Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Przecież to nie jest docelowa obsługa tych przystanków.
Może warto zwrócić uwagę na to że pomiędzy Zielonką a Tłuszczem prowadzony jest ruch jednotorowy. Nie ma gdzie wcisnąć dodatkowych pociągów
Jak już swoją drogą został poruszony temat objazdu przez Nieporęt - właściwie z czego wynika brak większej ilości pociągów z Radzymina do Warszawy i w dodatku takich, który umożliwiłyby np. dojazd do pracy na 7 czy 8?
Czy w ogóle ludzie byliby zainteresowani takim połączeniem?
IMHO tak, skoro tyle prywatnych autobusów jeździ i 738 (podobno) jeździ pełne.
Zobacz na lokalizację stacji kolejowej w Radzyminie i czas przejazdu pociąg do Warszawy.Domas pisze:IMHO tak, skoro tyle prywatnych autobusów jeździ i 738 (podobno) jeździ pełne.
Sprawdziłem, około 45 minut.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Autobusy jadą około 40.
Do centrum w szczycie?
Tylko, że Nieporęt, a co dopiero Radzymin nie jest zainteresowany całorocznymi pociągami, stąd też UG Nieporęt wycofał się z Wspólnego Biletu do Nieporętu, który niegdyś obowiązywał na tej linii. ![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Fakt, że bez wspólnego biletu to nie ma sensu - a Radzymin i tak płaci sporo za 738. Chyba że zamiast... Ale jednak 738 to pewny autobus co 40 minut, a pociągów daliby pewnie 2 pary.
ŁK
Czyli jak go skończą w marcu '16, wg osy, to pociągi do Białegostoku i tak nie wrócą na swoją nominalną trasę z powodu prac na odcinku Zielonka - Wołomin?przewoz pisze:Szlak Rembertów - Zielonka jeszcze długo gotowy nie będzie.
Budowa dodatkowej pary torów właśnie trwa i koliduje ze wszystkim, co tam jest.
Na chwilę obecną jest dziennie 6 par pociągów z Białegostoku, co prawda jeszcze na objeździe przez Legionowo i Nieporęt. Docelowo ma być 9 lub 11 par dziennie. Plus dojdzie po zakończeniu prac kilka pociągów KM Tłuszcz - Zielonka - Rembertów - WWO (ile dziennie? 2? 3?). Plus nieznana, ale raczej niepowalająca, ilość towarowych z kierunku płn-wsch. Czy to aż tak wiele by ten przejazd miał być wielopoziomowy? Nie sądzę.Atapi pisze:No juz bez przesady. Tam nie bedzie niewiadomo jakiego ruchu pociagow, zeby wiadukt robic...osa pisze:Niestety, mimo tak długotrwałej i kosztownej inwestycji nie potrafili zrobić bezkolizyjnego przejazdu na wysokości ul. Cyrulików/Okuniewską.
Kiedyś mówiono coś o P+R przy Mokrym Ługu.ashir pisze:Media to by się mogły zainteresować bardziej dla kogo budowano p.o. Mokry Ług (...)
To tory są rozbebeszone nie do Wołomina tylko aż do Tłuszcza? Ja słyszałem,że remont przeprowadzany jest tylko do stolicy powiatu. Z drugiego zdania wnioskuję, że ruch dalekobieżny jest tam wykluczony na czas prac.Premo pisze:Może warto zwrócić uwagę na to że pomiędzy Zielonką a Tłuszczem prowadzony jest ruch jednotorowy. Nie ma gdzie wcisnąć dodatkowych pociągów
Korzysta się z jednego toru, choć od Zagościńca są już nowe perony i wiaty w większości już gotowe lub prawie gotowe. ![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pesa Dart zauważony o 8:18 w Międzylesiu, w kierunku Lublina. Nie widziałem relacji. Awaryjnie czy rozkładowo?