[M2] Otwarcie i eksploatacja
Moderator: JacekM
Interoperacyjność? Co za bełkot...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Typowy kolejowy.
A ja trochę zmienię temat i zaproszę Was na spotkanie Koła Miłośników Metra, które będzie dotyczyć historii budowy i przekazania do eksploatacji linii M2. Prezentację wygłosi p. Mateusz Witczyński, były rzecznik wykonawcy. Po więcej szczegółów zapraszam na naszą stronę i Facebooka:
http://kmmetra.pl/871/
https://www.facebook.com/events/927792983910625/
http://kmmetra.pl/871/
https://www.facebook.com/events/927792983910625/
Czy wiadomo coś o losach przetargów na wynajem powierzchni handlowej na stacjach drugiej linii? Wybudowano całą masę sklepów, które stoją puste (nie licząc punktów dorabiania kluczy, które w metrze są jednak mniej istotne niż np. kioski).
Chyba chętni na wynajem nie dopisują.
Ale nawet jakiś Ruch czy coś takiego? Oni akurat mieliby - nomen omen - ruch, zwłaszcza na Świętokrzyskiej czy na NŚ.
Na Centrum Nauki Kopernik też już funkcjonuje od jakiegoś czasu kiosk.
Ruch wszystkich lokali nie wypełni, więc wrażenie pustki i tak pozostanie.bepe pisze:Ale nawet jakiś Ruch czy coś takiego? Oni akurat mieliby - nomen omen - ruch, zwłaszcza na Świętokrzyskiej czy na NŚ.
Ciekawe jak się ma czynsz w przejściu pod Targową przy Ząbkowskiej do tego w metrze przy Wileniaku.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Jak wygląda wjazd/zjazd na Kabaty pociągów z II linii? Czy jeżdżą z pasażerami na odcinku Centrum Kabaty lub w drugą stronę?
Podobnie, czy włączający się z Kabat pociąg na M2 zabiera pasażerów na odcinku ONZ Daszyński lub w drugą stronę?
Podobnie, czy włączający się z Kabat pociąg na M2 zabiera pasażerów na odcinku ONZ Daszyński lub w drugą stronę?
Raczej się nic takiego nie praktykuje.