Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 28 lis 2015, 1:29

Ale mimo wszystko sie otwieraja bez wzgledu na to, czy sie trzymalo przycisk wczesniej, czy tez nie. Koniecznosc odczekania na chinkach, az sie zapali lampka i blokada otwarcia przy wciskaniu wczesniejszym powoduje, ze ludzie wpadaja w panike - noz sie w kieszeni otwiera, gdy sie to widzi. Na P4 proponuje przeprogramowac sterowniki drzwi.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 28 lis 2015, 9:50

Ja to proponowałem jako poprawki producentów w ramach gwarancji - bez skutku.
Coś w stylu - tak jest, bo jest dobrze i już (acz obstawiam, że to wykonawcy stawiali opór w imię zasady - działa, to nie dotykać :D ).
Ciekawe, kiedy zmądrzeją w KM i doprowadzą tamte do kultury.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 28 lis 2015, 15:13

Może kiedyś :D To nie jest wielki kłopot przeprogramować przycisk.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2015, 18:41

Jest gdzieś spis które jednostki miałyby iść do modernizacji?


Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2015, 20:13


AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 28 lis 2015, 23:54

Numery EZT do naprawy P4 oraz P5
Załączniki
1.JPG
2a.JPG
2b.JPG
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 29 lis 2015, 4:19

Masz tu błąd - nie czytałeś poprawek do SIWZ ;) Zamiast 1749 na P5 pójdzie 1909.

Awatar użytkownika
michciu22
Posty: 169
Rejestracja: 12 lip 2010, 17:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: michciu22 » 29 lis 2015, 19:48

Na Grochów dotarł 45WE-012, czekamy na ostatniego i będzie komplet. :)
KM Pruszków

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 29 lis 2015, 20:18

45WE-013 też już gotowy i zapewne przyjedzie jutro.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 29 lis 2015, 21:59

Dzisiaj
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 lis 2015, 19:29

Przepraszam, że znów poruszam tę kwestię, ale czy PESA zamierza w ogóle dostarczyć Sundecki ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 30 lis 2015, 22:06

Tego zdaje się nawet przedstawiciele KM nie wiedzą. Obecnie z dostępnych informacji jest wiadomo że PESA wyprodukowała obie Gamy, obydwa wagony sterownicze i ok. 10 wagonów środkowych. Czyli jest więcej jak połowa. Obecny planowany termin dostarczenia całości taboru to 31 grudzień 2015r.

Łukasz
Posty: 10705
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2015, 22:18

To jeszcze trochę, od jutra dopiero będzie 1 grudzień 2015r...
ŁK

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 04 gru 2015, 19:38

30 listopada minął termin dostarczenia do KM SA135-023 i 222M-002. Z tego co mi wiadomo SA135 jest dopiero złożony w 40-50% więc raczej w najbliższych dniach nie należy się go spodziewać. Wiadomo może jak stoi sprawa z 222M-002?

ODPOWIEDZ