Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 cze 2015, 18:50

A co i po co wyłączać? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 22 cze 2015, 22:19

Bastian pisze:Przecież dlatego w ogóle tramwaj poszedł właśnie tamtędy.
To juz nie dlatego że w ul. Myśliborskiej trzeba byłoby przebudowac magistralę ciepłowniczą? :>
Polityka złym doradcą w pracy!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 cze 2015, 22:34

Z tych kwitów http://siskom.waw.pl/kp-tramwaj_tarchomin.htm w ogóle wynika rozpatrywanie wyłącznie Traktu Nadwiślańskiego albo Modlińskiej. :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 cze 2015, 22:52

Bo to starsze opracowanie bylo, takie, w ktofym tramwaj wygral z metrem i BRT.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 lis 2015, 23:39

Były też uwagi na temat przystanków tramwajowych, które będą miały 66 m długości. Przydałyby się dojścia na obu ich końcach, a nie tylko z jednej strony. - Nie było takiego założenia - usłyszeli mieszkańcy.
No żeż ich mać. Nigdy się nie nauczą.

A o budowie 'tymczasowo na 20 lat' to już lepiej zmilczę.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 01 sty 2016, 22:54

Nieco pism dotyczących priorytetu dla tramwaju przy TMP/Myśliborskiej:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1938
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Indyk
Posty: 44
Rejestracja: 11 wrz 2006, 22:42

Post autor: Indyk » 02 sty 2016, 3:04

Gluglu, na pewno priorytet będzie szybciej od pisania stosow interpelacji i wyjaśnień...
Glugluglu!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2016, 16:03

A się nam Indyk zagulgotał :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sty 2016, 17:17

Del
ŁK

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 24 sty 2016, 1:10

Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 11 lut 2016, 7:20

Poszło tez pytanie do ZTM:
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3 ... rogram.pdf
i czekam na odpowiedź.

Poza tym sprawa drgnęła:
1. Do Inżyniera Ruchu został przesłany projekt:
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3 ... _tw-ir.jpg

2. Interesuje się nią już też Komisja Rewizyjna Rady Warszawy:
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3 ... am_prm.pdf
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 lut 2016, 23:54

U Inżyniera Ruchu program sygnalizacji jest już ok. 10 dni. Jeszcze pewnie z 15 dni trzeba poczekać na zatwierdzenie i potem kolejne 14 dni na wdrożenie:
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3 ... ram_tw.jpg
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 mar 2016, 21:25

Na jakim etapie są przygotowania do budowy przystanku przy Galerii Północnej?
"Wszystko przygotowane i w dwa tygodnie się perony wypłytuje, jak będzie trzeba" - czy wręcz przeciwnie?

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 11 mar 2016, 22:14

Ta galeria jest dla mnie jedynym przekonującym argumentem dla okrężnej trasy tramwajów zamiast przez Światowida-Myśliborską na most. Jeśli nie będzie przystanków, i to blisko wejścia - na Trakcie Nadwiślańskim, to znowu pozostaje opad rąk. A wygląda na to, że się nie zmieszczą, bo zostawiono zbyt mało miejsca między torami a jezdnią.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 mar 2016, 0:28

Po stronie parkingu jest odsunięty chodnik i wyraźnie zostawione miejsce na przystanek. Ale od strony jezdni trawniczek ma tylko ok. 3 metrów - o metr mniej, niż szerokość pozostałych wysepek na tej trasie. Nie rozumiem tego, wszystko budowane od zera...

ODPOWIEDZ