Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2014/15

Moderator: JacekM

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 lip 2015, 16:44

Czyli w zasadzie to nic się nie zmieni. To po co ten remont?

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 30 lip 2015, 19:25

Tak to już bywa, że nic nie jest wieczne i trzeba remontować, żeby dalej się dało jeździć.

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lip 2015, 19:30

reserved pisze:Czyli w zasadzie to nic się nie zmieni. To po co ten remont?
Po to, że już się chyba jeździło ponad 2h.

No i po co było zabierać Kingi Edyty z tej linii... 140 umiały? Umiały.
A teraz to chyba maksymalnie 130 jeżdżą i to tylko do Stojadeł - mylę się?
No i widać, że pociągi do Łodzi są na przedziwnych zestawieniach codziennie
(choć ostatnio ten co przed 9 przyjeżdża, ma chyba ten sam skład,
z taką dwójką z żółtym pasem i ręcznie malowanymi dwójkami na bokach i Azetem na końcu -
może to w ramach konkurencji z IR na kibello deluxe super z od niedawna wifi).

PS czy Edyty jeździły 140 i było wówczas 2 mechaników?
ŁK

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 31 lip 2015, 10:26

reserved pisze:Czyli w zasadzie to nic się nie zmieni. To po co ten remont?
Myślę, że całe życie 130 na tej linii jeździć nie będziemy :)
Do wprowadzenia został ETCS, wtedy i na jednym maszyniście 160 będzie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8384
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 lip 2015, 13:36

Łukasz pisze: No i po co było zabierać Kingi Edyty z tej linii... 140 umiały? Umiały.
Nie o prędkość, tylko o pojemność chodziło.

ODPOWIEDZ