2x mniej przystanków, to 2x mniej pasażerów?Glonojad pisze:E-5 dużym wzięciem? Przeciętnie ma 2x słabsze zapełnienie niż 105.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Wiliam
2x mniej przystanków, to 2x mniej pasażerów?Glonojad pisze:E-5 dużym wzięciem? Przeciętnie ma 2x słabsze zapełnienie niż 105.
Ludzie w środku to akurat nie argument - ci powinni wcisnąć przycisk wcześniej aniżeli na wysokości zatoki. Zdecydowanie jednak kierowca powinien wziąć pod uwagę, że na przystanku może ktoś być i z tej okazji powinien zwolnić do takiej prędkości, która umożliwiałaby mu bezpieczne zatrzymanie w razie gdy zajdzie taka potrzeba.adner pisze:Przede wszystkim przed przystankiem powinien zwolnić do prędkości umożliwiającej bezproblemowe zatrzymanie. Ludzie w środku autobusu też mogą chcieć wysiąść.
Zgadzam się z tym w 100%.Adam G. pisze:Ludzie w środku to akurat nie argument - ci powinni wcisnąć przycisk wcześniej aniżeli na wysokości zatoki. Zdecydowanie jednak kierowca powinien wziąć pod uwagę, że na przystanku może ktoś być i z tej okazji powinien zwolnić do takiej prędkości, która umożliwiałaby mu bezpieczne zatrzymanie w razie gdy zajdzie taka potrzeba.adner pisze:Przede wszystkim przed przystankiem powinien zwolnić do prędkości umożliwiającej bezproblemowe zatrzymanie. Ludzie w środku autobusu też mogą chcieć wysiąść.
Adam G. pisze:Zdecydowanie jednak kierowca powinien wziąć pod uwagę, że na przystanku może ktoś być i z tej okazji powinien zwolnić do takiej prędkości, która umożliwiałaby mu bezpieczne zatrzymanie w razie gdy zajdzie taka potrzeba.
Pawel_ pisze:Chyba muszę podrzucić filmiki z przystanków na żądanie. Zdziwicie się.