Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 paź 2015, 10:04

Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3835
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 04 paź 2015, 11:36

Bastian pisze:Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...
Może projektant sygnalizacji myślał, że tramwaje w Warszawie mają ruch lewostronny?

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 04 paź 2015, 16:51

Wcześniej przy Sowińskiego tramwaj miał poziomą pałkę podczas lewoskrętu z Wolskiej (od strony Centrum) w Sowińskiego (w stronę Jana Kazimierza) co nie powodowało sytuacji kolizyjnej a tramwaj dla zasady musiał stać.

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 paź 2015, 16:53

Bastian pisze:Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...
E, południe-zachód to wybór wlotów skrzyżowania, a akurat lewoskręt jest w z południa na zachód.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 paź 2015, 20:13

drobert pisze:Wcześniej przy Sowińskiego tramwaj miał poziomą pałkę podczas lewoskrętu z Wolskiej (od strony Centrum) w Sowińskiego (w stronę Jana Kazimierza) co nie powodowało sytuacji kolizyjnej a tramwaj dla zasady musiał stać.
A piesi dostawali zielone przez torowisko.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 paź 2015, 0:09

Ale czy byli piesi czy nie tramwaj musiał stać bo wzbudzanie przez pieszych działało tylko na przejściu przez jezdnię a na przejściu przez tory zapalało się zawsze.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 06 paź 2015, 23:49

Jarek pisze:Zmiany w SŚ dla tramwajów[...]
Brzmi obiecująco :) Aż się nie mogę doczekać kiedy "na warsztat" pójdą np. Bielany: Park Olszyna/Włościańska - tam prawie zawsze gdy jadę jest dłuższy postój, poza tym niepokojąco często moje tramwaje marnują czas na skrzyżowaniu Broniewskiego z Rudnickiego (odcinek Duracza - Piaski). Aż by się tam prosiła możliwość zaoszczędzenia czasu, gdyż część trasy od okolic pętli Piaski po przystanek pod C.H. Arkadia i tak obfituje w utrudnienia.

Szkoda, że zamiast Ronda Radosława 09 nie udało się zrobić czegoś takiego jak przy Pl. Zawiszy lub przy Zajezdni Wola (odrębne przystanki dla różnych kierunków jazdy) - pewnie brak było miejsca... Bez urazy, tak sobie bujam w obłokach jako pasażer, spędzający 3 godziny dziennie (20 h tygodniowo, toż to 1/2 etatu) w komunikacji :buja w oblokach:

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 09 paź 2015, 15:03

A czy jest szansa że ktoś w końcu coś zrobi z Deotymy ? Szlag może trafić jak się tamtędy jedzie, korki tramwajowe (samochodowe zresztą też) i parę minut w plecy.
Jeżeli to ma czekać do remontu Obozowej to najlepiej by było póki co wyłączyć w cholerę całą tą sygnalizację (przełączyć na żółte pulsujące), naprawdę wszyscy sobie lepiej dadzą radę w ten sposób (na sąsiednich skrzyżowaniach Dalibora i Magistracka, które są bez sygnalizacji jakoś tragedii nie ma). Albo chociaż skrócić fazę dla wyjeżdżających z Deotymy, bo tak długiej nie potrzeba.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 paź 2015, 19:28

No ale kto ma wyłączyć? Pisałeś do Inżyniera Ruchu?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 paź 2015, 10:24

Wszyscy wiedzą, że Deotymy jest spieprzone(nawet IR się wypowiadał), ale nikt z tym nic nie robi. Dlaczego?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 paź 2015, 10:43

Bo jak wyłączysz, a będzie wypafek, to będzie na Ciebie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 paź 2015, 12:24

Z zasady unikam wypafków.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 paź 2015, 13:29

Mnie bardziej ciekawi kto będzie winien, jak z jakiegoś powodu się nie wyrobię i nie zjadę z przystanku na swoim pionowym (bo np. będę inwalidę z Jazza wypuszczać), samochody ruszą i pieprzną pieszego na zygzaku. Bo podczas zielonego dla samochodów przystanku opuścić nie mogę, mam poziome, a potencjalny pasażer widząc stojący na przystanku tramwaj podejmie próbę dotarcia do pojazdu, tak samo jak ktoś może chcieć z opóźnieniem wysiąść.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 paź 2015, 15:01

Samochody nie mogą wjechac na zygzak podczas wymiany niezależnie od swiatla. Zielone to prawo - a nie nakaz - jazdy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 paź 2015, 15:06

To po co śluza?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ