Komunikacja lokalna w Piasecznie i okolicznych gminach
Moderator: Wiliam
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Trzy nowe lokalne linie w Piasecznie.
http://www.nadwisla.pl/index.php?pokaz=tekst&id=3970
http://www.nadwisla.pl/index.php?pokaz=tekst&id=3970
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Z rozmachem. Ale to dobrze, Piaseczno, obok Łomianek, jest chyba najlepiej skomunikowaną wewnętrznie gminą w okolicach Warszawy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Dwie pierwsze są wyjątkowo klarownie trasowane
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A te nowe linie lokalne to chyba nie pod banderą ZTM, bo by gmina nie ogłaszała przetargu?
Pewnie że nie pod banderą ZTM. Będą to linie z oznaczeniem P-1 P-2 i P-3. Przetarg wygrał Sekar-Trans
szczegóły tutaj http://piaseczno.eu/index.php?&mnu=315&id=7827
szczegóły tutaj http://piaseczno.eu/index.php?&mnu=315&id=7827
Jak będzie można tymi piaseczyńskimi P-x jeździć na WKMce (jak choćby w Piastowie), to źle nie będzie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
[/url]
No niestety nie będzie można jeździć wg Kuriera Poludniowego.
http://kurierpoludniowy.pl/wiadomosci.php?art=14833
Wolfchen pisze:Jak będzie można tymi piaseczyńskimi P-x jeździć na WKMce (jak choćby w Piastowie), to źle nie będzie.
No niestety nie będzie można jeździć wg Kuriera Poludniowego.
http://kurierpoludniowy.pl/wiadomosci.php?art=14833
No to nie wróżę tym liniom sukcesu...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Rozkłady jazdy piaseczyńskich linii - link.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Tylko czekać, aż L-3 dojedzie do Tarczyna.ZTM pisze:
Uruchomienie kursów wariantowych linii L12
od 07.04.2015 (wtorek)
Na wniosek Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno od dnia 7 kwietnia 2015 r. od początku kursowania linii dziennych linia L12 w wybranych kursach zostaje skierowana trasą wariantową:
URZĄD MIASTA - … (Złotokłos) Piaseczyńska – (Szczaki) Mrokowska – POD SZCZAKI.
W związku z powyższym na trasie linii L12 zostaje uruchomiony przystanek POD SZCZAKI 04.
Akurat linia do Tarczyna (aczkolwiek nie z Piaseczna, tylko dajmy na to z NA SKRAJU) nie byłaby głupia, patrząc na obłożenie PKS Grójec na tej trasie
[EOT}A najlepiej by chyba było przerobić kolejkę piaseczyńską na wąskotorowy tramwaj i wtedy by Tarczyn i Grójec zyskały dobre i w miarę szybkie połączenie z Warszawą).
[EOT}A najlepiej by chyba było przerobić kolejkę piaseczyńską na wąskotorowy tramwaj i wtedy by Tarczyn i Grójec zyskały dobre i w miarę szybkie połączenie z Warszawą).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Remont/przebudowa/dostosowanie wąskotorówki też by mi się podobało, ale mam wątpliwości czy to mogło by w ogóle konkurencyjne wobec puszek czy nawet jakiś busów bezpośrednich do miasta.
-
- Posty: 4328
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z prędkością komunikacyjną 70km/h poza miastem jak WKD miałoby to spory sens, tylko jakby to miało jechać od Piaseczna do Warszawy...?
Myślałbym nad torami wzdłuż istniejących torów kolejowych, ewentualnie gdzieś próbować robić jakieś odgałęzienia w stronę M1. Albo, ale tuż zupełna fantastyka, korzystając z tego że ma być budowane S7 które jakoś odciąży Puławską, wstawić tę wąskotorówkę znowu na Puławską i do Dworca Południowego.