![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Moderator: Wiliam
Teraz, jak przed 31 pojedzie skład prosto, to 31 już nie wzbudzi światła do skrętu w Woronicza i kwitnie 2 minuty przed rozjazdami. Nie można przywrócić stałego światełka do skrętu w godzinach szczytu?????Autobus Czerwon pisze:Jak światełko dla 31 nie było wzbudzane, to jadąc na Służewiec, przy Królikarni wjeżdżało się idealnie na światło. Nie wiem komu to przeszkadzało.
To akurat nie ma nic do rzeczy, jeśli chodzi o priorytety.gfedorynski pisze:Czy te priorytety, co Siemens wygrał przetarg, to będą polegać m.in. na tym, że na takiej powiedzmy Dywizjony 303 samochody będą mieć mrugające żółte-czerwone (tak jak jest na nowym przejeździe przez Powstańców Śląskich), zamiast obecnego czerwonego-żółtego-zielonego?
Oczywiście. Jak zatrzymasz się to nie ma szans na legalny zjazd.RobertP pisze:Czy mi się wydawało... czy może zatrzymanie się przed Z-STOP znajdującym się na rondzie Waszyngtona (jadąc z Wiatraka do centrum) gwarantuje pozostanie na wyspie i oczekiwanie na światełko w następnym cyklu?
Faktycznie coś jest nie tak bo jak dojeżdżam do Okopowej Żytnią rowerem. Jadąc od Żelaznej na pierwszych światłach na czerwonym widać jak na drugich zapala się zielone światło i od strony Karolkowej samochody przejeżdżają czekając potem na zielone, gdy już pierwsze skrzyżowanie je dostaje i one sobie przejeżdżają to przy torach tramwajowych już zapala się żółte i od Żelaznej przejedzie może jeden-dwa samochody góra. Coś tu jest nie tak, więc jedynie mogłaby z tego ustawienia korzystać wschodnia jezdnia Okopowej co potem wpływając na Żytnią właśnie zatrzymuje tramwaje.Szeregowy_Równoległy pisze:[...]