Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2015

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 cze 2015, 18:00

person pisze:Rekord (pod)łódzkiej linii 46 wciąż nie pobity, więc nie ma co panikować ;-)
http://mpk.lodz.pl/rozklady/tabliczka.j ... 2-16:11:04
Przy czym poza Łodzią dużo można zyskać, jak mijanki idą zgodnie z planem, więc spokojnie można krócej całą trasę 46 przejechać ze Zdrowia do Ozorkowa (Cegielnianej). :wink:
MichalJ pisze:Powstańców nie była zamknięta na 3 miesiące pół roku temu?
Nie pamiętasz co się stało przy Radiowej? :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 cze 2015, 18:05

Nie, nie pamiętam. Co się stało?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 cze 2015, 19:08

pawcio pisze:88/89 będzie czas przejazdu. Słabiutko. Ale w historii TW był już kurs dłuższy niż 100 minut (formalnie dzielony na dwa krótsze bez postoju). Nawet nie tak dawno - możecie spróbować się pobawić i poszukać. Sam z głowy dokładnej daty tego ustrojstwa też nie pamiętam.
24+35?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 cze 2015, 19:15

MichalJ pisze:Powstańców nie była zamknięta na 3 miesiące pół roku temu?
Była. Ale inżynier ruchu nie wydal zgody na zwężenie żadnego z dwóch przejazdów w ciągu Wrocławskiej bo to był niby objazd rozgrzebanego skrzyżowania z Radiowa. Dlatego potem na 3 tygodnie wyłączony będzie drugi przejazd.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 cze 2015, 11:29

A 11 i 23 się nie zmieści na Kole? Nawet gdyby robić brygady łączone ale z jakimś drobnym postojem?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2015, 11:40

Zmieścić by się zmieściło, ale wtedy realnie do miasta Bemowo miałoby tylko 24.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 cze 2015, 12:19

Nie wspominając o tym, że skręt na Koło od strony Marynina skutecznie blokuje jadących prosto w stronę Deotymy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 23 cze 2015, 15:54

Ciekawe jaki tor zajmie 24 na OsG :)
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2015, 16:00

W ciemno bym strzelił ze w spadku po 28. Musiałbym sprawdzić w pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 25 cze 2015, 20:56

Thompson04 pisze:Ciekawe jaki tor zajmie 24 na OsG :)
Przecież są tam techniczne przystanki.
MotorMan :term:

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 26 cze 2015, 12:08

Klawisz pisze:Przecież są tam techniczne przystanki.
To nie jest odpowiedź jaki tor zajmie 24.
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 cze 2015, 12:11

GOR12
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

p_0
Posty: 65
Rejestracja: 28 sie 2014, 0:15
Lokalizacja: Bemowo IVa

Post autor: p_0 » 29 cze 2015, 22:23

ZTM pisze: Linia 11 będzie miała trasę skróconą. Będzie z Marymontu przez centrum dojeżdżała tylko do przystanku RADIOWA. Tam będzie zmieniała numer i dalej – już jako linia 23 – będzie dojeżdżała swoją trasą [...]. Takie rozwiązanie będzie stosowane również w kierunku przeciwnym, czyli linia 23 po dojeździe do przystanku RADIOWA zmieni numer na 11 i ruszy w kierunku ronda ONZ i dalej do Metra Marymont.
Chyba jednak lepiej byłoby zmieniać numer przed dojazdem do przystanku. Jak dziś jechałem z Radiowej w stronę centrum, to ludzie na przystanku Radiowa 07 chyba nie skumali, że tramwaj, który przyjechał jako 11 odjedzie zaraz jako 23 i do Orlich Gniazd dojechałem sam. #-o

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 cze 2015, 22:32

Mają jeszcze 24. A do Metra Ratusz 171 i Edwarda. Niestety zarówno 11 jak i 23 notorycznie jeżdżą opóźnione (przynajmniej dzisiaj). Chyba zmiana numerka na trasie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Myślę, że warto skrócić 24 do pętli Koło i na Radiowej zrobić porządny postój wyrównawczy dla 23<=>11.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 cze 2015, 22:37

p_0 pisze:Chyba jednak lepiej byłoby zmieniać numer przed dojazdem do przystanku. Jak dziś jechałem z Radiowej w stronę centrum, to ludzie na przystanku Radiowa 07 chyba nie skumali, że tramwaj, który przyjechał jako 11 odjedzie zaraz jako 23 i do Orlich Gniazd dojechałem sam. #-o
A to błąd motorniczego, nie pomyślał. Ja jadąc czymś nietypowym i dosiadając Swinga w newralgicznych punktach odpalam zapowiedź zewnętrzną. Przy objazdach nieocenione (pasażer raczej nie dostrzeże zmienionego krańca, ale jak usłyszy, to już jest duża szansa, że się zainteresuje), przy przebierankach też. To naprawdę pomaga, pasażerowie reagują. Za czasów Mobilisowych włączając się z jakiegoś przystanku też wołałem pasażerów zewnętrznym Knapikiem i nigdy pół problemu nie było. Lipa, że Swing zjazdów do zajezdni na zewnątrz nie umie zapowiadać.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ