Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 paź 2015, 20:16

To nie ja chcę skasować, tylko ZTM - szczerze mówiąc, już zapomniałem, czy to miało być w pakiecie z 11, M2C czy Tarchominem, w każdym razie jest to tak daleko od tych wszystkich miejsc, że kabaret się przypomina.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 01 paź 2015, 20:20

To miało być przy każdej z tych okazji :P
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 paź 2015, 20:25

BJ pisze:Inna sprawa, że co wy chcecie od tego nieszczęsnego 187?
To nie jest jakiś potwór typu wspomniane 101 z Okęcia tylko normalna linia łącząca trzy czy cztery dzielnice. Nie jest jakoś nadzwyczajnie nieregularna w porównaniu do innych. W szczycie nic nie jeździ o czasie i tak.
Nie można zostawić tak jak jest?
Im krótsza trasa, tym większa punktualność linii. Poza tym uważam, że linia kręcąca się po Ursusie powinna być dowozówką w dogodne miejsce przesiadkowe a nie linią międzydzielnicową. Mówienie, że w szczycie nic nie jeździ o czasie, nie oznacza, że powinno się tworzyć 50-kilometrowe linie z jednego końca miasta na drugi (401). Jeśli tak, to zróbmy wg. pomysłu pewnego pana 103 z Dw. Zachodniego na Dw. Wschodni (Kijowską) przez Młociny, Tarchomin, Nowodwory, Białołękę, Bródno, Targówek, kasując 101, E-8, 133, 176, 169 i 212. Co z tego, że wtedy żaden autobus nie będzie kursował zgodnie z rozkładem, a opóźnienia będą wynosiły czas przejazdu jednego półkursu. Zauważ, jak bardzo takie długie trasy mszczą się nawet na nocnikach (choćby N01). A przecież w nocy nie ma korków.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 01 paź 2015, 23:30

Bastian pisze:Problemem nie są Skorosze, mające elastyczne 191 i 207. Natomiast mam wrażenie, że równocześnie prowadzone są rozważania w kierunkach a) usuńmy 187, jest przecież 517 oraz b) usuńmy 517, jest przecież 187. I już tylko to wskazuje, że sprawa jest bardziej złożona.
Może przy okazji utworzenia linii z Ursusa na Wolę przez al. 4 Czerwca, 517 i 187 zastąpić linią o trasie 187 w Ursusie a od Dzieci Warszawy przyspieszoną tak jak 517 do Placu Trzech Krzyży, o ludzkiej częstotliwości(np. co 6 w szczycie, 10 poza)? Wtedy 187 można skrócić do odcinka na Mokotowie.

henio_wpz
Posty: 632
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:28
Lokalizacja: WWA Sielce

Post autor: henio_wpz » 06 paź 2015, 17:27

187 można zakrańcować na Chełmskiej tak, jak to napisał Szeregowy (Cmentarki jakoś tam krańcują i korona im z głów nie spada), ponieważ od Sielc to one na te Stegny jeżdżą już praktycznie puste dublując się dodatkowo z 185. Jeśli chodzi o 159 to można tego potworka wiecznie stojącego na Pięknej zakrańcować na Torwarze tak, jak kiedyś 359, ponieważ od Pięknej do Chełmskiej dubluje go 107 (również wiecznie opóźnione, więc o jakiejkolwiek regularności między tymi liniami można zapomnieć), a od Szwoleżerów do Siekierek po tej samej trasie jeździ częste 162.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 paź 2015, 0:41

Kraniec na Torwarze ma wadę: nie ma się wtedy do takiego 159 jak sensownie przesiąść. Nie ma również jak sensownie z tego 159 przesiąść się w coś innego. Aktualnie są to przesiadki jednoperonowe. No i Zaruskiego z Bartycką trochę ludu do 159 dostarczają. A gdyby to 159 wyrzucić na Kierbedzia? Od strony Beethovena by sobie wjeżdżało, Chełmską wyjeżdżało? Sama Bobrowiecka 12 metrów łyka bez problemu, problemowa jest zawrotka wykonywana przez 107.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 08 paź 2015, 21:54

187 Stegny - DWZ
182 Witolin - Ursus

tylko co na to Saska? (382 Witolin - DWZ/Polibuda?)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 paź 2015, 21:56

R-9 Chełmska pisze:187 Stegny - DWZ
182 Witolin - Ursus

tylko co na to Saska? (382 Witolin - DWZ/Polibuda?)
1. A częstotliwość?
2. Trasa Łazienkowska powinna mieć krótką, częstą i punktualną linię. 523 jest częste, ale nie jest krótkie. Z punktualnością też różnie bywa.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 paź 2015, 23:13

Włączyłbym w to miksowanie 188, tylko jeszcze nie wiem w jakiej roli. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 paź 2015, 23:43

Mnie wychodzi, że powinno się zostawić 182 jak jest, a 188 posłać na Ursus. Tylko wtedy powstaje potworek nie mniejszy niż 187...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 paź 2015, 23:14

Od Witolina/Wiatracznej do Zachodniego na TŁ powinny byc metrobusy, od zachodu wszystko do Zachodniego, od południa - takie 187 na przykład do Rozdroża, zawrotka górą i z powrotem, jedynie 138, jesli by miało zostać, to by mogło, bo szybko skręca, ósemki do GUSu (zawrotka, jednoperonowa przesiadka na metrobus).


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 09 paź 2015, 23:28

Na TŁ to powinien być tramwaj. Ale go nie ma i nie będzie, podobnie jak metrobusów. Zresztą w tym ostatnim wypadku jakoś wątpię, żeby takie rozwiązanie przyniosło komukolwiek rzeczywiste zyski.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 paź 2015, 23:32

Metrobus w wydaniu warszawskim, nie musi jakoś istotnie różnić się od istniejących autobusów. Ot, takie 182 tylko jeżdżące co kilka chwil. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 09 paź 2015, 23:39

Tym bardziej w takim wypadku nie widać uzasadnienia do takiego radykalnego skracania wszystkiego, tym bardziej, że mam wątpliwości, co do poprawy w ten sposób regularności na ciągu. Nie wiem jak teraz, ale jakieś dwa czy trzy lata temu 182 potrafiło się zestadzić już na przystanku Wawelska po ruszeniu z Zachodniego. Komasacja linii nic nie zmieni.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 paź 2015, 12:54

Lepsze zestadzone 182 na Trasie Łazienkowskiej niż trzy 523 jadące wspólnie na Bemowo (i wracające, bo nawet jak jest ekspedycja, to się nie chce) - tym bardziej zestadzone 187. Jakoś nikt nie narzeka w zestadzone metro (czasem jest po 1:40 od poprzedniego), poza tym wagony metra i tak jeżdżą w stadach po 6.
ŁK

ODPOWIEDZ