Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 cze 2015, 17:16

Aplikacja GPS-a pokazuje tylko 80 km/h więc jest tak jak było. Jakiekolwiek szanse zmiany są najprawdopodobniej od rozkładu 2015/2016 gdyż będzie można użytkować tory w obu kierunkach najpewniej.
- - -
Jaka długość peronów będzie po modernizacji ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 cze 2015, 12:21

GPSem bym się nie sugerował, jak maszynista wie, że dojedzie na czas jadąc 60km/h, to pojedzie 60km/h mimo zapisu 100 w rozkładzie.
Kilka lat temu wielu maszynistów nie wychylało się poza pozycję szeregową na EN57 na tym szlaku, co dawało prędkość 40-50km/h, a i tak były na czas.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 28 cze 2015, 12:39

Na FB SKM trochę się już ostatnio zagotowało :D Zaczął się sezon ogórkowy, wakacje, zamknięcia, zmiany rozkładów - więc mające tworzyć fałszywy klimat komunikacyjnej sielanki kulturalno-sportowo-naukowe duperele ustąpiły pola rozwścieczonym i rozczarowanym pasażerom. Powstał nawet profil "Mam dość opóźnień na linii kolejowej Otwock - Warszawa":
https://www.facebook.com/pages/Mam-do%C ... 9583039706

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 29 cze 2015, 12:12

Jeszcze jeden link:
https://www.facebook.com/1001awarii
Zgadnijcie kto prowadzi...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 cze 2015, 12:34

Styl pisania jest tak fatalny że może to wskazywać tylko na jedną osobę.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 29 cze 2015, 12:47

Idac tokiem rozumowania autora tegoż tworu, można dojsc do nastepujacych wnioskow:

- lepiej nic nie remontowac i zostawic jak bylo
- jezeli remontowac, to pociagi nalezy teleportowac :D

Nie robic nic, zle... robic, tez niedobrze.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 29 cze 2015, 13:08

Usunęli stronę szybciej niż powstała :D Ciekawe co skłoniło autora do tego.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 cze 2015, 13:14

zxcvbnm pisze:Usunęli stronę szybciej niż powstała :D Ciekawe co skłoniło autora do tego.
Strona zmieniła nazwę:)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 29 cze 2015, 13:25

Na jaką ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 cze 2015, 13:32

zxcvbnm pisze:Na jaką ?
Nie pamiętam teraz nazwy, ale z nazwy wyleciały KM i SKM.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 cze 2015, 12:52

Dosyć późno zauważyłem, ale na Wikipedii pojawił się wykaz prędkości dla tej linii.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_7
Ciekawe na ile jest on aktualny ?...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 30 cze 2015, 15:01

Po co pytasz, skoro wiesz że nie jest aktualny ;) Swoją drogą, niezłe te "główne stacje". No ale cóż, taki już urok wikipedii i jej wikipedystów.

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 cze 2015, 20:01

zxcvbnm pisze:Dosyć późno zauważyłem, ale na Wikipedii pojawił się wykaz prędkości dla tej linii.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_7
Ciekawe na ile jest on aktualny ?...
Powinieneś zrobić sondę, bo dla jednych to jest ciekawe, dla innych nie.

A wykaz prędkości proponuję sprawdzać na stronie PLK.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 01 lip 2015, 22:30

Atapi pisze:Idac tokiem rozumowania autora tegoż tworu, można dojsc do nastepujacych wnioskow:
- lepiej nic nie remontowac i zostawic jak bylo
- jezeli remontowac, to pociagi nalezy teleportowac :D
Nie robic nic, zle... robic, tez niedobrze.
Zasadniczo można by przyznać Ci rację, ale... Czy na przykład ktoś z Was jest w posiadaniu wiedzy, czy i jak się zmieniła ilość awarii SRK na odcinku Warszawa Zach. - Pruszków po dokonaniu modernizacji trasy :?: Bo mam takie niepokojące przeczucie, że mogła wzrosnąć...

Do tego dochodzą kwestie chyba już nie raz na tym forum poruszane - ślamazarności i złego rozplanowania niektórych remontów, wieloletnich zapóźnień w ich dokonywaniu (bo wcześniej trzeba było naganiać kasę baronom od produktów ropopochodnych i autostrad, dealerom aut, paru "panom Mieciom z busem" itd.), no i oczywiście jakości wykonanych prac - bo jeżeli wkrótce po remontach trzeba poprawiać, też nie jest dobrze.

P.S. Aha, i jeszcze jedno - wielu urzędnikom od remontów, wakacyjnych rozkładów itp. najwyraźniej wydaje się, że jak oni smażą tyłki na piasku i dzieci nie chodzą do szkoły, to już życie wokół zamiera - tymczasem w tym okresie duża część ludzi też musi najzwyczajniej dojechać czymś na czas do roboty!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lip 2015, 8:45

Być może cię to zdziwi, ale wielu z tych urzędników od rozkładów dojeżdża pociągami i doskonale wie, jakie to niesie za sobą konsekwencje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ