Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Cala sieć faktycznie tyle by mogła. Wydolność BusMana jest koszmarna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ech, przecież tych danych nie jest aż tak dużo... Ludzie przetwarzają miliardy rekordów... A w ogóle powstają tego Busmana jakieś nowe "duże" wersje, co by rewolucję w przechowywaniu/dostępie do danych robiły? Bo zawsze miałem wrażenie, że to jest system, gdzie jest 5 linii, co 15 minut każda - w dodatku napisany 20 lat temu...
ŁK
Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
TeeR
Nie wiem jak ten cały TARAN działa, co pokazuje autobusy na mapie
Nie wiem jak ten cały TARAN działa, co pokazuje autobusy na mapie
ŁK
Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To może czas na likwidację dubli takich jak 521?pawcio pisze:A ZTM na pieniądzach nie śpi.
Przecież nie można obciąć przewoźnikom kontaktów na pracę przewozowa aby zrobić z nimi coś innego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ile to jest to więcej? Przy miliardowym budżecie to będą fistaszki tak czy owak, a na pewno wydatek się zwróci.pawcio pisze:Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie o to chodzi. Chodzi o szufladki w budżecie. Rada Miasta, te sprawy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie na takie rzeczy Rada daje.
Dawała za czasów wczesnego Ruty. Teraz klimat i pozycja ZTM są znacznie słabsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie słuszność, tylko genezę. Której ty od lat nie umiesz zrozumieć w przeciwieństwie do innych, wylewając frustracje na niewłaściwą stronę.MichalJ pisze:Misiek na pewno ci wyjaśni słuszność takiej informacji.
Bo niedasię przecież wstawić znacznik do rozkładu służbowego, tak jak niedawałosię w przypadku 17.pawcio pisze:ZTM nakazał dostawić dopisek kurs skrócony nic nie zmieniając w danych elektronicznych.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- TranslatorPS
- Posty: 636
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#126
Nie znam specyfiki warszawskiej licencji BusMana, nie znam zresztą też szczegółów ładowania rozkładów, ale z mojej rocznej pracy w tym programie wiem, że przy ładowaniu rozkładu jednej linii z łączeniami, jedyne kursy innych linii w rozkładzie graficznym to te, z którymi połączona jest jakakolwiek brygada danego dnia. Trzeba mieć do reszty napchaną linię łączeniami, żeby nie wyrabiało - np. linia zjazdowa, która zbiera kursy z całej sieci do jednej zajezdni, w tym przypadku owszem, będą jaja (wiem z autopsji).
Inna sprawa to to, czy ZTM nie ma czasem komputerów z epoki kamienia łupanego - mój laptop dwurdzeniowy 2,3GHz z 4GB RAMu potrafi nieźle przymulić przy odświeżaniu linii zjazdowych w jednym z moich projektów, ale nie zajmuje to jednakowoż mi pół dnia...
Nie znam specyfiki warszawskiej licencji BusMana, nie znam zresztą też szczegółów ładowania rozkładów, ale z mojej rocznej pracy w tym programie wiem, że przy ładowaniu rozkładu jednej linii z łączeniami, jedyne kursy innych linii w rozkładzie graficznym to te, z którymi połączona jest jakakolwiek brygada danego dnia. Trzeba mieć do reszty napchaną linię łączeniami, żeby nie wyrabiało - np. linia zjazdowa, która zbiera kursy z całej sieci do jednej zajezdni, w tym przypadku owszem, będą jaja (wiem z autopsji).
Inna sprawa to to, czy ZTM nie ma czasem komputerów z epoki kamienia łupanego - mój laptop dwurdzeniowy 2,3GHz z 4GB RAMu potrafi nieźle przymulić przy odświeżaniu linii zjazdowych w jednym z moich projektów, ale nie zajmuje to jednakowoż mi pół dnia...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Wczoraj dowiedziałem się czegoś ciekawego - podobno linia 2 jest teraz tak skonstruowana, że nie ma normalnych postojów na M. Młociny, tylko raz na kilka kółek motorniczy ma przerwę, wynoszącą kilkadziesiąt minut, odstawiając tramwaj na tor techniczny. I teraz pytanie: w związku z tym, że 2 ma króciutką trasę, jeździ pod samą zajezdnią, a na Młocinach jest nowo wybudowana ekspedycja, to czy nie powinno tam być SWL-i - żeby tramwaj nie odpoczywał razem z motorowym? Może dzięki temu odzyskałoby się z jednego swinga, żeby móc go wysłać na inne linie w mieście?