Tramwaje po reformie 4/8
Moderator: Wiliam
1. Na Międzyparkowej po połączeniu 4 i 15 zostałaby goła 6 i to jeszcze jadąca donikąd. Jakaś linia na odc. Marszałkowska-Starzyniak powinna moim zdaniem jednak zostać.
2. Jeśli coś ma jeździć na Żerań Wschodni to tylko linia słaba.
3. Trasa 20 w związku z uwagami na poprzedniej stronie jest do zmiany, tj. skierowania na Kawęczyńską.
2. Jeśli coś ma jeździć na Żerań Wschodni to tylko linia słaba.
3. Trasa 20 w związku z uwagami na poprzedniej stronie jest do zmiany, tj. skierowania na Kawęczyńską.
A co z 6 na Szmulkach gdy trafia tam 20? Zostaje, czy skrócenie do Wschodniego?Georg pisze:1. Na Międzyparkowej po połączeniu 4 i 15 zostałaby goła 6 i to jeszcze jadąca donikąd. Jakaś linia na odc. Marszałkowska-Starzyniak powinna moim zdaniem jednak zostać.
2. Jeśli coś ma jeździć na Żerań Wschodni to tylko linia słaba.
3. Trasa 20 w związku z uwagami na poprzedniej stronie jest do zmiany, tj. skierowania na Kawęczyńską.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
Jeszcze nie wiem. Chyba jednak Wschodni. Można zostawić 13 co 10/15/20 na obecnej trasie i na odcinku Koło-Dw. Wileński skoordynować ją z 20 tak, aby łączna częstotliwość wyniosła 5/7,5/10. Brygad wystarczy. Pozostaje kwestia 6.
Pytania:
czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
Pytania:
czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie.Georg pisze:czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
Tak, w kontekście przesiadek na ciąg JP2. Bo Arkadię załatwiają Baseny Inflancka.Georg pisze:Czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
Niestety, ale pętla Woronicza nie ma przystanku. Także podciągnięcie jakiegoś tramwaju do pętli Woronicza oznaczałoby że przystanek dla wysiadających/wsiadających to byłaby Samochodowa. Chyba, że zawrotka na terenie R-1, ale nie wiem, czy byłoby to możliwe i ile zajęłoby to czasu.Autobus Czerwon pisze:Super że zabierasz mi ostatnią linię dokądś i zostawiasz kolejnego dziada donikąd, ale jednak nie tędy droga i prędzej jednak skłaniałbym się ku zamianie 31 na 44.
Dzięki.Szeregowy_Równoległy pisze:Nie.Georg pisze:czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?Tak, w kontekście przesiadek na ciąg JP2. Bo Arkadię załatwiają Baseny Inflancka.Georg pisze:Czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
- Załączniki
-
- Zmiany tras tramwajowych.docx
- (18.64 KiB) Pobrany 83 razy
Możecie wytłumaczyć, jak się robi 14 całek przy 7.5 minutach i te same 14 całek świątecznych przy 10 minutach?groov pisze:Osobiście poszedłbym nawet o krok dalej i dałGeorg pisze:Może coś takiego? Specjalnie pozmieniałem, żeby nie było zarzutów, że jestem trójkofobem.
4 5/7,5/10
po trasie 15, co by nam dało 14 całek, 8 dodatków, 14 świątecznych, a odzyskany tabor dać na przedłużenie 3/20 do Żerania.
ŁK
Częstotliwość: w godzinach szczytu 5/10 minut; w międzyszczycie i w DS w ciągu dnia 7,5/15 minut; wcześnie rano i późno wieczorem co 10/20 minut. Częstotliwość w międzyszczycie i w DS w ciągu dnia jest taka sama stąd liczba całek jest prawie zawsze taka sama.
Ok, to używasz mylących oznaczeń. x/y/z zawsze oznaczało szczyt/międzyszczyt/święto.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po przebudowie Wołoskiej petla Woronicza będzie miała przystanek. Być może w założeniu techniczny, ale dzięki odwróceniu kierunku ruchu mógłby zostać udostępniony publicznosci.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Po co? I dla jakich kursów?
Był tu taki jeden na m., który usilnie przekonywał, że relacja Boboli-Woronicza będzie absolutnie niemożliwa, a kończenie na tej pętli kursów z PDPS albo Królikarni wydaje mi się absurdalne.
I co to ma do reformy 4/8?
Był tu taki jeden na m., który usilnie przekonywał, że relacja Boboli-Woronicza będzie absolutnie niemożliwa, a kończenie na tej pętli kursów z PDPS albo Królikarni wydaje mi się absurdalne.
I co to ma do reformy 4/8?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem,.ktos zgłosił problem, to informuje, ze rozwiazany. Relacja prosta w realizacji nie jest, to fakt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tramwaj na "Woroniczej" kończący przy Wołoskiej wydaje mi się bez sensu.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Co to ma być? http://www.ztm.waw.pl/bazaS/20150608/77/701309.HTM? Łazienkowskiego przejezdnego jeszcze nie widziałem
A 8-kę to miał kto zlikwidować
A 8-kę to miał kto zlikwidować
Bo w zamian częściej będzie kursowało 24, w szczycie zamiast co 8 to co 6 minut. Bardziej jestem ciekaw, jak ZTM w pozostałych godzinach, a zwłaszcza w weekendy argumentuje usunięcie linii 77 (poza piątkowymi i sobotnimi wieczorami), bo ja tu widzę jedną niepowtarzalną zaletę. Nie ma 77 to i nie ma przebieranek 15 na 77 i na odwrót. Mądry organizator pewnie wiedział, że lada dzień 77 spotka taka sytuacja i specjalnie tym kursom nie dał numeru 9 co by większych protestów później nie było.