Dzienna komunikacja w nocy

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 12 lip 2015, 22:48

Ale po co w szczególności i tak by to 116 w weekendowe noce nie wjechało na trakt #-o

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 lip 2015, 1:40

Uważam, że żeby takie 116 się przyjęło i dawało radę na siebie zarobić, to trzeba by było wprowadzić model przesiadkowy i wydłużyć lub "ucałodobowić" kursowanie kilku innych linii.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 13 lip 2015, 12:28

Generalnie wskazana by była ponowna reforma i doinwestowanie komunikacji nocnej (przede wszystkim w DS, ale nie tylko).
Miasto zaczęło zadziwiająco żyć po Euro 2012...

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lip 2015, 18:33

Ale kto by wiedział, że o tej godzinie jeździ 116? Do 0:30 to jeszcze, ale później to już jeżdżą "tylko" nocne.
Raczej można by zrobić jakiś wariant N44, jednokierunkowy do Chomiczówki, niekoniecznie z Centralnego,
w międzytakcie (dziwne słowo). Akurat jest wolny numerek, bo N44 nie ma brata. Ewentualnie N54 też nie ma.
ŁK

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 lip 2015, 19:42

Flash8222 pisze:Ale po co w szczególności i tak by to 116 w weekendowe noce nie wjechało na trakt #-o
Masz rację, też to sobie później uzmysłowiłem. Chociaż nawet i objazd prowadzi przez miejsca dość uczęszczane przez imprezowiczów, więc może byłby jednak jakąś tam pomocą w poruszaniu się wzdłuż Traktu Królewskiego.

To była taka moja luźna myśl, zwłaszcza że wydłużenie kursowania o godzinę-dwie to nic jakiegoś naprawdę wymagającego. Przynajmniej w porównaniu do zmiany tras, uruchomienia dodatkowej linii itd.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 lip 2015, 19:11

To jeszcze lepiej, mógłby na Pl.Piłsudskiego zaczynać. Tylko kto go tam znajdzie :/
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 lip 2015, 12:50

N44 powinno dojeżdżać do Traktu Jerozolimskimi, a nie Świętokrzyską. Tyle wystarczy.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lip 2015, 16:13

Popieram.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 23 lip 2015, 14:09

A tymczasem...
ZTM pisze:Specjalnie z myślą o miłośnikach spędzania czasu nad Wisłą, Zarząd Transportu Miejskiego uruchamia nową linię autobusową 385. W swój pierwszy kurs linia wyruszy już jutro, czyli 24 lipca.

Głównym zadaniem linii będzie obsługa bulwarów oraz Parku Fontann. Autobusy tej linii będą kursowały wyłącznie w weekendowe noce (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) w godz. 20.00 – 3.00 z częstotliwością co 15 minut. Trasa linii będzie następująca: Metro Politechnika – Trasa Łazienkowska – Wisłostrada – Krasińskiego – Plac Wilsona. Co ważne, rozkład linii będzie dostosowany do rozkładu nocnych kursów metra. Autobusy będą podjeżdżały pod stacje metra Politechnika i Plac Wilsona na 5 minut przed odjazdem pociągów podziemnej kolei.

Warto zaznaczyć, że w trakcie pierwszego weekendu kursowania (z 24 na 25 lipca oraz z 25 na 26 lipca) autobusy nie będą się mogły zatrzymywać na przystankach Podzamcze i Boleść w kierunku pl. Wilsona. Przystanki te zostaną uruchomione w następny weekend.

Trzeba też wspomnieć, że nad Wisłą, w rejonie Cypla Czerniakowskiego (na wysokości pomnika Chwała Saperom) zostaną uruchomione nowe przystanki autobusowe – na żądanie – Pomnik Sapera. W pierwszym etapie, ze względu na to, że muszą zostać przystosowane do tego by bezpiecznie mogły się tam zatrzymywać autobusy przegubowe, będzie z nich korzystała wyłącznie linia 385. Autobusy będą się tam zatrzymywać pod nadzorem instruktorów ZTM. Od przyszłego weekendu, po zakończeniu ich przebudowy, będą tam stawały także autobusy linii: 138, 141, 182, 185 i 188.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 lip 2015, 14:42

Dobry ruch, choć nie wiem czy nie powinno to jeździć przez Powiśle, a nie tunelem.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 lip 2015, 15:03

Jadąc górą nie byłoby przystanku przy METRZE :P

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 23 lip 2015, 18:27

ness pisze:I w tych starszych i ubozszych chalupach mieszkaja amatorzy nocnych wojazy po miescie.
W ogole z nocnymi przesadzono. Taka choszczowka, wolka weglowa czy kobialka to marnowanie kasy.
Stawiam ze w tygodniu nie ma tam nawet pasazera na polkurs (liczac od konca mocniej zurbanizowanej okolicy czyli brodno czy wawrzyszew).
Na każdym kółku N64 od Bródna do Choszczówki jedzie 3-7 stałych pasażerów wracających z pracy do domów, bądź jadących wczesnym świtem do pracy.
eNki

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 lip 2015, 19:54

Ciekawe, jak będzie z czasem przejazdu, bo jak dadzą wyścigówkę jak na nocnych, to idealnie będzie przyjeżdżać minutę po odjeździe metra.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 lip 2015, 20:11

ZTM pisze: Trzeba też wspomnieć, że nad Wisłą, w rejonie Cypla Czerniakowskiego (na wysokości pomnika Chwała Saperom) zostaną uruchomione nowe przystanki autobusowe – na żądanie – Pomnik Sapera.
No wreszcie!

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 lip 2015, 20:16

Jest już rozkład na stronie ZTM.

ODPOWIEDZ