Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
Porządne przejście z labiryntem byłoby chyba bezpieczniejsze niż te skoki przez kamień, nawet biorąc poprawkę na większą liczbę korzystających.
Na pewno byłoby lepsze niż to co dzieje się teraz, ale ludzie i tak nadal by chodzili na skróty.
Trzeba by to jakoś poogradzać i pozabezpieczać bóg wie jak, a jak wiadomo Polak zawsze znajdzie sposób...
Trzeba by to jakoś poogradzać i pozabezpieczać bóg wie jak, a jak wiadomo Polak zawsze znajdzie sposób...
Trzecia szyna z prądem. Troche by ograniczyła, ale pewnie kilka osob by spróbowało. Musze powiedziec, ze ostatnio chodzę górą... Nienawidzę tego, ale nie ma innej możliwości... Chyba zreszta wiecej osob tak robi, bo rano na schodach coraz ciaśniej.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Zamiast wymyślać sposoby, jak ograniczać ludziom życie, trzeba wymyślić - jak w tym miejscu wybudować bezpieczne i wygodne przejście przez tory w poziomie terenu.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.
Ewentualnie można wyłączyć tor 2 z obsługi, Służewiec dałby radę na jednym.
ŁK
Takie tymczasowe rozwiązanie już funkcjonowało - podczas przebudowy tego odcinka liniiszparag pisze:Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Normalnie. Tylko chwilowo nie wiadomo, do kogo pisać.Piottr pisze:Zamiast wymyślać sposoby, jak ograniczać ludziom życie, trzeba wymyślić - jak w tym miejscu wybudować bezpieczne i wygodne przejście przez tory w poziomie terenu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak naprawdę płoty wzdłuż torów by też wiele dały - nawet jeśli by ludzie przechodzili tylko na końcu peronu, to by było bezpieczniej.laczor pisze:Takie tymczasowe rozwiązanie już funkcjonowało - podczas przebudowy tego odcinka liniiszparag pisze:Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.
Poza tym ile jest stacji z takimi właśnie przejściami i jakoś masowo tam nie ma wypadków.
ŁK
Sam jesteś niewypał. W takim razie dlaczego KML i S3 w godzinach szczytu z trudem mieszczą wszystkich chętnych w kierunku Legionowa?Premo pisze:Dlaczego za wszelką cenę pociągi lotniskowe mają przejeżdżać przez centrum? Ta linia to niewypał. Większość pociągów na odcinku Służewiec-Lotnisko ma zapełnienie nie przekraczające 10%. Większość pasażerów i tak wybiera albo taksówki albo autobus.
Moim zdaniem układ powinien wyglądać tak:
S2-Piaseczno-Śródmieście-Miłosna co 30min
S3-Lotnisko-Gdańska-Wieliszew co 30min
KML- Lotnisko-Gdańska-Modlin(ewentualnie dalej) co 30 min
W tym układzie linia S9 spokojnie może iść do likwidacji
Przy pojedynczym Elfie ludzie na Centralnym ledwo się mieścili, a na Wschodnim zostawali na peronie. Kierowanie KML i S3 przez Gdański to głupota i utrudnianie ludziom życia.
Szkoda że przed nazwaniem niewypałem nie przeczytałeś uważnie tego co napisałem. Bo jeśli chodzi o moja propozycję to założyła ona zwiększenie częstotliwości pociągów ze Służewca w kierunku Legionowa. A co do skierowania pociągów przez Gdański to ułatwiłoby to podróżowanie wielu pasażerom którzy muszą wybierać czy chcą podróż rozpocząć z Gdańskiego czy z Centralnego.
Stadion i Ochota to duże generatory potoków dla Sluzewca, jedyna wiec w tej chwili sensowna zmiana to zwiększenie S2 choćby do wschodniego.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Czasami to ma dobre strony, jak jest zatwardzenie na którejś z linii, ale tylko dla tych ruszających z Zachodniej.Premo pisze:A co do skierowania pociągów przez Gdański to ułatwiłoby to podróżowanie wielu pasażerom którzy muszą wybierać czy chcą podróż rozpocząć z Gdańskiego czy z Centralnego.
Dla przejść nie ma iloczynów ruchu, z resztą przepisy się zmieniły i już niedługo iloczyny ruchu będą zwiększone, a prędkość w przypadku jego przekroczenia nie będzie już 20km/h tylko 50km/h.przewoz pisze:Gucio prawda akurat z tymi przejazdami niestrzeżonymi. Jeżeli zachowane są warunki bezpieczeństwa i odpowiednio niski jest "iloczyn ruchu", to jeździ się normalnie, nie 20km/h.
Tak ogólnie to przejście w poziomie szyn na Służewcu to głównie kwestia dobrej woli kolejowych władz i pieniędzy, ale przy takim ruchu bez automatycznych zapór byłoby ciężko.