Nie. Jedzie jako PT.aaa pisze:Jak wygląda wjazd/zjazd na Kabaty pociągów z II linii? Czy jeżdżą z pasażerami na odcinku Centrum Kabaty lub w drugą stronę?
Podobnie, czy włączający się z Kabat pociąg na M2 zabiera pasażerów na odcinku ONZ Daszyński lub w drugą stronę?
[M2] Otwarcie i eksploatacja
Moderator: JacekM
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ciekawe statystyki wykorzystania stacji na M2:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 87716.html
Jakby na siłę próbować jakieś tendencje wyciągać, to widać co raz większe wykorzystanie stacji Rondo Daszyńskiego i co raz... mniejsze Świętokrzyskiej. Czyżby przesiadka M1/M2 nie była dogodna?
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 87716.html
Jakby na siłę próbować jakieś tendencje wyciągać, to widać co raz większe wykorzystanie stacji Rondo Daszyńskiego i co raz... mniejsze Świętokrzyskiej. Czyżby przesiadka M1/M2 nie była dogodna?
1. CorazWiliam pisze:co raz... mniejsze Świętokrzyskiej. Czyżby przesiadka M1/M2 nie była dogodna?
2. Na Świętokrzyskiej przy przesiadce nie przechodzi się przez bramki (no chyba że ktoś chce), więc nie ma tego w statystyce.
To może być kwestia tego, że jednak przesiadka do M1 jest już znów bezpośrednio przy Politechnice.Wiliam pisze:Ciekawe statystyki wykorzystania stacji na M2:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 87716.html
Jakby na siłę próbować jakieś tendencje wyciągać, to widać co raz większe wykorzystanie stacji Rondo Daszyńskiego i co raz... mniejsze Świętokrzyskiej. Czyżby przesiadka M1/M2 nie była dogodna?
ŁK
Ad.1 Za to teraz jest szansa że zapamiętam.alojz pisze:1. CorazWiliam pisze:co raz... mniejsze Świętokrzyskiej. Czyżby przesiadka M1/M2 nie była dogodna?
2. Na Świętokrzyskiej przy przesiadce nie przechodzi się przez bramki (no chyba że ktoś chce), więc nie ma tego w statystyce.
Ad.2 Coś mi chodzi po głowie że istnieje jakieś zliczanie pasażerów korzystających z łącznika.
Powinien działać system zliczania na podstawie obrazu z kamer, ale przy takim tłoku to on raczej nie ma szans na dużą dokładność.
pozdrawiam, tomek
pozdrawiam, tomek
Były robione pomiary.
Natomiast obecnie są już korki. Nie jakieś spektakularne, ale jednak. I zajebisty tłok. Wolę nie myśleć co będzie, gdy zostanie otwarta cała linia.
Natomiast obecnie są już korki. Nie jakieś spektakularne, ale jednak. I zajebisty tłok. Wolę nie myśleć co będzie, gdy zostanie otwarta cała linia.
Wtedy zwiększy się częstotliwość kursowania.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Czego? Schodów ruchomych?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Można przejść górą.
Chcieliście mieć tanie metro, to macie.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Myśleć o tym łączniku to należało już na etapie projektowania stacji M1. No i może inaczej by to wyglądało gdyby stacja M2 była centralnie pod skrzyżowaniem.
Dobra to wyjaśnijcie mi takie rzeczy:
1) idąc z peronu M1 zjeżdża się schodami ruchomymi, potem są schody, skręt w lewo i znowu schody. Dlaczego przed tym skrętem schody są w dwóch częściach, a nie w jednej?
2) dlaczego całe przejście nie ma schodów ruchomych, tylko 1/3??
1) idąc z peronu M1 zjeżdża się schodami ruchomymi, potem są schody, skręt w lewo i znowu schody. Dlaczego przed tym skrętem schody są w dwóch częściach, a nie w jednej?
2) dlaczego całe przejście nie ma schodów ruchomych, tylko 1/3??
Które metro jest tanie? Przecież nie M2.JacekM pisze:Chcieliście mieć tanie metro, to macie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!