Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
1667
1681 po reklamacji malatury pudła gdzieś wcięło... chyba zawitała na Grochów celem toczenia zestawów kołowych a 1667 to tylko na podmianę...
w Tłuszczu AL mają ksywkę "KARETA"
1681 po reklamacji malatury pudła gdzieś wcięło... chyba zawitała na Grochów celem toczenia zestawów kołowych a 1667 to tylko na podmianę...
w Tłuszczu AL mają ksywkę "KARETA"
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeśli jednostki tłuszczańskie obsługują 19513 (Zachodnia - Otwock), to wczoraj zamiast AL 1681 był na nim wspomniany wyżej 1667, a dziś 1690. Jeśli to oczywiście nie są tylko "gościnne występy" tych AL - normalnie miała chyba Ochota.Ficek pisze:Zna ktoś numery jednostek które dostał Tłuszcz? Na razie wiadomo że ma 1632 i 1681.
Z tego co słyszałem AL mają obsługiwać pociągi relacji Tłuszcz-Warszawa Zachodnia.
Widziałem nowe oprogramowanie SIP w ELFie KM.
Przewija duże nazwy stacji z godzinami przyjazdów i odjazdow, relację i następną stację (szkoda, że nie dodali prędkości).
Ale zapowiadać najczęściej potrafi tylko "Następna stacja, The next station" i tyle. Nie ma nazwy stacji![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przewija duże nazwy stacji z godzinami przyjazdów i odjazdow, relację i następną stację (szkoda, że nie dodali prędkości).
Ale zapowiadać najczęściej potrafi tylko "Następna stacja, The next station" i tyle. Nie ma nazwy stacji
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- vernalisadonis
- Posty: 3103
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Kiedy można je spotkać w ruchu liniowym?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
"KARETY" EN57AL- będą jeździły do czasu powrotu z P4 EN71... Oczywiście do W-wy Wschodniej pozostanie 1sztuka
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pewnie zginie na tle bombowego newsa o Impulsach, ale... pojawił się kolejny AKM po rewizji w Sochaczewie - 1573, P4 27.04.2015.
Co do 45WE, nie mają jeszcze naniesionych numerów UIC - czy dobrze więc rozumiem, że nie mogą być jeszcze w ruchu o własnych siłach? Dopiero gdy zostaną zaewidencjonowane będą mogły się zacząć szkolenia maszynistów i serwisu, a pierwsze próbne obsługi połączeń KM (obstawiałbym RL, R2, R9) pewnie w dalszej kolejności?...
Co do 45WE, nie mają jeszcze naniesionych numerów UIC - czy dobrze więc rozumiem, że nie mogą być jeszcze w ruchu o własnych siłach? Dopiero gdy zostaną zaewidencjonowane będą mogły się zacząć szkolenia maszynistów i serwisu, a pierwsze próbne obsługi połączeń KM (obstawiałbym RL, R2, R9) pewnie w dalszej kolejności?...
Potwierdzam że niestety takWiliam pisze:Impulsy chyba są kupione z myślą o R1.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Mam zasadniczo pytanie, jakie przyspieszenie ma w zamierzeniu 45WE ? 1,0 m/s² jak to ma miejsce w SKM ?
Czy w tych AKM po Sochaczewie też są zmieniane falowniki ? (Zauważalna zmiana dźwięku rozruchu).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak, to oficjalne info już od dawna - ale jeżeli by je mieli testować i szkolić maszynistów, to może tam gdzie za bardzo nie utrudnią ruchu (odcinki remontowane z deficytem torów odpadają) i nieco mogłyby "rozwinąć skrzydła" (w sensie osiągów, dla przyzwyczajenia maszynistów, że to to jeździ trochę inaczej niż trójkibel). W każdym razie w piątek późnym popołudniem na MNG wciąż stały dwa, bez śladów trzeciego.Wiliam pisze:Impulsy chyba są kupione z myślą o R1.
Możesz mi wierzyć, że ci maszyniści co będą nimi jeździć, jazda z większymi prędkościami to dla nich normalka. 001 po odczepieniu jednego członu jeździ w Szczecinie i okolicach.
Wystarczy zmienić czasem program w sterowniku falowniku. Wątpię, żeby duże przeróbki tam były, to kosztuje. Chyba, że wykonawca miał jakiś problem i o tym wiedział i zobowiązał się do zmian.zxcvbnm pisze:Czy w tych AKM po Sochaczewie też są zmieniane falowniki ? (Zauważalna zmiana dźwięku rozruchu).Wiliam pisze:Impulsy chyba są kupione z myślą o R1.
Ale raczej tylko program.
Wynika z tego iż chętnie będą zmieniać sterowniki podczas przeglądów - stare AKM (a raczej dźwięki ich napędu) na wyginięciuprzewoz pisze:Wystarczy zmienić czasem program w sterowniku falowniku. Wątpię, żeby duże przeróbki tam były, to kosztuje. Chyba, że wykonawca miał jakiś problem i o tym wiedział i zobowiązał się do zmian.
Ale raczej tylko program.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2