A ja wciąż się nie dowiedziałem od Ciebie kiedy ostatnio i z jakiego powodu rozkraczyła się lotniskowa SKMkaosa pisze:Przepełniony tą radością kończę pisaninę w tym temacie.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderator: JacekM
A ja wciąż się nie dowiedziałem od Ciebie kiedy ostatnio i z jakiego powodu rozkraczyła się lotniskowa SKMkaosa pisze:Przepełniony tą radością kończę pisaninę w tym temacie.
To ja odpowiem. Dziś przed 10:00 - z powodu interwencji pogotowania ratunkowego.person pisze:A ja wciąż się nie dowiedziałem od Ciebie kiedy ostatnio i z jakiego powodu rozkraczyła się lotniskowa SKMkaosa pisze:Przepełniony tą radością kończę pisaninę w tym temacie.
Sporo biegania po schodach, nie wspominając o kompletnie dysfunkcjonalnym obecnym dojściu na peron Ochoty (brak schodów na Towarową!).Premo pisze:Ktoś kto chce wsiąść w tramwaj w kierunku woli mógłby najpierw się przesiąść w dowolny pociąg przejeżdżający przez średnicę i wysiąść na Ochocie.
A tu się zgodzę, przy czym jest problem w postaci przytykającej się średnicy. Relacje łączone mają w teorii sens, ale podatne są na opóźnienia.Premo pisze:Poza tym chodzi mi o ogólny sens skracania tras pociągów jadących do Wschodniego a raczej jego brak.
A może być dworzec przelotowy przebudowany na czołowy (Henningsdorf)?MichalJ pisze:Umie ktoś znaleźć choć jeden dworzec czołowy w analogicznej lokalizacji zbudowany po 1945? Pewnie nawet po 1914 byłoby trudno... A od 30 lat kto może, to przebudowuje dworce czołowe na przelotowe.