Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
tustolica.pl/autobus-e-9-derby-marymont-znamy-liste-przystankow_72220 odpowiedź masz w tym artykule
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Dzięki. To pewnie E-9 będzie kończyło na Metro Marymont 01, żeby Derby miały blisko do metra.
Os. Potok jeszcze powinno być.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
Park Kaskada chociażby w celu umożliwieniu przesiadek na inne linie autobusowe.
Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami, a brygady na E-9 zabrane zostaną z E-7 i 527.
Myślałem, że to przystanek przesiadkowy jest. Ale prawda, jak ktoś chce się przesiąść na Os. Potok to może jechać 132.Georg pisze:Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Skoro E-9 pojedzie po trasie E-7 i 527, to te 2 linie powinny ulec cięciom (i zapewne tak się stanie). I niech mieszkańcy się cieszą, bo liczba kursów na odcinku Os. Derby - Jesiennych Liści zapewne nie spadnie.Pawel_ pisze:Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?
Zacznijmy od tego, że E-9 będzie jeździło Głębocką, a 132 jeździ Ostródzką, więc sześciu zespołom przystankowym, mimo szumnych zapowiedzi, wcale się sytuacja nie polepszy, a wręcz się pogorszy jeśli wrócą na wszystkie brygady solówki.Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami(...)
Trochę nie rozumiem, dlaczego Głębocka ma dostać kolejną linię do metra - mają już 120, 527, E-7, teraz dostaną jeszcze E-9, a Ostródzka niech się tłoczy w 132. Zastanawiam się czy nie byłoby lepszym wyjściem (o ile E-9 musi faktycznie jeździć Głębocką) skierować nową linię na trasę Jesiennych Liści - Głębocka - Berensona - Ostródzka - Toruńska - (...) - Metro Marymont w celu obsłużenia zapomnianych sześciu zespołów przystankowych lub przynajmniej jej części.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ostródzka nie będzie się tłoczyć, bo w 132 będzie mniej mieszkańców Skarbka z Gór. A na potrzeby Ostródzkiej solówki chyba wystarczą?
Uruchamianie linii ekspresowej tylko po to, aby nie obsługiwać kilku ważnych przystanków na TT/TAK, a do tego jechać dosłownie kilka minut szybciej niż 132... Ech.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Z jednej strony trochę bez sensu, z drugiej: Ostródzka się do 132 nie mieściła, bo w 132 panowały Derby. Derby mają to do siebie, że zapełniają rano dowolną ilość autobusów którymi można z tego zadupia wyjechać do cywilizacji. Błędem to jest współistnienie E-7 i 527, bo coś, co szybko śmiga do Marymontu to powinno powstać już dawno.
...a 527 nie powinno jeździć do Ratusza. I co? Czasy dobrych zmian w komunikacji już minęły.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
E-9 moim zdaniem jest dobrą zmianą. Spóźnioną, bo powinno powstać od razu po oddaniu trasy AK (wcześniej nie było sensu, korki zabiłyby ideę), ale dobrą. A istnienie E-7 i 527 nic w mojej ocenie E-9 nie zmienia.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Po pierwsze to bije w nas niefunkcjonalny układ komunikacyjny. Gdyby istniała pętla w rejonie Grodziska byłoby łatwiej... Bo teraz całe Derby w drodze do miasta muszą się cofnąć.
Zaryzykowałbym układem (oczywiście gdyby była pętla... )
120 Grodzisk - Głębocka - ... - Dworzec Wschodni
132 Grodzisk - Ostródzka - Trasa AK - Marymont
527 Grodzisk - Skarbka z Gór - Trasa AK - Marymont
Wtedy ani E-7, ani E-9 nie byłoby (zakładając odpowiednie częstotliwości powyższego tria) potrzebne. Oczywiście ofertę powinno uzupełnić jakieś 234 z Olesina po obecnej trasie "stodwudziestki", rzecz jasna jedynie do tramwajów na Bródnie.
Zaryzykowałbym układem (oczywiście gdyby była pętla... )
120 Grodzisk - Głębocka - ... - Dworzec Wschodni
132 Grodzisk - Ostródzka - Trasa AK - Marymont
527 Grodzisk - Skarbka z Gór - Trasa AK - Marymont
Wtedy ani E-7, ani E-9 nie byłoby (zakładając odpowiednie częstotliwości powyższego tria) potrzebne. Oczywiście ofertę powinno uzupełnić jakieś 234 z Olesina po obecnej trasie "stodwudziestki", rzecz jasna jedynie do tramwajów na Bródnie.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel