Wakacje 2015
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Dziękuję za wyjaśnienie.
Niemniej, akurat dziś to naprawdę była oryginalna "Woronicza" Na mobilisowej brygadzie.
noidea
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
8506.Georg pisze:Pół godziny temu jechałem jakimś 85xx na 12.523 i wyraźnie widziałem "Linię obsługuje zakład Woronicza".
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
Zgadza się!
Od wczoraj ostatni kurs 124 w DS nie wraca już z Palucha na P+R z pasażerami. Czy to zmiana obsługi czy uznanie, że o 23:35 żaden pasażer się tam nie pojawi?
Od Poniedziałku 128/2, 6 i 10 przechodzi na R-7.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A kto to do tej pory obsługiwał?
Kleszczowa.
143 co 10 minut w szczycie na przeguby to jakiś żart. ..
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Ten żart powtarza się co roku i już przestaje być śmieszny...
Co roku 143 zwykle jeździło po Trasie Łazienkowskiej.man1956 pisze:Ten żart powtarza się co roku i już przestaje być śmieszny...
Ale frekwencja w wakacje nigdy nie była na tyle powalająca, żeby 143 musiało jeździć co 10'.
Stalowa wystawi przeguba na 1, 4, 5/385, a Mobilis na 2, 3/385.
1. Z czego wynika tak różnorodny rozkład linii 385 (tzn. mimo częstotliwości 15 minut nie ma stałych godzin odjazdu, tylko przez pierwsze godziny są kursy np. z Pl. Wilsona 02;17;32;47, a potem już 06;21;36;51)? Koordynacja ze 185, z metrem czy jest jakiś inny powód?
2. W stronę Politechniki kursy są skomunikowane z metrem (w obie strony). Metro w jedną i w drugą stronę odjeżdża niemal o tej samej porze - w odstępie jednej minuty. A wg. jakiego klucza są ustawione godziny powrotne? Bo na pl. Wilsona kursy metra się rozjeżdżają niemal w równym takcie: co 6-9 minut. Kursy są więc dostosowane do kursów metra w stronę Młocin, czy Kabat?
3. Skąd zagęszczenie w stronę Pl. Wilsona po 23 do 12 minut? Jest to wywołane przez większe wzięcie, czy sposób na przejście między jedną częstotliwością, a drugą (02;17;32;47 11;26;41;56)?
2. W stronę Politechniki kursy są skomunikowane z metrem (w obie strony). Metro w jedną i w drugą stronę odjeżdża niemal o tej samej porze - w odstępie jednej minuty. A wg. jakiego klucza są ustawione godziny powrotne? Bo na pl. Wilsona kursy metra się rozjeżdżają niemal w równym takcie: co 6-9 minut. Kursy są więc dostosowane do kursów metra w stronę Młocin, czy Kabat?
3. Skąd zagęszczenie w stronę Pl. Wilsona po 23 do 12 minut? Jest to wywołane przez większe wzięcie, czy sposób na przejście między jedną częstotliwością, a drugą (02;17;32;47 11;26;41;56)?
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
A linia prawdę powiedziawszy obłożona jest tylko po zakończeniu Fontann, to i przeguby się nie marnują.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry