Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Burmistrz Radzymina informuje o rozmowach z ZTM nt. komunikacji nocnej.
Jak to wypali, to będzie ciekawy paradoks. Komunikacja w nocy będzie niewiele gorsza niż ta dzienna
Jak to wypali, to będzie ciekawy paradoks. Komunikacja w nocy będzie niewiele gorsza niż ta dzienna
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Lepszy paradoks był swego czasu np. w Karczewie.
Nie zapominajcie o Wołominie.
A Pruszków? Czyżby N16 do Radzymina?
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Karczew czy Wołomin ma trochę inną sytuację - tam nie dociera dzienna komunikacja ZTM.
A w Radzyminie komunikacja nocna będzie niewiele gorsza niż ta dzienna.
A w Radzyminie komunikacja nocna będzie niewiele gorsza niż ta dzienna.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
I będą docierały wszystkie kursy N61 czy tylko wybrane? Jeśli to drugie to niekoniecznie "niewiele gorsza".
A kto to może wiedzieć
Jeszcze na wiosnę była mowa o tym, że Radzymin miał uruchomić komunikację nocną, w której będzie można jeździć na podstawie biletów ZTM.
A teraz znowu zmiana frontu, i informacja o trwających rozmowach nt. linii nocnej ZTM.
Tylko żeby w efekcie nie wynikła znowu awantura jak z linią 738. Wtedy w Radzyminie sobie wymyślili, że skoro linia jedzie przez teren 3 gmin (Ząbki, Marki, Radzymin), to 3 gminy mają się podzielić kosztami utrzymania. Oczywiście w domyśle chodziło o to, aby Radzymin płacił mniej. niż wynika to z realnego przebiegu trasy na terenie gminy. I tak kręcili i mieszali, że do dzisiaj Ząbki do 738 nie dopłacają nic, Marki symbolicznie, z Radzymin pokrywa prawie wszystko.
Jeszcze na wiosnę była mowa o tym, że Radzymin miał uruchomić komunikację nocną, w której będzie można jeździć na podstawie biletów ZTM.
A teraz znowu zmiana frontu, i informacja o trwających rozmowach nt. linii nocnej ZTM.
Tylko żeby w efekcie nie wynikła znowu awantura jak z linią 738. Wtedy w Radzyminie sobie wymyślili, że skoro linia jedzie przez teren 3 gmin (Ząbki, Marki, Radzymin), to 3 gminy mają się podzielić kosztami utrzymania. Oczywiście w domyśle chodziło o to, aby Radzymin płacił mniej. niż wynika to z realnego przebiegu trasy na terenie gminy. I tak kręcili i mieszali, że do dzisiaj Ząbki do 738 nie dopłacają nic, Marki symbolicznie, z Radzymin pokrywa prawie wszystko.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ja natomiast pod koniec czerwca słyszałem plotkę o utworzeniu dwóch nowych nocników.
n15 w okolice białołęki dworskiej i n65 w okolice wieliszewa/nieporętu/radzymina. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale jak czytam o tym nocnym radzyminie, to nie było by takie glupie.
n15 w okolice białołęki dworskiej i n65 w okolice wieliszewa/nieporętu/radzymina. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale jak czytam o tym nocnym radzyminie, to nie było by takie glupie.
eNki
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Do Radzymina, Nieporętu i na Białołękę Dworską to prawdopodobne według mnie. Ale w Wieliszewie chyba nigdy nie będzie innej komunikacji ZTM niż linie "L".kukuryk12 pisze:Ja natomiast pod koniec czerwca słyszałem plotkę o utworzeniu dwóch nowych nocników.
n15 w okolice białołęki dworskiej i n65 w okolice wieliszewa/nieporętu/radzymina. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale jak czytam o tym nocnym radzyminie, to nie było by takie glupie.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A według mnie powinniście uciąć spekulacje. Z kilku powodów:
a) Gdzie Wieliszew, a gdzie Radzymin? Jeśli to by była jedna linia, to robiłaby kółko chyba w cztery godziny.
b) Gdzie w układzie wewnątrz miasta wcisnąć zespół linii w taki sposób, żeby autobusy nie jeździły na pusto?
c) Centralny w tej chwili jest nocami permanentnie zapchany. Opóźnia to odjazdy poszczególnych linii, utrudnia przejazd straży pożarnej czy policji, uniemożliwia bezpieczną wymianę pasażerską. Jeśli natomiast wypchniemy jakąś linię poza pętlę i dalej niż "pod gitarą", to będzie jeździła pusta.
Wstrzymajcie się z dyskusją do momentu wydania oficjalnego komunikatu lub chociaż jakichś doniesień prasowych, dobra?
a) Gdzie Wieliszew, a gdzie Radzymin? Jeśli to by była jedna linia, to robiłaby kółko chyba w cztery godziny.
b) Gdzie w układzie wewnątrz miasta wcisnąć zespół linii w taki sposób, żeby autobusy nie jeździły na pusto?
c) Centralny w tej chwili jest nocami permanentnie zapchany. Opóźnia to odjazdy poszczególnych linii, utrudnia przejazd straży pożarnej czy policji, uniemożliwia bezpieczną wymianę pasażerską. Jeśli natomiast wypchniemy jakąś linię poza pętlę i dalej niż "pod gitarą", to będzie jeździła pusta.
Wstrzymajcie się z dyskusją do momentu wydania oficjalnego komunikatu lub chociaż jakichś doniesień prasowych, dobra?
Na przestrzeni ostatniego roku pogląd obecnego burmistrza Radzymina nt. komunikacji nocnej ewoluował od niepotrzebnej, poprzez możliwość uruchomienia linii z honorowaniem biletów ZTM, do rozmów z ZTM o linii nocnej. Co będzie dalej tego nikt nie wie
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Linia 9 w sylwestrową noc nie będzie jeździła przez całą noc, a autobusy nocne jeżdżące Grójecką i Al. Krakowską nie będą wzmocnione. Serio w taką noc ten rejon Ochoty i Włoch będzie miał jedynie kurs raz na pół godziny? Przecież ludzie rozniosą te autobusy.
Na Grójeckiej jest N43 co 10 minut. A dalej - Włochy nie Tarchomin...