Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2015, 23:25

Są dwa kursy z Młocin i jeden z Gocławka. Stąd może powstać nierówność.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 gru 2015, 6:50

fraktal pisze:Na 4 to są te z 74. Ewentualnie na 41...
Na 4 dotychczas były dodatki wysokie. ;)

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 gru 2015, 22:53

Ktoś wykazał się dużym poczuciem humoru, zabierając 2 minuty od Żaby do Żerania Wschodniego i 3 w stronę przeciwną. Jeżeli dodamy do tego zezwalające dla trama raz w cyklu przy Budowlanek/ Rembielińskiej, to wesoło się robi na Bródnie.
Jeżeli na 11 Listopada zostanie załączona sygnalizacja świetlna, to dopiero będziemy boki zrywać. Modernizacja, która pogarsza?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11097
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2015, 23:18

Jak pogarsza jak odjęli 2 minuty ;]
ŁK

Paweł D.
Posty: 5623
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 gru 2015, 23:44

Kolega Pingwin zwrócił uwagę na dość ciekawą rzecz. Wygląda jakby odchodzono od zróżnicowania czasów przejazdu.
Od strony Żerania: 1-ka identyczny czas przejazdu do Żytniej, 3 -do Ratusza przy Grochowskiej, 4 do Starego Miasta, zaś 41 w ogóle nie rozróżnia.
Naprawdę, czy to 6-ta rano czy 9-ta czy 17-ta tak samo szybko się jedzie? No chyba, że czasy min/max wygenerowane w html-u są błędne....

Flash8222
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 gru 2015, 23:44

Stary Pingwin pisze:Ktoś wykazał się dużym poczuciem humoru, zabierając 2 minuty od Żaby do Żerania Wschodniego i 3 w stronę przeciwną. Jeżeli dodamy do tego zezwalające dla trama raz w cyklu przy Budowlanek/ Rembielińskiej, to wesoło się robi na Bródnie.
Jeżeli na 11 Listopada zostanie załączona sygnalizacja świetlna, to dopiero będziemy boki zrywać. Modernizacja, która pogarsza?
Słuchaj, bo by się nie znamy, a rozkład został ułożony pod priorytet który nie wiadomo kiedy zostanie uruchomiony i jedynie sam pan Galas wie kiedy ruszy priorytet na Bródnie, Marymonckiej czy pomiędzy Elekcyjną a Bemowem - Ratusz. Nie można się tego zbyt wcześnie spodziewać, bo gdyby uruchomiano teraz priorytet to wszystkie pandy na świecie wymarłyby ;)

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 gru 2015, 0:30

To tak jak było np. między Lubelską a al. Zieleniecką dla 6 czy 26. Cały czas były tam 2 minuty ale został uruchomiony priorytet więc jedną minutę zabrano. Priorytet działał ze dwa dni ale ZTM zdążył zrobić analizy, pomiary itp., że jednak tą minutę trzeba było zabrać. Efektem jest rozkład taki jakby priorytet był cały czas. Tak samo zresztą jest na 11 na Bemowie. Został załączony priorytet więc trzeba było rozkład pociąć a efekt jest taki, że aby być na 0 na Kazubów to na Wrocławskiej musisz być na +1, jak jesteś na Wrocławskiej na 0 to na Kazubów jesteś na -1. I o ile 11 tą minutę spokojnie nadrobię to minuta straty na 26 przy Zielenieckiej spowoduje, że jeśli nie pojadę na "wczesnym zielonym" (czyt. razem z lewoskrętem dla samochodów) przy Wileńskim to będę -2 na Parku Praskim a później albo się uda albo się nie uda tego nadrobić.

Flash8222
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 gru 2015, 0:33

Cała moja wypowiedź była sarkazmem, ale nie zdziwię się że rozkład już zrobili pod priorytet.

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 gru 2015, 0:54

Przez kilka lat jak pracuję w TW od Żaby do Żerania zabrano w wyniku różnych zmian po 3 minuty w każdą stronę a przynajmniej na tą chwilę nie zrobiono nic by w rzeczywistości czas przejazdu skrócić. Wręcz przeciwnie, przy Staniewickiej czy Pożarowej dodano sygnalizowane lewoskręty co podniosło bezpieczeństwo ale skróciło "zielone" dla tramwajów. I tu jest pytanie czy uruchomienie priorytetu "odda" nam te 3 minuty, które zostały zabrane?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2015, 6:20

Spokojnie odda, choc zmiana jest imho nieco przedwczesna. Tym niemniej przypominam, ze wylevial jeden przystanek, a na 11 listopada jest wydzielone torowisko, przystanki z peronami zamiast z jezdni oraz wywalone wszystkie lewoskrety z torowiska.

Co do 11, to akurat od Kazubow do Wroclawskiej priorytet jest (nawet dalej, do Legendy) i czas jest jak najbardziej realny - sprawdzalem kilkanascie, jak nie kilkadziesiąt już razy. No chyba, ze motorowy jedzie sobie 20 na godzinę, co zwłaszcza na 28 się zdarza - widocznie jeździ tam wciąż ta sama grupa sabotażystów :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 gru 2015, 9:03

Priorytet na PŚ jest ale 4 minuty od Radiowej do Ratusza to trochę mało jeśli weźmiemy pod uwagę to, że przy Górczewskiej trzeba cały cykl przestać bo tam priorytetu nie ma a i na poprzednich skrzyżowaniach też czasem coś się rozjedzie i trzeba postać pod semaforem.

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 08 gru 2015, 12:42

Zwłaszcza przystanek Bródnowska kierunek Centrum jest jedyny i niepowtarzalny, tram stoi w jednym rzędzie z osobówkami i czeka na możliwość wjazdu na przystanek. Całe szczęście, że sygnalizacja nie działa w trybie docelowym, to jakoś się jedzie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8876
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 gru 2015, 13:03

Stary Pingwin pisze:Zwłaszcza przystanek Bródnowska kierunek Centrum jest jedyny i niepowtarzalny, tram stoi w jednym rzędzie z osobówkami i czeka na możliwość wjazdu na przystanek. Całe szczęście, że sygnalizacja nie działa w trybie docelowym, to jakoś się jedzie.
Podobno przystanki wiedeńskie są złe, a poza tym w Łodzi na Piotrkowskiej źle działają śluzy tramwajowe...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2015, 15:23

Przy Górczewskiej, jesli juz, to pol cyklu z 50% prawdopodobnienstwem, a na poprzednich nie ma prawa nic się rozjechachac. Sorry, ja naprawdę tę trasę znam, 4 minuty jest dość, jeśli 184 ma bez żadnego priorytetu 5.

A za to, co się dzieje na Piotrkowskiej, to się należy prokurator.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11097
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 gru 2015, 19:00

Panowie, nowe tory, nowe przystanki, nowe wyspy - to zamiast marudzić, trzeba za***ć! A remont, który miał skrócić czas? Podróż tramwajem skraca czas!

Mnie to tylko nieustannie nurtuje to, dlaczego priorytety działają, a piszący tu motorowi kompletnie nie chcą tego zrozumieć. Może trzeba jakieś szkolenia dla priorytetu, żeby rozumiał motorowych!


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Zablokowany