Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 lis 2015, 0:20

Porządne przejście z labiryntem byłoby chyba bezpieczniejsze niż te skoki przez kamień, nawet biorąc poprawkę na większą liczbę korzystających.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 05 lis 2015, 6:44

Na pewno byłoby lepsze niż to co dzieje się teraz, ale ludzie i tak nadal by chodzili na skróty.
Trzeba by to jakoś poogradzać i pozabezpieczać bóg wie jak, a jak wiadomo Polak zawsze znajdzie sposób...

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lis 2015, 0:38

Trzecia szyna z prądem. Troche by ograniczyła, ale pewnie kilka osob by spróbowało. Musze powiedziec, ze ostatnio chodzę górą... Nienawidzę tego, ale nie ma innej możliwości... Chyba zreszta wiecej osob tak robi, bo rano na schodach coraz ciaśniej.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 06 lis 2015, 18:02

Zamiast wymyślać sposoby, jak ograniczać ludziom życie, trzeba wymyślić - jak w tym miejscu wybudować bezpieczne i wygodne przejście przez tory w poziomie terenu.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lis 2015, 18:32

Zawsze będzie do niego dalej niż zeskok z peronu.
ŁK

szparag
Posty: 186
Rejestracja: 12 sty 2011, 22:44
Lokalizacja: Natolin

Post autor: szparag » 06 lis 2015, 21:46

Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lis 2015, 22:32

Ewentualnie można wyłączyć tor 2 z obsługi, Służewiec dałby radę na jednym.
ŁK

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 08 lis 2015, 20:51

szparag pisze:Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.
Takie tymczasowe rozwiązanie już funkcjonowało - podczas przebudowy tego odcinka linii :)
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2015, 21:43

Piottr pisze:Zamiast wymyślać sposoby, jak ograniczać ludziom życie, trzeba wymyślić - jak w tym miejscu wybudować bezpieczne i wygodne przejście przez tory w poziomie terenu.
Normalnie. Tylko chwilowo nie wiadomo, do kogo pisać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 lis 2015, 18:42

laczor pisze:
szparag pisze:Problem przechodzenia przez tory częściowo może być rozwiązany przez zbudowanie peronu po stronie Mordoru.
Takie tymczasowe rozwiązanie już funkcjonowało - podczas przebudowy tego odcinka linii :)
Tak naprawdę płoty wzdłuż torów by też wiele dały - nawet jeśli by ludzie przechodzili tylko na końcu peronu, to by było bezpieczniej.
Poza tym ile jest stacji z takimi właśnie przejściami i jakoś masowo tam nie ma wypadków.
ŁK

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 13 lis 2015, 9:09

Premo pisze:Dlaczego za wszelką cenę pociągi lotniskowe mają przejeżdżać przez centrum? Ta linia to niewypał. Większość pociągów na odcinku Służewiec-Lotnisko ma zapełnienie nie przekraczające 10%. Większość pasażerów i tak wybiera albo taksówki albo autobus.
Moim zdaniem układ powinien wyglądać tak:
S2-Piaseczno-Śródmieście-Miłosna co 30min
S3-Lotnisko-Gdańska-Wieliszew co 30min
KML- Lotnisko-Gdańska-Modlin(ewentualnie dalej) co 30 min

W tym układzie linia S9 spokojnie może iść do likwidacji
Sam jesteś niewypał. W takim razie dlaczego KML i S3 w godzinach szczytu z trudem mieszczą wszystkich chętnych w kierunku Legionowa?
Przy pojedynczym Elfie ludzie na Centralnym ledwo się mieścili, a na Wschodnim zostawali na peronie. Kierowanie KML i S3 przez Gdański to głupota i utrudnianie ludziom życia.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 lis 2015, 19:21

Szkoda że przed nazwaniem niewypałem nie przeczytałeś uważnie tego co napisałem. Bo jeśli chodzi o moja propozycję to założyła ona zwiększenie częstotliwości pociągów ze Służewca w kierunku Legionowa. A co do skierowania pociągów przez Gdański to ułatwiłoby to podróżowanie wielu pasażerom którzy muszą wybierać czy chcą podróż rozpocząć z Gdańskiego czy z Centralnego.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 lis 2015, 12:05

Stadion i Ochota to duże generatory potoków dla Sluzewca, jedyna wiec w tej chwili sensowna zmiana to zwiększenie S2 choćby do wschodniego.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 14 lis 2015, 18:32

Premo pisze:A co do skierowania pociągów przez Gdański to ułatwiłoby to podróżowanie wielu pasażerom którzy muszą wybierać czy chcą podróż rozpocząć z Gdańskiego czy z Centralnego.
Czasami to ma dobre strony, jak jest zatwardzenie na którejś z linii, ale tylko dla tych ruszających z Zachodniej.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 15 lis 2015, 0:38

przewoz pisze:Gucio prawda akurat z tymi przejazdami niestrzeżonymi. Jeżeli zachowane są warunki bezpieczeństwa i odpowiednio niski jest "iloczyn ruchu", to jeździ się normalnie, nie 20km/h.
Dla przejść nie ma iloczynów ruchu, z resztą przepisy się zmieniły i już niedługo iloczyny ruchu będą zwiększone, a prędkość w przypadku jego przekroczenia nie będzie już 20km/h tylko 50km/h.
Tak ogólnie to przejście w poziomie szyn na Służewcu to głównie kwestia dobrej woli kolejowych władz i pieniędzy, ale przy takim ruchu bez automatycznych zapór byłoby ciężko.

ODPOWIEDZ