120Na SWING

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 lip 2015, 20:32

Odpowiedź to minimum dwa tygodnie :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 31 lip 2015, 22:54

Jak wczesniej ktos opracuje technike pieczatkowania emaili :-P
Bez tego ani rusz!

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 01 sie 2015, 6:56

Wyobrażam sobie :x Dlatego często wątpię w sens użycia formularzy takich jak np. ten na stronie ZTM - człowiek chce tylko zgłosić uszkodzony przystanek (parę m2 siedziska od A do Z uwalone przez jakiegoś gnoja markerem), a przychodzi standardowe info "podaj swoje dane osobowe!", mimo iż wyraźnie odznaczał, że zgłoszenie anonimowe i nie oczekuje na odpowiedź.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 sie 2015, 9:00

Co nie znaczy, ze zgłoszenie nie zostało pezekazane dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 sie 2015, 17:12

http://infotram.pl/tramwaje-warszawskie ... 75628.html
Tramwaje Warszawskie kupują asynchrony do 120Na

Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na dostawę 5 sztuk asynchronicznych silników trakcyjnych typu DKCBZ 0211-4FA, produkcji VEM Sachsenwerk GmbH lub asynchronicznych silników trakcyjnych kompatybilnych z nimi. Silniki przeznaczone są do tramwajów typu 120Na wyprodukowanych przez Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Przez kompatybilność należy rozumieć zdolność do zastępowania dowolnej ilości silników w tramwaju typu 120Na zamiennikami silników DKCBZ 0211-4FA z zachowaniem pełnej funkcjonalności układu napędowego tramwaju tj. bez konieczności dokonywania kalibracji układów pomiarowych i zachowaniu parametrów ruchowych.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dostarczyli, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 10 sztuk asynchronicznych silników trakcyjnych o mocy min. 50 kW.

Oferty można składać do 18 sierpnia 2015 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 14 lis 2015, 16:20

Zauważone przeze mnie już jakiś czas temu pewne podobieństwo logotypów :)

PESA 120Na SWING: http://www.pesa.pl/wp-content/uploads/2 ... 140746.jpg

SWING Renta a Car: http://www.swing-autovermietung.de/index_de.php

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 gru 2015, 22:06

Tramwar podaje, że z Pragi na Żoliborz przeniesiono Swinga 3144. Co to za manewry i czy szykuje się większa rotacja?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 09 gru 2015, 22:53

Os0 pisze:Tramwar podaje, że z Pragi na Żoliborz przeniesiono Swinga 3144. Co to za manewry i czy szykuje się większa rotacja?
Zajezdnia Praga nie jest z gumy, skoro przychodzą 134N to gdzieś coś innego trzeba upchnąć

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 gru 2015, 9:47

Może wzorem Żoliborza na pętli Kawęczyńska?
miłośnik 13N

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 10 gru 2015, 12:37

Stary Pingwin pisze:Może wzorem Żoliborza na pętli Kawęczyńska?
Dla wiekszej wygody okolicznych mieszkancow wraz z zestawem kluczy do rozbiorki? ;-)

A nie lepiej gdyby sie Praga 105Nf i Nm pozbyla? na R3 wyslac! Maja doswiadczenie!

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 gru 2015, 13:21

Podobno R-3 ma wysyłać 105Nf/Nm na R-2 :D

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 10 gru 2015, 18:26

Podobno też w 2016 rok R-4 miało wejść bez żadnego 105Na. To info sprzed dwóch lat podobno od kierownika zakładu. :D A tak naprawdę to póki wóz nie jest przeniesiony to koncepcja może się jeszcze zmienić.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 gru 2015, 2:36

Stary Pingwin pisze:Może wzorem Żoliborza na pętli Kawęczyńska?
Widziałem już parę razy nocowanie na przystanku przy Wschodnim.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 11 gru 2015, 11:19

Kolejny Swing z Pragi powędrował na Żoliborz.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4920
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 10 paź 2020, 14:03

Zaktualizowano oprogramowanie swingów. Będą wydawać przyjemniejsze dźwięki
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... ze-4711621
Czy ktoś słyszy różnicę?
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ