Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 19 gru 2015, 18:07

tustolica.pl/autobus-e-9-derby-marymont-znamy-liste-przystankow_72220 odpowiedź masz w tym artykule ;)
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 gru 2015, 18:13

Dzięki. To pewnie E-9 będzie kończyło na Metro Marymont 01, żeby Derby miały blisko do metra. :wink:

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 gru 2015, 18:30

Os. Potok jeszcze powinno być.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 gru 2015, 21:11

Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 gru 2015, 21:12

Park Kaskada chociażby w celu umożliwieniu przesiadek na inne linie autobusowe.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 19 gru 2015, 21:40

Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami, a brygady na E-9 zabrane zostaną z E-7 i 527.
Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 gru 2015, 7:00

Georg pisze:
Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.
Myślałem, że to przystanek przesiadkowy jest. Ale prawda, jak ktoś chce się przesiąść na Os. Potok to może jechać 132.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 20 gru 2015, 16:44

Pawel_ pisze:Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?
Skoro E-9 pojedzie po trasie E-7 i 527, to te 2 linie powinny ulec cięciom (i zapewne tak się stanie). I niech mieszkańcy się cieszą, bo liczba kursów na odcinku Os. Derby - Jesiennych Liści zapewne nie spadnie.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 20 gru 2015, 19:51

Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami(...)
Zacznijmy od tego, że E-9 będzie jeździło Głębocką, a 132 jeździ Ostródzką, więc sześciu zespołom przystankowym, mimo szumnych zapowiedzi, wcale się sytuacja nie polepszy, a wręcz się pogorszy jeśli wrócą na wszystkie brygady solówki.

Trochę nie rozumiem, dlaczego Głębocka ma dostać kolejną linię do metra - mają już 120, 527, E-7, teraz dostaną jeszcze E-9, a Ostródzka niech się tłoczy w 132. Zastanawiam się czy nie byłoby lepszym wyjściem (o ile E-9 musi faktycznie jeździć Głębocką) skierować nową linię na trasę Jesiennych Liści - Głębocka - Berensona - Ostródzka - Toruńska - (...) - Metro Marymont w celu obsłużenia zapomnianych sześciu zespołów przystankowych lub przynajmniej jej części.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 gru 2015, 20:07

Ostródzka nie będzie się tłoczyć, bo w 132 będzie mniej mieszkańców Skarbka z Gór. A na potrzeby Ostródzkiej solówki chyba wystarczą?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8372
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 gru 2015, 8:47

Uruchamianie linii ekspresowej tylko po to, aby nie obsługiwać kilku ważnych przystanków na TT/TAK, a do tego jechać dosłownie kilka minut szybciej niż 132... Ech.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 gru 2015, 13:32

Z jednej strony trochę bez sensu, z drugiej: Ostródzka się do 132 nie mieściła, bo w 132 panowały Derby. Derby mają to do siebie, że zapełniają rano dowolną ilość autobusów którymi można z tego zadupia wyjechać do cywilizacji. Błędem to jest współistnienie E-7 i 527, bo coś, co szybko śmiga do Marymontu to powinno powstać już dawno.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 gru 2015, 13:44

...a 527 nie powinno jeździć do Ratusza. I co? Czasy dobrych zmian w komunikacji już minęły.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 gru 2015, 13:49

E-9 moim zdaniem jest dobrą zmianą. Spóźnioną, bo powinno powstać od razu po oddaniu trasy AK (wcześniej nie było sensu, korki zabiłyby ideę), ale dobrą. A istnienie E-7 i 527 nic w mojej ocenie E-9 nie zmienia.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 21 gru 2015, 15:32

Po pierwsze to bije w nas niefunkcjonalny układ komunikacyjny. Gdyby istniała pętla w rejonie Grodziska byłoby łatwiej... Bo teraz całe Derby w drodze do miasta muszą się cofnąć.

Zaryzykowałbym układem (oczywiście gdyby była pętla... :roll:)

120 Grodzisk - Głębocka - ... - Dworzec Wschodni
132 Grodzisk - Ostródzka - Trasa AK - :mewa: Marymont
527 Grodzisk - Skarbka z Gór - Trasa AK - :mewa: Marymont

Wtedy ani E-7, ani E-9 nie byłoby (zakładając odpowiednie częstotliwości powyższego tria) potrzebne. Oczywiście ofertę powinno uzupełnić jakieś 234 z Olesina po obecnej trasie "stodwudziestki", rzecz jasna jedynie do tramwajów na Bródnie.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ