Książka skarg i wniosków
Moderator: vernalisadonis
Osiolki nie gdyż one mogą wyjeżdżać na z góry wiadome brygady, gnioty jeżdżą gdziekolwiek i dlatego tylko one powinny być wypisywane.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Właśnie o to miałem zapytać: Nie jest tak, że małe MAN-y pałętają się na dobrą sprawę ciągle na kilku brygadach, więc jak ktoś chce kurdupla spotkać, to wie gdzie go szukać?
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
MANy mają 14 brygad, a jeździ 9. Czyli w danym dniu na takim 121 czy 221 może nie być ani jednego, a może być nawet kilka sztuk. Niby się wie, na jakie brygady są planowo na osiołki, ale nie zawsze tam są...Szeregowy_Równoległy pisze:Właśnie o to miałem zapytać: Nie jest tak, że małe MAN-y pałętają się na dobrą sprawę ciągle na kilku brygadach, więc jak ktoś chce kurdupla spotkać, to wie gdzie go szukać?
Chyba nie chodzi o to, aby szukać "plączących się kurdupli", ale wiedzieć dokładnie jaki wóz/linia/brygada?MilosnikKomunikacji pisze:MANy mają 14 brygad, a jeździ 9. ...Szeregowy_Równoległy pisze:...małe MAN-y pałętają się na dobrą sprawę ciągle na kilku brygadach, więc jak ktoś chce kurdupla spotkać, to wie gdzie go szukać?
Na razie osiołków jest 9 (ciekawe jak długo), ale tyle nie wyjeżdża na miasto. Teraz one także, podobnie jak gnioty, rzadziej opuszczają zakład.
Zarówno midiki mają konkretne linie, jak i solówki. I plan na midiki (z korzyścią dla pasażerów) powinien ulec zmniejszeniu, ale to dyskusja do innego tematu.MilosnikKomunikacji pisze:Wg mnie to właśnie NM223 powinno się wypisywać, a gnioty nie. Gniotów mamy jeszcze trochę sztuk, a midi Manów tylko 9. Na gnioty masz pewne linie, a na osiołki - już nie. Plan na nie wynosi bodajże 14 sztuk, więc są linie, na których całą obsadę stanowią solówki zamiast osiołków.
No zmodernizowane gnioty wyjeżdżają zarówno na całki, jak i na dodatki w DP, natomiast zazwyczaj mają wolne w DŚ, ale tak już było od początku ich kariery na Stalowej.MilosnikKomunikacji pisze:Jest tak jak ze wszystkimi starymi autobusami - pod koniec swojej kariery wyjeżdżają głównie na dodatki, w szczycie, kiedy jest potrzebna największa ilość pojazdów.
Jeśli populacja czegoś się zmniejsza w zastraszającym tempie, bez możliwości prokreacji, to chyba jest to ginący gatunek Aczkolwiek ja jestem ogólnie przeciwko jakimkolwiek wypisówkom innym, niż korki i stada, co z kolei może dałoby do myślenia komuś, jak by codziennie były wypisywane czteroskłady na 401.
ŁK
Czy w ramach tego, że uznaliśmy gnioty za ginące gatunki nie powinno się ich usunąć z listy wozów poszukiwanych?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Moim zdaniem nie jest to konieczne. Szukajcie sobie czego chcecie.
O, i takie wypisówki byłyby dużo ciekawsze. Przydałby się temat: stada, obok tematu o niezabieralności byłby drugim ciekawym na OB, a i byłyby konkretne argumenty do dyskusji w innych tematach (na temat układu komunikacyjnego, rozkładów etc.).Łukasz pisze:Aczkolwiek ja jestem ogólnie przeciwko jakimkolwiek wypisówkom innym, niż korki i stada, co z kolei może dałoby do myślenia komuś, jak by codziennie były wypisywane czteroskłady na 401.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Śp. tematy Korki i zatory oraz Pochwały i nagany mimo swoich kontrowersji były miejscami, gdzie można było się naprawdę wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć. Szkoda, że poległy na rzecz pustych wypisówek, z których za wiele nie wynika.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jak sobie taki temat wyobrażacie? Serio. Co miałoby być wypisywane. Dwie brygady jednej linii jadące razem? To Walas z Ashirem zaraz zaczną Mediolan albo inne 190 wypisywać. Ciężko mi sobie wyobrazić jakie założenia miałbym przyjąć tworząc taki temat. Użytkownicy pomogą, to, jeśli wymyślą coś sensownego, dostaną. Propozycje regulaminu proszę na PW.kocur pisze:O, i takie wypisówki byłyby dużo ciekawsze. Przydałby się temat: stada, obok tematu o niezabieralności byłby drugim ciekawym na OB, a i byłyby konkretne argumenty do dyskusji w innych tematach (na temat układu komunikacyjnego, rozkładów etc.).Łukasz pisze:Aczkolwiek ja jestem ogólnie przeciwko jakimkolwiek wypisówkom innym, niż korki i stada, co z kolei może dałoby do myślenia komuś, jak by codziennie były wypisywane czteroskłady na 401.
Z "Pochwałami i naganami" problem jest taki, że pamiętam jaki tam był syf. Z jednej strony chętnie bym coś na wzór "Pochwał i nagan" przywrócił, z drugiej mam pewne obawy. Podobnie jak wyżej: pomysły jak miałoby to wyglądać proszę na PW. Jak ktoś coś sensownego wymyśli, to jest szansa, że prośby zostaną wysłuchane.reserved pisze:Śp. tematy Korki i zatory oraz Pochwały i nagany mimo swoich kontrowersji były miejscami, gdzie można było się naprawdę wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć. Szkoda, że poległy na rzecz pustych wypisówek, z których za wiele nie wynika.
Stada 3+ już trudniej wypisywać. 2 na częstych liniach się zdarza dość często.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
No i oba tematy byłyby nieweryfikowalne. Każdy mógłby napisać wszystko i nie byłoby możliwości sprawdzenia, czy piszący nie bredzi. Oprócz "Owieczek" inne tematy można sprawdzić (niektóre nie przetrwają zmiany roku, ale to inna sprawa).
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Niech ktoś mi podrzuci propozycję regulaminu takiego tematu. Tak, żebym mógł określić co wolno, czego nie i uprzedzić za co będę rozdawać cukierki. Jak Użytkownicy chcą jakiegoś tematu, to niech nad nim popracują, a nie zwalają wszystko na mnie. Będzie sensowny regulamin, to będzie temat o korkach i stadach (tutaj albo na WiN, zobaczę jeszcze). Analogicznie z tematem o zachowaniach prowadzących pojazdy.