Tramwaje po reformie 4/8

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 maja 2015, 10:37

1. Na Międzyparkowej po połączeniu 4 i 15 zostałaby goła 6 i to jeszcze jadąca donikąd. Jakaś linia na odc. Marszałkowska-Starzyniak powinna moim zdaniem jednak zostać.
2. Jeśli coś ma jeździć na Żerań Wschodni to tylko linia słaba.
3. Trasa 20 w związku z uwagami na poprzedniej stronie jest do zmiany, tj. skierowania na Kawęczyńską.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 27 maja 2015, 10:45

Georg pisze:1. Na Międzyparkowej po połączeniu 4 i 15 zostałaby goła 6 i to jeszcze jadąca donikąd. Jakaś linia na odc. Marszałkowska-Starzyniak powinna moim zdaniem jednak zostać.
2. Jeśli coś ma jeździć na Żerań Wschodni to tylko linia słaba.
3. Trasa 20 w związku z uwagami na poprzedniej stronie jest do zmiany, tj. skierowania na Kawęczyńską.
A co z 6 na Szmulkach gdy trafia tam 20? Zostaje, czy skrócenie do Wschodniego?
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 maja 2015, 10:49

Jeszcze nie wiem. Chyba jednak Wschodni. Można zostawić 13 co 10/15/20 na obecnej trasie i na odcinku Koło-Dw. Wileński skoordynować ją z 20 tak, aby łączna częstotliwość wyniosła 5/7,5/10. Brygad wystarczy. Pozostaje kwestia 6.
Pytania:
czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 maja 2015, 12:24

Georg pisze:czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
Nie.
Georg pisze:Czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
Tak, w kontekście przesiadek na ciąg JP2. Bo Arkadię załatwiają Baseny Inflancka.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 maja 2015, 12:52

Autobus Czerwon pisze:Super że zabierasz mi ostatnią linię dokądś i zostawiasz kolejnego dziada donikąd, ale jednak nie tędy droga i prędzej jednak skłaniałbym się ku zamianie 31 na 44.
Niestety, ale pętla Woronicza nie ma przystanku. Także podciągnięcie jakiegoś tramwaju do pętli Woronicza oznaczałoby że przystanek dla wysiadających/wsiadających to byłaby Samochodowa. Chyba, że zawrotka na terenie R-1, ale nie wiem, czy byłoby to możliwe i ile zajęłoby to czasu.

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 maja 2015, 13:18

Szeregowy_Równoległy pisze:
Georg pisze:czy odcinek Mickiewicza - Słomińskiego cieszy się dużym zapotrzebowaniem?
Nie.
Georg pisze:Czy Starzyniak musi mieć jakieś połączenie tramwajowe (w obie strony) z Rondem Babka? Bo 1 w kierunku Banacha staje w ZP Powązkowska (chociaż chyba strefa dojścia do Babki to jest)?
Tak, w kontekście przesiadek na ciąg JP2. Bo Arkadię załatwiają Baseny Inflancka.
Dzięki.
Załączniki
Zmiany tras tramwajowych.docx
(18.64 KiB) Pobrany 83 razy

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 maja 2015, 20:42

groov pisze:
Georg pisze:Może coś takiego? Specjalnie pozmieniałem, żeby nie było zarzutów, że jestem trójkofobem.
Osobiście poszedłbym nawet o krok dalej i dał
4 5/7,5/10
po trasie 15, co by nam dało 14 całek, 8 dodatków, 14 świątecznych, a odzyskany tabor dać na przedłużenie 3/20 do Żerania.
Możecie wytłumaczyć, jak się robi 14 całek przy 7.5 minutach i te same 14 całek świątecznych przy 10 minutach?
ŁK

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 maja 2015, 7:40

Częstotliwość: w godzinach szczytu 5/10 minut; w międzyszczycie i w DS w ciągu dnia 7,5/15 minut; wcześnie rano i późno wieczorem co 10/20 minut. Częstotliwość w międzyszczycie i w DS w ciągu dnia jest taka sama stąd liczba całek jest prawie zawsze taka sama.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 maja 2015, 20:27

Ok, to używasz mylących oznaczeń. x/y/z zawsze oznaczało szczyt/międzyszczyt/święto.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 maja 2015, 7:31

Po przebudowie Wołoskiej petla Woronicza będzie miała przystanek. Być może w założeniu techniczny, ale dzięki odwróceniu kierunku ruchu mógłby zostać udostępniony publicznosci.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 maja 2015, 10:04

Po co? I dla jakich kursów?

Był tu taki jeden na m., który usilnie przekonywał, że relacja Boboli-Woronicza będzie absolutnie niemożliwa, a kończenie na tej pętli kursów z PDPS albo Królikarni wydaje mi się absurdalne.

I co to ma do reformy 4/8?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 maja 2015, 19:28

Nie wiem,.ktos zgłosił problem, to informuje, ze rozwiazany. Relacja prosta w realizacji nie jest, to fakt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 maja 2015, 19:35

Tramwaj na "Woroniczej" kończący przy Wołoskiej wydaje mi się bez sensu.

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 maja 2015, 1:36

Co to ma być? :-o http://www.ztm.waw.pl/bazaS/20150608/77/701309.HTM? Łazienkowskiego przejezdnego jeszcze nie widziałem (-X
A 8-kę to miał kto zlikwidować :evil:

ashir
Posty: 27967
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 maja 2015, 7:50

Bo w zamian częściej będzie kursowało 24, w szczycie zamiast co 8 to co 6 minut. :) Bardziej jestem ciekaw, jak ZTM w pozostałych godzinach, a zwłaszcza w weekendy argumentuje usunięcie linii 77 (poza piątkowymi i sobotnimi wieczorami), bo ja tu widzę jedną niepowtarzalną zaletę. Nie ma 77 to i nie ma przebieranek 15 na 77 i na odwrót. :D Mądry organizator pewnie wiedział, że lada dzień 77 spotka taka sytuacja i specjalnie tym kursom nie dał numeru 9 co by większych protestów później nie było. :razz:

Zablokowany