Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja bym dał jeszcze przystanek w połowie długości Rostafińskich - o pasażerów bym się nie martwił, na Polach ludzi zwykle sporo.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
E? To i do EC Siekierki chcą tramwaj ciągnąć przez Bartycką czy Czerniakowską-bis?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
"Tramwaj szybki" brzmi zachęcająco
Z ciekawostek - w ramach opracowania mieści się też koncepcja pętli przy Metrze Ratusz, w której trzeba przeanalizować wariant z torami odstawczymi przy Anielewicza albo dw. Gdańskim.
Ciekawi mnie też rzecz następująca - z jednej strony jest to koncepcja, a drugiej strony wymaga się np. zatwierdzenia projektu organizacji ruchu, który zdąży się pewnie zdezaktualizować, zanim na podstawie tej koncepcji powstanie projekt budowlany.
Z ciekawostek - w ramach opracowania mieści się też koncepcja pętli przy Metrze Ratusz, w której trzeba przeanalizować wariant z torami odstawczymi przy Anielewicza albo dw. Gdańskim.
Ciekawi mnie też rzecz następująca - z jednej strony jest to koncepcja, a drugiej strony wymaga się np. zatwierdzenia projektu organizacji ruchu, który zdąży się pewnie zdezaktualizować, zanim na podstawie tej koncepcji powstanie projekt budowlany.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przystanek w parku budzi moje wątpliwości , bo jego wykorzystanie może byc bardzo nierowne. A na największe imprezy i tak pewnie bylby zamykany skoro 523 Al. Wielkopolski pomija, to i tramwaj nie musi stawac.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
523 ma osłonę linii zwykłych.
Poza tym ja dalej nie wiem, co oni chcą zrobić z autobusami w lejku na Goworka.
Poza tym ja dalej nie wiem, co oni chcą zrobić z autobusami w lejku na Goworka.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Lejku?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
4 tory tramwajowe przy Moskwie . Brawa za dodatkowe zebry tamże... Tylko tej nowej ścieżki rowerowej na Goworka nie widzę, ale może się na tych projektach nie znam .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Załączniki równie co SIWZ ciekawe, nieprawdaż?
@MichałJ: to prawda, ale 12 i 14 mają osłonę w postaci całej istniejącej komunikacji.
@MichałJ: to prawda, ale 12 i 14 mają osłonę w postaci całej istniejącej komunikacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak patrzę na załączniki i wychodzi, że żaden nie przewiduje przystanków przy Sikorskiego/Witosa. Ja wiem, że węzeł o kant d... potłuc, ale w kontekście planów inwestycyjnych tamże (zagłębie biurowe) decyzja o braku przystanku wygląda dziwnie. Cóż... Najwyżej kupię sobie samochód.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Praktyka dowodzi, ze gros autobusów i tak zostanie. Poza tym ile to jest metrow od sąsiedniego w stronę południową, 200?
Zagłębie biurowe to raczej określenie na wyrost...
Zagłębie biurowe to raczej określenie na wyrost...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Południowa mnie nie urządza
A co do zagłębia to może faktycznie trochę na wyrost, niemniej z pięć tych biurowców tam miało być, a to raczej uzasadni zatrzymanie tramwaju, przynajmniej okresowo. Podchodząc do sprawy kompleksowo wyjdzie na to, że spora część ludzi zostanie praktycznie pozbawiona dojazdu do centrum innego niż podjazd wzdłużny do tramwaju. Prawdopodobnie w dodatku po uruchomieniu trasy do WPT ścięte zostanie 131, bo sama Czerniakowska tego nie zapełni przy obecnej częstotliwości. Będzie ból...
Co zaś do praktyk, nie ma się co dziwić, że zostawia się duble, skoro pozbawia się ludzi dostępu do szyny. Moim zdaniem lepsza byłaby ta minuta straty dla tramwaju (ca. 150 pasażerominut wagon czyli ledwie 3600 pasażerominut na godzinę szczytu, co daje stratę w wysokości lekko licząc 6 000 zł straty) niż utrzymanie kilku linii autobusowych, gdzie każda godzina kursowania takiego 116 kosztuje koło 3000 zł. W kosztach wychodzi podobnie, ale jednak wydźwięk jest inny.
A co do zagłębia to może faktycznie trochę na wyrost, niemniej z pięć tych biurowców tam miało być, a to raczej uzasadni zatrzymanie tramwaju, przynajmniej okresowo. Podchodząc do sprawy kompleksowo wyjdzie na to, że spora część ludzi zostanie praktycznie pozbawiona dojazdu do centrum innego niż podjazd wzdłużny do tramwaju. Prawdopodobnie w dodatku po uruchomieniu trasy do WPT ścięte zostanie 131, bo sama Czerniakowska tego nie zapełni przy obecnej częstotliwości. Będzie ból...
Co zaś do praktyk, nie ma się co dziwić, że zostawia się duble, skoro pozbawia się ludzi dostępu do szyny. Moim zdaniem lepsza byłaby ta minuta straty dla tramwaju (ca. 150 pasażerominut wagon czyli ledwie 3600 pasażerominut na godzinę szczytu, co daje stratę w wysokości lekko licząc 6 000 zł straty) niż utrzymanie kilku linii autobusowych, gdzie każda godzina kursowania takiego 116 kosztuje koło 3000 zł. W kosztach wychodzi podobnie, ale jednak wydźwięk jest inny.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Demagogia- 11 ma dostępność nie mniejsza niz 112 i to w ogole nie bylo argumentem.
Zresztą caly Twój wpis śmierdzi taka ordynarna prywata, ze aż wstyd.
Powtórzę tylko zatem :
200
metrów
od
sąsiedniego.
Zresztą caly Twój wpis śmierdzi taka ordynarna prywata, ze aż wstyd.
Powtórzę tylko zatem :
200
metrów
od
sąsiedniego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co do prywaty napisałem wprost, że jest mi to nie na rękę, więc zarzut o smrodzie ma się do tego nijak.
Reszta jest moim zdaniem kwestią sporną, co też napisałem. Po co trzymać kilka linii autobusowych, skoro można w tym wypadku dodać jeden przystanek tramwajowi w węźle? Jeszcze niedawno pamiętam oburzenie (słuszne), że nie da się przesiąść z autobusów na Górczewskiej do tramwaju na Okopowej. Tu też tak będzie, tylko odnośnie autobusów jadących prosto Witosa/Sikorskiego, co z tego zostanie, wyrokować ciężko, niemniej naturalny jest przystanek przy skrzyżowaniu. Może zatem przystanek powinien być zamiast przy Mangalii, to przy południowej głowicy skrzyżowania z Witosa? Chyba miałoby to więcej sensu, ale byłoby bardziej protestogenne...
Reszta jest moim zdaniem kwestią sporną, co też napisałem. Po co trzymać kilka linii autobusowych, skoro można w tym wypadku dodać jeden przystanek tramwajowi w węźle? Jeszcze niedawno pamiętam oburzenie (słuszne), że nie da się przesiąść z autobusów na Górczewskiej do tramwaju na Okopowej. Tu też tak będzie, tylko odnośnie autobusów jadących prosto Witosa/Sikorskiego, co z tego zostanie, wyrokować ciężko, niemniej naturalny jest przystanek przy skrzyżowaniu. Może zatem przystanek powinien być zamiast przy Mangalii, to przy południowej głowicy skrzyżowania z Witosa? Chyba miałoby to więcej sensu, ale byłoby bardziej protestogenne...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Niezależnie od tego przystanku i tak tam będzie potrzeba utrzymania takich linii jak np. 503. Któremu wtedy możnaby w tym węźle dodać przystanek. Albo w ogóle uzwyklić.Poc Vocem pisze:Reszta jest moim zdaniem kwestią sporną, co też napisałem. Po co trzymać kilka linii autobusowych, skoro można w tym wypadku dodać jeden przystanek tramwajowi w węźle?