Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 maja 2015, 13:49

Jeżeli nie odjeżdżają jednocześnie z Centrum, to serio, daj im spokój...

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 27 lip 2015, 6:29

Wołomin się rozpędza... burda w autobusie, dużo potłuczonego szkła przy kabinie, i wisienka na torcie- w drodze powrotnej do Warszawy tuż przy komendzie najprawdopodobniej te łebki co się awanturowały rzuciły w autobus jakąś cegłówką czy innym kamieniem, albo co innego odwalili ciężko zidentyfikować co to było... huk przeogromny+ uszkodzenie szyby (ostała się cała, tylko odprysk ) i właśnie na zewnątrz nie było żadnego śladu po kamieniu czy coś. Nie mam pojęcia co to mogło być. Do tej pory uważałem, że N62 jest dość bezpieczną linią ale po tym incydencie będę tam bardziej uważał.
eNki

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 27 lip 2015, 7:54

Każda linia nocna jest bezpieczna. Do czasu. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lip 2015, 22:27

Z czego wynika zwiększona częstotliwość linii N01 z Ursynowa w okolicach północy? Mam na myśli takt 20-minutowy przez godzinę.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 lip 2015, 22:29

Pewnie z potrzeby wożenia Tarchomina do domu z Huty.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3098
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 sie 2015, 16:27

Czy N02, N14 oraz N64 muszą robić podjazdy pod samą bramę zajezdni Stalowa? Czy kierowcy tej zajezdni są aż tak wyczerpani, że nie są wstanie przejść te 400m do Szwedzkiej i tam oczekiwać na autobus? Kierowcy tych linii nocnych muszą wykazać się nie lada umiejętnościami a przy tym złamać kilka przepisów ruchu drogowego.
Sytuacja wygląda następująco. Skręcając ze Szwedzkiej w Stalową trzeba cały odcinek pokonać pod prąd, bo właściwy pas jest zajęty przez stado oczekujących autobusów, na wjazd do zakładu. Przy okazji jak już jedzie się pod prąd, to czasami jakiś samochód lub autobus jedzie z naprzeciwka i trzeba korzystać z zatoczek, a takie wymijanie jest dosłownie na styk. Następnie gdy już się dojedzie do przystanku, to trzeba czasami 1-2 minuty odstać, bo jakiś gamoń kierowca ustawi się przed bramą tak, że zablokuje przejazd. Następnie jadąc z powrotem do skrzyżowania ze Szwedzką, to znowu trzeba się wymijać z innymi autobusami przy wykorzystaniu zatoczek.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sie 2015, 18:00

Rano spokojnie mogą nadal podjeżdżać, bo wtedy Stalowa jest puściutka. :wink:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 sie 2015, 1:24

Temat omawiany wielokrotnie, lobby MZA najwyraźniej jest za silne, by te podjazdy zlikwidować. Wszak wtedy kierowcy musieliby iść do przystanku aż kilkaset metrów dalej, po prostu dramat po całym dniu siedzenia na dupsku...
noidea

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 26 sie 2015, 7:02

Może na Szwedzkiej czatują groźni miłośnicy rozgniecionych pośladków, a trzeba dbać o dziewictwo analne kierowców.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 sie 2015, 7:24

Adam G. pisze:Temat omawiany wielokrotnie, lobby MZA najwyraźniej jest za silne, by te podjazdy zlikwidować. Wszak wtedy kierowcy musieliby iść do przystanku aż kilkaset metrów dalej, po prostu dramat po całym dniu siedzenia na dupsku...
To nie chodzi o siedzenie na dupsku i ruszanie się, ale raczej o to, że po całym dniu ciężkiej pracy nikomu by się nie chciało pół kilometra łazić po nocy, tylko raczej znaleźć się jak najszybciej w domu.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 26 sie 2015, 8:35

Przecie już wałkowaliśmy ten temat, kierowcy podjeżdżający tam pod prąd szczególnie. Wyszło na to, że chodzenie Stalową fuj, bo ciemno i niebezpiecznie, a dojście za Tesco daleko, tylko dla N02 no i tylko w jedną stronę.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 sie 2015, 9:29

reserved pisze: To nie chodzi o siedzenie na dupsku i ruszanie się, ale raczej o to, że po całym dniu ciężkiej pracy nikomu by się nie chciało pół kilometra łazić po nocy, tylko raczej znaleźć się jak najszybciej w domu.
Kurde. Od Szwedzka 03 do Zaj. Stalowa 01 jest 350 metrów. Ja mam od przystanku do domu 500 metrów, a od parkingu 650 metrów przez kładkę.

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 26 sie 2015, 18:31

Przynajmniej N03 w stronę Ursynowa nie podjeżdża pod samą bramę :D
Ale to pokazuje, że dasię.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 sie 2015, 18:45

A by mogło, bo rano nie ma problemów z dojazdem pod Zajezdnię Stalowa. :wink:

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 26 sie 2015, 21:00

ashir pisze:A by mogło, bo rano nie ma problemów z dojazdem pod Zajezdnię Stalowa. :wink:
Na marginesie Grodziowie Scanie wyświetlają "URSYNÓW PŁN. PRZEZ STALOWĄ". :D
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ODPOWIEDZ