego 120 ma KS a 182, 512 czy 523 mają tworzone duble? Ludzi w ZTMie już dawno logika opuściła...
Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
397 wygląda interesującoPiotrekP pisze: Rozumiem, że ta zasada nie dotyczy już wariantów na 197?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
To ja jeszcze uzupełnię że E1 i 151 mają zawracać na terenie przed budynkiem PKP Stadion, bo były tu domysły o Sprzecznej i Marcinkowskiego.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
mam nadzieje ze rozklady 105 i 155 nie beda zsynchronizowane...Glonojad pisze:Ja chyba jednak zacznę pisać skargę i z sąsiadami pogadam... na początek o dodanie na E-5 przystanków Reduta Wolska, PKP Kasprzaka i Szpital Wolski. Nad Ordona i Fortem Wola się jeszcze zastanowię.
Częstotliwość 155 jak na dowozówkę słabiutka, rekompensata za parę 197+159 poza szczytem żadna. Znowu skarga.
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kursy skrócone na 120 stanowią też połowę kursów w szczycie, więc Twój argument jest wadliwy.Georg pisze:Bo to będzie połowa kursów szczytowych. Już raz ZTM wprowadził kursy skrócone (połowę) na 17 i była wielka awantura, bo pasażerowie czytali sam numer, a co dalej to już nie. Obrywało się wtedy motorniczym. Więc tym razem zadbano o odpowiednie oznakowanie.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
jak dla mnie to 514 i 502 powinny dowozić do I linii metra
póki co dojazd do II linii metra to tak jakby skierować 514 np. z Woli Grzybowskiej do powiedzmy Falenicy
czy 502 ze Starej M do Rembertowa
jednak I linia metra ma podstawowe znaczenie dla tych linii
a tak to wychodzi kolejne dublowanie linii
173 do Wschodniego
514 do Stadionu
w sumie zamiast 20 minut robi się 40 minut dojazdu wliczając wysiadanie przejście czekanie jazdę wysiadanie wyjście z metra
póki co dojazd do II linii metra to tak jakby skierować 514 np. z Woli Grzybowskiej do powiedzmy Falenicy
czy 502 ze Starej M do Rembertowa
jednak I linia metra ma podstawowe znaczenie dla tych linii
a tak to wychodzi kolejne dublowanie linii
173 do Wschodniego
514 do Stadionu
w sumie zamiast 20 minut robi się 40 minut dojazdu wliczając wysiadanie przejście czekanie jazdę wysiadanie wyjście z metra
A ja bym wpakował cały Rembertów, Wesołą i okolice do pociągów robiąc silne 198 oraz dając alternatywę w postaci 514 z wygięciem tak, aby podjeżdżał do Starej Miłosnej.Robert 514 pisze:[...]
502 i 514 powinny zniknąć docelowo nawet z TŁ. Pytanie co w zamian? Zostawienie relacji Ostrobramska/TŁ-Centrum* na samych 520 i 525 to za mało. Aż prosi się 151 do Centrum, bo rozrzedzenie 182 która jeździ na dziś pełna (!) nie pomaga. Tylko jeszcze zostają ZP CH Promenada, Zamieniecka i Rawar (tu niestety widać efekt lokalizacji przystanków PRZED skrzyżowaniami).
* - na dzień dzisiejszy
* - na dzień dzisiejszy
Casus 17/37. Żadnego trzeciego dna nie ma.Emyl pisze:Ej, a o co chodzi z tym 412?
Bo mieszkańcy tak chcieli (a inni nie chcieli go pod oknami). Bo nie było miejsca do postoju przy przedszkolu.Domas pisze:No i po co to 805 na Wschodni?..
Przystanki autobusowe będą bezpośrednio przy wyjściach z metra.michael112 pisze: P.S.: A, właśnie: Przy tym Stadionie to jak daleko trzeba będzie chodzić od autobusu do metra lub od autobusu do pociągu?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
A nie można by tego robić (razem z 135) przez Jagiellońską z przystankami w okolicach metra?person pisze:Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Totalnie powinno jechać do ronda Starzyńskiego, linia ciechanowska też nie ma dojazdu.person pisze:Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.osa pisze:Dopiero teraz zauważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
I na Marymont (dogodna przesiadka z łomiankowskich busów).
Jedna uwaga - zdarzyło mi się parę razy ostatnio jechać rano od Grochowskiej w stronę Wileńskiego i skręt (hmm... jakby go tu opisać...) z Zamoyskiego w Zamoyskiego (pawcio pisze:A nie można by tego robić (razem z 135) przez Jagiellońską z przystankami w okolicach metra?person pisze: Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A potem dalej po trasie 112 na Karolin, Bemowo potrzebuje też bezpośredniego!reserved pisze:I na Marymont (dogodna przesiadka z łomiankowskich busów).