O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
Bilet od Pruszkowa jest tańszy niż z Warszawy
Dwa nowe samochody – skodę superb oraz mercedesa – kupiły na początku roku Koleje Mazowieckie dla zarządu oraz pracowników spółki. – Musimy mieć czym dojechać do sytuacji awaryjnych – tłumaczą się kolejarze.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 60678.html
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 60678.html
Oczywiście... racja - do wszystkich zdarzeń i wypadków zawsze musi być obecny przedstawiciel przewoźnika...
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
- czytaj: ustawionyWpłynęło po jednej ważnej ofercie. Przetarg został rozstrzygnięty
Jak ktoś ma 15-letnią Astrę to jak to nazwać?Jej zdaniem auta nie są luksusowe. – Są w to normalne auta, to żaden tzw. high life – stwierdza rzeczniczka.
Żeby to była firma prywatna z dużymi zyskami i brakiem podwyżek dla klientów, to by nikt nie zareagował....
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6961
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Zdecydowanie nie higlifem. A już z pewnością nie w odniesieniu do superba...WojtekE65 pisze:Jak ktoś ma 15-letnią Astrę to jak to nazwać?Jej zdaniem auta nie są luksusowe. – Są w to normalne auta, to żaden tzw. high life – stwierdza rzeczniczka.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Superb i Mercedes są potrzebne szczególnie przy usuwaniu awarii. W pojemnych bagażnikach mieści się dużo części zamiennych, a Superb znany jest ze zdolności terenowych, dzięki którym można dojechać w każde miejsce na sieci bez problemów.AAdamq pisze:Oczywiście... racja - do wszystkich zdarzeń i wypadków zawsze musi być obecny przedstawiciel przewoźnika...
Teraz sobie przypomniałem - coś wczoraj/przedwczoraj było w wiadomościach, że KM sprzedało swoich gapowiczów firmie windykacyjnej - nie wiem czy dobrze usłyszałem (w pracy mam trochę głośno), ale wspominano też o tym, że część z tych gapowiczów-recydywistów to pracownicy kolei(?)...
całkiem możliwe.... przecież maszyniści i kierpocie z KM, jadąc do i po pracy nie mają wykupionych biletów... również PRZEWOŹNIK nie wystawił uprawnień do przejazdów służbowych
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Mercedes dla prezesa, szczerze mówiąc nie bardzo mam tu jakieś uwagi, może trochę słabszy samochód można było wybrać.Szeregowy_Równoległy pisze:Superb i Mercedes są potrzebne szczególnie przy usuwaniu awarii. W pojemnych bagażnikach mieści się dużo części zamiennych, a Superb znany jest ze zdolności terenowych, dzięki którym można dojechać w każde miejsce na sieci bez problemów.AAdamq pisze:Oczywiście... racja - do wszystkich zdarzeń i wypadków zawsze musi być obecny przedstawiciel przewoźnika...
Natomiast nie wiem jakimi samochodami dojeżdżają na miejsce wypadku komisje KM, ale Superb to samochód wystarczający na pewno. Żadnych części zamiennych się nim wozić nie będzie.
Dziwi, że jeżeli miałby temu służyć, to tylko jeden dokupili (powinny być tak na oko minimum trzy). Chyba, że starsze samochody zarządu wejdą do floty obsługi lotnej.
^^W sumie to Superb ma być dla prezesa bo ten Merc to van
Potem doczytałem.
IMO ten Merc i tak trochę zbyt wypaśny. Pytanie, na jakich warunkach kupili te samochody, bo ich surowa wartość to jakieś 300-350 tys zł.
IMO ten Merc i tak trochę zbyt wypaśny. Pytanie, na jakich warunkach kupili te samochody, bo ich surowa wartość to jakieś 300-350 tys zł.
Czyżby komuś w zarządzie KM Swype przeprawił najbogatsze Vito na klasę V (Viano?) w full-opcji?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Przypuszczam, że nie są to golasy. A ponadto pewnie wzięte w leasing, który suma summarum wychodzi drożej niż wyłożenie hajsu od razu (tyle, że rozłożone w czasie, więc mniej kupującego boli).przewoz pisze:Potem doczytałem.
Pytanie, na jakich warunkach kupili te samochody, bo ich surowa wartość to jakieś 300-350 tys zł.
Kilku dziennikarzy dostało już kwita. Równie dobrze można powiedzieć ze część gapowiczów to dziennikarzeJacek Z. pisze:Teraz sobie przypomniałem - coś wczoraj/przedwczoraj było w wiadomościach, że KM sprzedało swoich gapowiczów firmie windykacyjnej - nie wiem czy dobrze usłyszałem (w pracy mam trochę głośno), ale wspominano też o tym, że część z tych gapowiczów-recydywistów to pracownicy kolei(?)...