KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dobsz... dodałem cudzysłów, coby kto nie miał wątpliwości.
Akcja na fejsie? Hm, suszy w Afryce nie rozwiązali, ale może sieroty po 506 się zorganizują i zostanie dziad co 30', bo w końcu najważniejsza jest tarczka na przystanku
Akcja na fejsie? Hm, suszy w Afryce nie rozwiązali, ale może sieroty po 506 się zorganizują i zostanie dziad co 30', bo w końcu najważniejsza jest tarczka na przystanku
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Puścić 112 przez Targówek i Szmulki do Wschodniego co 30/30/30, 156 na planowanej trasie 112 co 10/10/10. Protestujący będą zadowoleni bo zostanie im numerek i bezpośrednie połączenie, ZTM będzie się cieszyć bo tasiemcowata trasa i korki tak rozregulują 112 że po miesiącu nikt nie będzie nim jeździł i będzie można ją zabrać z lewego brzegu, MKMy będą zadowoleni bo historyczny numerek.
Protestujący, pewnie podświadomie, postępują ze swojego punktu widzenia, prawidłowo. Tarczka też jest ważna. Powstawanie jednej silnej linii zamiast kilku słabych jest dobre. Ale łatwiej potem pociachać rozkład silnej linii niż zlikwidować słabą.Glonojad pisze: Hm, suszy w Afryce nie rozwiązali, ale może sieroty po 506 się zorganizują i zostanie dziad co 30', bo w końcu najważniejsza jest tarczka na przystanku
A dlaczego nie można pójść na kompromis i zostawić 112 przez Radiową do Lazurowej i dalej na Karolin jak obecnie ?
Wtedy 122 można skrócić do Starego Bemowa. Co nam to daje:
- 11 dublujemy na 1/2 obecnej długości trasy, to jest jakieś 3 km, porównując z 521, 517 czy 125 to niewiele;
- zostawiamy połączenie Jelonek z Marymontem i Bródnem (jakby nie patrzeć 11 tego nie zapewni);
- wzmacniamy obsługę WATu (już było wspominane że się przyda) - przegubowe 112 zamiast 12m na 122 (a na Radiowej - WAT oba);
- zostaje dojazd do Tesco, nie potrzeba spowalniania 197 na podjazdy;
- na tej nieszczęsnej Pirenejskiej jednak coś powinno zostać, to może nie jest oblegany przystanek, ale nie można robić takich numerów że wywalamy wszystko;
Dobra, nie odzyskamy w ten sposób 7 brygad ze 112, a jedynie ze 2 ze 122 ale jest to jakiś kompromis pomiędzy wciskaniem wszystkich
do tramwaju na siłę a zostawianiem jak jest.
Co do punktualności 112 - owszem, aktualnie są z tym problemy, ale to głównie przez korki na Powstańców i na trasie AK, jak te
inwestycje się zakończą to powinno być ok, wcześniej mimo długiej trasy nie było takich problemów.
Całe 112 faktycznie jest strasznie długie, ale czy nie lepiej zastanowić się, czy to faktycznie musi jechać aż do Marek ? Może lepiej
aby kończyło na Podgrodziu jak kiedyś a do CH Marki jakaś lokalna linia z Bródna ?
Co do innych zmian - 197 oczywiście przez Człuchowską, 129 w ogóle można wywalić (155 na Redutowej mogłoby być jednak trochę częściej).
Dodatkowo zastanowiłbym się nad:
- pozostawieniem 171 przez południową Wrocławską jak obecnie (z przystankami w połowie drogi, przy Almie),
- wydłużeniem 13 z Koła przez Radiową, Powstańców na Górczewską,
- wyprostowaniem 197 przez Księcia Janusza.
Wtedy 122 można skrócić do Starego Bemowa. Co nam to daje:
- 11 dublujemy na 1/2 obecnej długości trasy, to jest jakieś 3 km, porównując z 521, 517 czy 125 to niewiele;
- zostawiamy połączenie Jelonek z Marymontem i Bródnem (jakby nie patrzeć 11 tego nie zapewni);
- wzmacniamy obsługę WATu (już było wspominane że się przyda) - przegubowe 112 zamiast 12m na 122 (a na Radiowej - WAT oba);
- zostaje dojazd do Tesco, nie potrzeba spowalniania 197 na podjazdy;
- na tej nieszczęsnej Pirenejskiej jednak coś powinno zostać, to może nie jest oblegany przystanek, ale nie można robić takich numerów że wywalamy wszystko;
Dobra, nie odzyskamy w ten sposób 7 brygad ze 112, a jedynie ze 2 ze 122 ale jest to jakiś kompromis pomiędzy wciskaniem wszystkich
do tramwaju na siłę a zostawianiem jak jest.
Co do punktualności 112 - owszem, aktualnie są z tym problemy, ale to głównie przez korki na Powstańców i na trasie AK, jak te
inwestycje się zakończą to powinno być ok, wcześniej mimo długiej trasy nie było takich problemów.
Całe 112 faktycznie jest strasznie długie, ale czy nie lepiej zastanowić się, czy to faktycznie musi jechać aż do Marek ? Może lepiej
aby kończyło na Podgrodziu jak kiedyś a do CH Marki jakaś lokalna linia z Bródna ?
Co do innych zmian - 197 oczywiście przez Człuchowską, 129 w ogóle można wywalić (155 na Redutowej mogłoby być jednak trochę częściej).
Dodatkowo zastanowiłbym się nad:
- pozostawieniem 171 przez południową Wrocławską jak obecnie (z przystankami w połowie drogi, przy Almie),
- wydłużeniem 13 z Koła przez Radiową, Powstańców na Górczewską,
- wyprostowaniem 197 przez Księcia Janusza.
Chyba Chomiczówki?mb112 pisze:A dlaczego nie można pójść na kompromis i zostawić 112 przez Radiową do Lazurowej i dalej na Karolin jak obecnie ?
Wtedy 122 można skrócić do Starego Bemowa.
No nie bardzo, bo wtedy trochę na mało zostaje na Wrocławskiej. Z kolei 112 przez Wrocławską też nie bardzo, bo kiedyś je stamtąd wywalono właśnie po to że miało być szybkie i międzydzielnicowe.adner pisze:Chyba Chomiczówki?mb112 pisze:A dlaczego nie można pójść na kompromis i zostawić 112 przez Radiową do Lazurowej i dalej na Karolin jak obecnie ?
Wtedy 122 można skrócić do Starego Bemowa.
Ale teraz szybkie, a zwłaszcza międzydzielnicowe są tramwaje.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ktoś z forumowiczów był na wczorajszym spotkaniu konsultacyjnym na Woli?
Jakieś komentarze?
Jakieś komentarze?
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Spotkanie konsultacyjne na Bemowie. Frekwencja znośna, ok. 2/3 sali ArtBemu. Publiczność spokojna i merytoryczna. Przedstawiciele ZTM byli zaledwie "podszczypywani" przez mieszkańców. Kultura obrad jak na takie spędy niesamowita. Ogólnie mówiąc publiczność "obśmiała" propozycje ZTM, wskazano że odstrzał linii autobusowych zrobiono wcześniej - poległy np. 501, 506, 406, 507, zaś 11 to żadna nowość, tylko zwykłe połączenie dwóch starych linii 6 i 8. Widać było aktywność użytkowników profilu "ratujmy 112 i 184". Trochę pastwiono się nad pomysłem przebiegu linii 197, uznano to za linię typowo "turystyczną" podatną na wszelakie zakłócenia. Dyr. Witek rozbawił salę do łez stwierdzeniem, że metro dotrze na Bemowo w okolice ratusza dzielnicy w roku 2020. Jeden z dyskutantów przedstawił bardzo spójny i umotywowany projekt zmian komunikacji na Bemowie, czym bardzo zainteresował dyr. Witka - wizyta na Żelaznej zapewniona. Podobno na jakimś forum internetowym te propozycje są prezentowane. Niestety po przeszło godzinie musiałem się ewakuować ze spotkania.
Prawdę mówiąc byłem przygotowany na zadymy jakie były 30 i 20 lat temu podczas podobnych spotkań w sprawie komunikacji na Bemowie, a tu zero bluzgów, żadnych antagonizmów zaściankowych typu Jelonki kontra Bemowo Lotnisko, czy Boernerowo kontra Chrzanów. Przeważało myślenie całościowe i perspektywiczne. Uderzający był duży i aktywny udział pań w spotkaniu - ich wystąpienia były naprawdę na wysokim poziomie! Zadziwiająco dużo było młodych ludzi na spotkaniu.
Prawdę mówiąc byłem przygotowany na zadymy jakie były 30 i 20 lat temu podczas podobnych spotkań w sprawie komunikacji na Bemowie, a tu zero bluzgów, żadnych antagonizmów zaściankowych typu Jelonki kontra Bemowo Lotnisko, czy Boernerowo kontra Chrzanów. Przeważało myślenie całościowe i perspektywiczne. Uderzający był duży i aktywny udział pań w spotkaniu - ich wystąpienia były naprawdę na wysokim poziomie! Zadziwiająco dużo było młodych ludzi na spotkaniu.
ZUS fundatorem emigracji
184 powinno bezwzględnie wylecieć z powstańców ale obawiam się mimo wszystko że 112 zostanie na obecnej trasie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I dobrze, coś Pirenejską obsługiwać musi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale niech to nie będzie linia aż z Marek…Glonojad pisze:I dobrze, coś Pirenejską obsługiwać musi.
Jeśli chodzi o sam ZP Pirenejska, to imho tam wystarczy samo 122, a 112 na Chomiki.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O ile Orlich Gniazd odda to 122.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jak daleko jest z przystanków ZP Pirenejska do tramwajowych ZP Wrocławska?