Ja tam uważam, że w czasie budowy metra tramwaje na Kasprzaka powinny po prostu zostać. To nie jest tak, że budowana jest tam jakas stacja przecież.MichalJ pisze:Ale przecież nie chodzi o to, żeby 10 i 11 miały na Daszyniaku różne przystanki TERAZ, tylko o to, żeby 10 w ogóle mogło tamtędy jechać w czasie budowy metra, kiedy 11 i tak będzie miało przystanek na Towarowej albo wcale.Glonojad pisze: 8 fenomenalnie zatloczona nie byla, a dwa, ze wowczas 10 moglaby nie dac rady. Trzy, ze dojazd na Jelonki z dwoch roznych przystankow byl zly, bardzo zly (wiem, bo sie z tym uzeralem pare lat).
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A dziura na wsadzenie tarczy?
Ja też bym chciał zobaczyć ominięcie tej dziury boczkiem, ale obecnie kiepski klimat na takie ruchy. Zresztą dawniej to i budowa stacji nie oznaczała braku tramwajów...
Ja też bym chciał zobaczyć ominięcie tej dziury boczkiem, ale obecnie kiepski klimat na takie ruchy. Zresztą dawniej to i budowa stacji nie oznaczała braku tramwajów...
A wsadzenie tarczy musi być z tej strony?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
... albo wyjęcie.
Wyjęcie. Tarcze mają drążyć do centrum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.
Jeden czort. Co prawda tam jest ulica szeroka na 50 metrów...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No więc właśnie, o ile samo wyjmowanie tarczy można i uzasadnić, i przecierpieć, to trudno byłoby zrozumieć nieułożenie torów omijających wentylatornię.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To zapytaj, czemu targówczańską tarczę dasię wycofać na Targówek, a wolskiej - nie.osa pisze:Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.
A na wentylatornię właśnie powinien być tor objazdowy. I o to warto, za przproszeniem, drążyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z tego, co mi wiadomo, będą to nieco inne konstrukcyjnie tarcze, z czego główna różnica polega na tym, że wolska nie ma możliwości cofania. Oczywiście można się zastanawiać dlaczego nie nałożono takiego wymogu w specyfikacji przetargu... A, bo to przede wszystkim tanio miało być.
Podejrzewam, że objazd tramwajowy nie powstanie z tego samego powodu.
Podejrzewam, że objazd tramwajowy nie powstanie z tego samego powodu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co do objazdu, to pytanie, jakie będą warunki gestora.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Warunki są takie, że ma być tanio. Przynajmniej tak mówił prezes jakiś czas temu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Póki co, to nie kolega Jurek o tym decyduje, jakie warunki wydadzą gestorzy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Obawiam się po prostu, że jak TW się będą zbytnio upominać o swoje, to zakończy się wezwaniem dyrektora na dywanik i sprawie się łeb ukręci. W zdecydowaną obronę tramwaju przez kogokolwiek innego, nie wierzę. To nie Wileński.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jak oglądałem organizację ruchu podczas budowy wentylatorni to zbyt dużo miejsca tam nie było. Ogólnie rzecz biorąc to cały ruch z Kasprzaka ma być wycofany a nie tylko tramwaje.