Wypadki i awarie - 2015
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dziś coś się stało w 8572. Stał na przystanku Opaczewska 01 - przy autobusie całe stado pasażerów a w momencie jak przejeżdżałem to podjechała Straż Miejska.
1050
4/194 kolejny dzwon na Gołąbkach i znowu wina obecego. Ledwo wóz wrócił do ruchu po poprzednim wypadku.
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
3124
35 - Potrącenie człowieka na torach przed domami centrum (Gazeta Stołeczna).
8111 - Ciężarna kobieta i starszy mężczyzna zostali ranni, gdy miejski autobus gwałtownie hamował w Alejach Jerozolimskich na wysokości Dworca Śródmieście (Gazeta Stołeczna).
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
ZTM pisze:Utrudnienia w kursowaniu linii: 4, 15, 18, 35
12:20
Wstrzymany ruch tramwajowy na ul. Marszałkowskiej (przystanek CENTRUM) w obu kierunkach. Występują opóźnienia w kursowaniu ww. linii.
12:40
Wznowiony został ruch w kierunku południowym.
12:45
Tramwaje są kierowane na trasy objazdowe w kierunku północnym:
4
tylko w kierunku ŻERAŃ WSCHODNI
WYŚCIGI - ... - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - al. Niepodległości - Chałubińskiego - al. Jana Pawła II - al. Solidarności - ... - ŻERAŃ WSCHODNI
15
tylko w kierunku MARYMONT-POTOK
PL. NARUTOWICZA - ... - Nowowiejska - al. Niepodległości - Chałubińskiego - al. Jana Pawła II - Stawki - Andersa - ... - MARYMONT-POTOK
18
tylko w kierunku ŻERAŃ FSO
METRO WILANOWSKA - ... - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - al. Niepodległości - Chałubińskiego - al. Jana Pawła II - Stawki - Andersa - ... - ŻERAŃ FSO
35
tylko w kierunku NOWE BEMOWO
WYŚCIGI - ... - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - al. Niepodległości - Chałubińskiego - al. Jana Pawła II - ... - NOWE BEMOWO
13:20
Ruch wznowiony. W kursowaniu linii mogą nadal występować opóźnienia, za które uprzejmie przepraszamy.
8111 - Ciężarna kobieta i starszy mężczyzna zostali ranni, gdy miejski autobus gwałtownie hamował w Alejach Jerozolimskich na wysokości Dworca Śródmieście (Gazeta Stołeczna).
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
3335 miał kolizję z samochodem na Broniewskiego (4/112).
2 17 101 126 133 152 186 211 314 509 511 516 518 723 731 741 E-8
8874(193/4) zagotował się biedaczek na przyst. SGGW-Klinika
Bokserska. Zjazd na holu na R-7. Rezerwa 8187 włączona o 11:28
z Bokserskiej.
A722(193/3) padł o 15:50 na Ursynowie Płn. Problemy z odpaleniem. Rezerwa A748 włączona o 17:10 z Ursynowa Płn.
A019(179) padł na Ursynowie Płn. ok. 17:30. Rezerwa A722 włączona po chwili. Po dojechaniu na Os. Kabaty padła. Kolejna rezerwa to A027.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
z Bokserskiej.
A722(193/3) padł o 15:50 na Ursynowie Płn. Problemy z odpaleniem. Rezerwa A748 włączona o 17:10 z Ursynowa Płn.
A019(179) padł na Ursynowie Płn. ok. 17:30. Rezerwa A722 włączona po chwili. Po dojechaniu na Os. Kabaty padła. Kolejna rezerwa to A027.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tego nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem w MZA. Zagotował się, zsikał, OK. Ostygł, dolać wody, załatać nieszczelność na tyle, żeby jezdni nie paćkał (nawet, cholera, taśmą samoprzylepną) i o własnych siłach, delikatnie, do zakładu. Nie, lepiej holować. A potem widzę, jak w piątek, popołudniowy szczyt, a po TTA ciśnie holownik MZA i ciągnie Jelcza na Stalową, a za sobą ciągnie kilka tramwajów i kilka autobusów.Walas pisze:8874(193/4) zagotował się biedaczek na przyst. SGGW-KlinikaBokserska. Zjazd na holu na R-7.
Zagotował się, bo zgubił paski i dlatego został sholowany na zakład.Szeregowy_Równoległy pisze:Tego nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem w MZA. Zagotował się, zsikał, OK. Ostygł, dolać wody, załatać nieszczelność na tyle, żeby jezdni nie paćkał (nawet, cholera, taśmą samoprzylepną) i o własnych siłach, delikatnie, do zakładu. Nie, lepiej holować. A potem widzę, jak w piątek, popołudniowy szczyt, a po TTA ciśnie holownik MZA i ciągnie Jelcza na Stalową, a za sobą ciągnie kilka tramwajów i kilka autobusów.Walas pisze:8874(193/4) zagotował się biedaczek na przyst. SGGW-KlinikaBokserska. Zjazd na holu na R-7.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A ja, durny, bym zakładał na miejscu nowy pasek, ewentualnie wcześniej ogarnąwszy rolki i napinacze, bo holowanie to ostateczność... Mobilisowi magicy potrafili wymienić wszystkie rolki, napinacze i paski w Solarisie kwadrans. Dlatego uważam, że MZA dość często holują swoje wozy niepotrzebnie, nie próbując ich reanimować na miejscu.
Tak, Mobilisowi magicy...Szeregowy_Równoległy pisze:A ja, durny, bym zakładał na miejscu nowy pasek, ewentualnie wcześniej ogarnąwszy rolki i napinacze, bo holowanie to ostateczność... Mobilisowi magicy potrafili wymienić wszystkie rolki, napinacze i paski w Solarisie kwadrans. Dlatego uważam, że MZA dość często holują swoje wozy niepotrzebnie, nie próbując ich reanimować na miejscu.
Wczoraj A722 na Ursynowie Płn. tak naprawili rozrusznik, że jak pojechał jako rezerwa na 179 to po dojechaniu na Os. Kabaty, znów ten rozrusznik padł...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na rozrusznik akurat bym holował. Chyba żeby dało się odpalić. Ale na paski?
Walas pisze:Zagotował się, bo zgubił paski i dlatego został sholowany na zakład.Szeregowy_Równoległy pisze:Tego nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem w MZA. Zagotował się, zsikał, OK. Ostygł, dolać wody, załatać nieszczelność na tyle, żeby jezdni nie paćkał (nawet, cholera, taśmą samoprzylepną) i o własnych siłach, delikatnie, do zakładu. Nie, lepiej holować. A potem widzę, jak w piątek, popołudniowy szczyt, a po TTA ciśnie holownik MZA i ciągnie Jelcza na Stalową, a za sobą ciągnie kilka tramwajów i kilka autobusów.
Myślę, że Mobilis nie ma takiej rezerwy, jaką dysponuje miejski przewoźnik.Szeregowy_Równoległy pisze:A ja, durny, bym zakładał na miejscu nowy pasek, ewentualnie wcześniej ogarnąwszy rolki i napinacze, bo holowanie to ostateczność... Mobilisowi magicy potrafili wymienić wszystkie rolki, napinacze i paski w Solarisie kwadrans. Dlatego uważam, że MZA dość często holują swoje wozy niepotrzebnie, nie próbując ich reanimować na miejscu.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Co powoduje, że czasami postępuje w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i naprawia na miejscu, zamiast holować pojazd, który wymaga kwadransa pracy dwóch ludzi, żeby wrócić na trasę. A to, że MZA w dupie mają wszystko i wszystkich holując swoje wozy to inna kwestia. Naprawdę tych holowników z TTA się nie da przegonić?
Kiedyś w karetkach jeździli lekarze, EKG robili u pacjenta itd. A teraz ratownicy medyczni, którzy decydują: bierzemy / nie bierzemy. Hm? Może MZA trzyma fachowców w zakładach, a ci co jeżdżą mają nie kombinować, tylko zholowywać? Ktoś wie?Szeregowy_Równoległy pisze:Na rozrusznik akurat bym holował. Chyba żeby dało się odpalić. Ale na paski?