Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 gru 2015, 15:46

Przecież to nie jest docelowa obsługa tych przystanków.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 gru 2015, 13:16

Może warto zwrócić uwagę na to że pomiędzy Zielonką a Tłuszczem prowadzony jest ruch jednotorowy. Nie ma gdzie wcisnąć dodatkowych pociągów

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 20 gru 2015, 16:52

Jak już swoją drogą został poruszony temat objazdu przez Nieporęt - właściwie z czego wynika brak większej ilości pociągów z Radzymina do Warszawy i w dodatku takich, który umożliwiłyby np. dojazd do pracy na 7 czy 8?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 gru 2015, 18:36

Brak zainteresowania ze strony organizatora przewozów?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 gru 2015, 22:06

Czy w ogóle ludzie byliby zainteresowani takim połączeniem?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 21 gru 2015, 12:49

IMHO tak, skoro tyle prywatnych autobusów jeździ i 738 (podobno) jeździ pełne.

Awatar użytkownika
aqqaqq
Posty: 278
Rejestracja: 19 mar 2009, 12:01

Post autor: aqqaqq » 21 gru 2015, 15:30

Domas pisze:IMHO tak, skoro tyle prywatnych autobusów jeździ i 738 (podobno) jeździ pełne.
Zobacz na lokalizację stacji kolejowej w Radzyminie i czas przejazdu pociąg do Warszawy.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 21 gru 2015, 15:40

Sprawdziłem, około 45 minut.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 gru 2015, 16:11

Autobusy jadą około 40.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 21 gru 2015, 16:11

Do centrum w szczycie?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 gru 2015, 16:27

Tylko, że Nieporęt, a co dopiero Radzymin nie jest zainteresowany całorocznymi pociągami, stąd też UG Nieporęt wycofał się z Wspólnego Biletu do Nieporętu, który niegdyś obowiązywał na tej linii. :wink:

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 gru 2015, 18:58

Fakt, że bez wspólnego biletu to nie ma sensu - a Radzymin i tak płaci sporo za 738. Chyba że zamiast... Ale jednak 738 to pewny autobus co 40 minut, a pociągów daliby pewnie 2 pary.
ŁK

Kracho
Posty: 174
Rejestracja: 17 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: BI/WJ

Post autor: Kracho » 30 gru 2015, 17:17

przewoz pisze:Szlak Rembertów - Zielonka jeszcze długo gotowy nie będzie.
Budowa dodatkowej pary torów właśnie trwa i koliduje ze wszystkim, co tam jest.
Czyli jak go skończą w marcu '16, wg osy, to pociągi do Białegostoku i tak nie wrócą na swoją nominalną trasę z powodu prac na odcinku Zielonka - Wołomin?
Atapi pisze:
osa pisze:Niestety, mimo tak długotrwałej i kosztownej inwestycji nie potrafili zrobić bezkolizyjnego przejazdu na wysokości ul. Cyrulików/Okuniewską.
No juz bez przesady. Tam nie bedzie niewiadomo jakiego ruchu pociagow, zeby wiadukt robic...
Na chwilę obecną jest dziennie 6 par pociągów z Białegostoku, co prawda jeszcze na objeździe przez Legionowo i Nieporęt. Docelowo ma być 9 lub 11 par dziennie. Plus dojdzie po zakończeniu prac kilka pociągów KM Tłuszcz - Zielonka - Rembertów - WWO (ile dziennie? 2? 3?). Plus nieznana, ale raczej niepowalająca, ilość towarowych z kierunku płn-wsch. Czy to aż tak wiele by ten przejazd miał być wielopoziomowy? Nie sądzę.
ashir pisze:Media to by się mogły zainteresować bardziej dla kogo budowano p.o. Mokry Ług (...)
Kiedyś mówiono coś o P+R przy Mokrym Ługu.
Premo pisze:Może warto zwrócić uwagę na to że pomiędzy Zielonką a Tłuszczem prowadzony jest ruch jednotorowy. Nie ma gdzie wcisnąć dodatkowych pociągów
To tory są rozbebeszone nie do Wołomina tylko aż do Tłuszcza? Ja słyszałem,że remont przeprowadzany jest tylko do stolicy powiatu. Z drugiego zdania wnioskuję, że ruch dalekobieżny jest tam wykluczony na czas prac.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 gru 2015, 17:37

Korzysta się z jednego toru, choć od Zagościńca są już nowe perony i wiaty w większości już gotowe lub prawie gotowe. :wink:

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 12 lut 2016, 8:24

Pesa Dart zauważony o 8:18 w Międzylesiu, w kierunku Lublina. Nie widziałem relacji. Awaryjnie czy rozkładowo?

ODPOWIEDZ