Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 27 sie 2015, 7:53

I prawidłowo wyświetlają, Przecież jadą Stalową więc o co ci chodzi? :P
Gdyby wyświetlały "przez ZAJ. Stalowa" to byś się mógł przyczepiać :D

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 24 wrz 2015, 21:21

Burmistrz Radzymina informuje o rozmowach z ZTM nt. komunikacji nocnej.
Jak to wypali, to będzie ciekawy paradoks. Komunikacja w nocy będzie niewiele gorsza niż ta dzienna :D
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 wrz 2015, 21:23

Lepszy paradoks był swego czasu np. w Karczewie. :P

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 24 wrz 2015, 21:26

Nie zapominajcie o Wołominie.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 wrz 2015, 21:27

A Pruszków? Czyżby N16 do Radzymina?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 25 wrz 2015, 9:36

Karczew czy Wołomin ma trochę inną sytuację - tam nie dociera dzienna komunikacja ZTM.
A w Radzyminie komunikacja nocna będzie niewiele gorsza niż ta dzienna.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 25 wrz 2015, 15:40

I będą docierały wszystkie kursy N61 czy tylko wybrane? Jeśli to drugie to niekoniecznie "niewiele gorsza".

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 25 wrz 2015, 20:00

A kto to może wiedzieć :?:
Jeszcze na wiosnę była mowa o tym, że Radzymin miał uruchomić komunikację nocną, w której będzie można jeździć na podstawie biletów ZTM.
A teraz znowu zmiana frontu, i informacja o trwających rozmowach nt. linii nocnej ZTM.
Tylko żeby w efekcie nie wynikła znowu awantura jak z linią 738. Wtedy w Radzyminie sobie wymyślili, że skoro linia jedzie przez teren 3 gmin (Ząbki, Marki, Radzymin), to 3 gminy mają się podzielić kosztami utrzymania. Oczywiście w domyśle chodziło o to, aby Radzymin płacił mniej. niż wynika to z realnego przebiegu trasy na terenie gminy. I tak kręcili i mieszali, że do dzisiaj Ząbki do 738 nie dopłacają nic, Marki symbolicznie, z Radzymin pokrywa prawie wszystko.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 27 wrz 2015, 19:55

Ja natomiast pod koniec czerwca słyszałem plotkę o utworzeniu dwóch nowych nocników.
n15 w okolice białołęki dworskiej i n65 w okolice wieliszewa/nieporętu/radzymina. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale jak czytam o tym nocnym radzyminie, to nie było by takie glupie.
eNki

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 28 wrz 2015, 21:44

kukuryk12 pisze:Ja natomiast pod koniec czerwca słyszałem plotkę o utworzeniu dwóch nowych nocników.
n15 w okolice białołęki dworskiej i n65 w okolice wieliszewa/nieporętu/radzymina. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale jak czytam o tym nocnym radzyminie, to nie było by takie glupie.
Do Radzymina, Nieporętu i na Białołękę Dworską to prawdopodobne według mnie. Ale w Wieliszewie chyba nigdy nie będzie innej komunikacji ZTM niż linie "L".

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 wrz 2015, 18:33

A według mnie powinniście uciąć spekulacje. Z kilku powodów:
a) Gdzie Wieliszew, a gdzie Radzymin? Jeśli to by była jedna linia, to robiłaby kółko chyba w cztery godziny.
b) Gdzie w układzie wewnątrz miasta wcisnąć zespół linii w taki sposób, żeby autobusy nie jeździły na pusto?
c) Centralny w tej chwili jest nocami permanentnie zapchany. Opóźnia to odjazdy poszczególnych linii, utrudnia przejazd straży pożarnej czy policji, uniemożliwia bezpieczną wymianę pasażerską. Jeśli natomiast wypchniemy jakąś linię poza pętlę i dalej niż "pod gitarą", to będzie jeździła pusta.

Wstrzymajcie się z dyskusją do momentu wydania oficjalnego komunikatu lub chociaż jakichś doniesień prasowych, dobra?

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 wrz 2015, 18:06

Może jakieś N5x z Targówka.
ŁK

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 02 paź 2015, 19:57

Na przestrzeni ostatniego roku pogląd obecnego burmistrza Radzymina nt. komunikacji nocnej ewoluował od niepotrzebnej, poprzez możliwość uruchomienia linii z honorowaniem biletów ZTM, do rozmów z ZTM o linii nocnej. Co będzie dalej tego nikt nie wie :wink:
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 gru 2015, 10:24

Linia 9 w sylwestrową noc nie będzie jeździła przez całą noc, a autobusy nocne jeżdżące Grójecką i Al. Krakowską nie będą wzmocnione. Serio w taką noc ten rejon Ochoty i Włoch będzie miał jedynie kurs raz na pół godziny? Przecież ludzie rozniosą te autobusy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 gru 2015, 11:02

Na Grójeckiej jest N43 co 10 minut. A dalej - Włochy nie Tarchomin...

ODPOWIEDZ