Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7011
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2016, 16:22

Ja przepraszam, że tak z dupy... Jest jakaś szansa na powrót do taktów 5/10? :p

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 sty 2016, 17:02

Nie liczyłbym na to. Prędzej bym się spodziewał reformy 4-6-8.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 sty 2016, 17:15

Za PRL też tak z reguły było, że po ustaniu "tymczasowych przyczyn" rozwiązanie zostawało na stałe.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 sty 2016, 17:22

A czy ktokolwiek od momentu wprowadzenia reformy wytłumaczył czemu 4/8 to lepiej niż 5/10? Bo ja, będąc pasażerem, łatwiej zapamiętam (tak, ludzie w ten sposób myślą), że tramwaj jest, powiedzmy, 3, 13 i 23 po pełnej a poza tym w pół taktu, niż, że jest 3, 11, 19, 27 po pełnej. Półtaktów nawet nie śmiem sugerować, nikt normalny tego nie zapamięta, zresztą przy półtaktach nikt nawet nie chce pamiętać, bo każdy wychodzi na przystanek i czeka co się wydarzy (każdy minus Georg, ten sprawdzi jak dana brygada jedzie a potem będzie dociekał gdzie wóz się opóźnił o minutę ;P).
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 sty 2016, 17:42

Oczywiście, że "co 10" (plus połówki) jest najlepiej. Inna sprawa, że u nas takt się nie trzyma (m.in.) ze względu na różne czasy przejazdu o różnych porach.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7011
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2016, 17:49

pawcio pisze:Nie liczyłbym na to. Prędzej bym się spodziewał reformy 4-6-8.
Chyba "reformy". :cry:

A nie dałobysię na wakacje zrobić z powrotem 5/10, a po wakacjach tłumaczyć się brakiem taboru (no bo nie ma jeszcze nowej zajezdni, etc.) i tak już zostawić? :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 sty 2016, 18:06

Prędzej osa się wyleczy z idei wydzielenia 37 niż autor reformy 4/8 z tejże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 sty 2016, 18:22

Szeregowy_Równoległy pisze:A czy ktokolwiek od momentu wprowadzenia reformy wytłumaczył czemu 4/8 to lepiej niż 5/10?.
No przecież cała prezentacja na stronie Organizatora na ten temat była.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 sty 2016, 18:57

Umknęła mi. Można to streścić w kilku zdaniach?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień


Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 sty 2016, 19:35

Przecież to marketingowy bełkot. To nie ma sensu. A oprócz linii magistralnych, głównych i podstawowych powinna być jeszcze jedna grupa: chujowe. Na przykład 7, 22 i 27. Osobną, chociaż wąską, grupą jest linia 20, która jeździ niezreformowana, bo wg autora jednotor nie pozwala, chociaż w sumie czasami pozwala, ale lepiej palić głupa, że nie i robić zerowe postoje, zamiast ogarnąć rozkład w którym brygady mijają się na Starym Bemowie. Pierdzielę, idę spać. Jutro mam 25, linia podstawowa. 7 też jest linią podstawową, więc logiczne jest to, że zawsze, ale to, kurde, zawsze mając 25 między Kijowską z BW1920 jadę w zestawie z 7.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7011
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2016, 19:54

Z tymi tramwajami, to jak z prezerwatywami. Zlikwidowano rozmiar S, bo nikt tego nie kupował. Tramwaje też nie mają chujowej kategorii. Były: dobra, lepsza i najlepsza. Są: lepsza, najlepsza i najlepsiejsza.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 sty 2016, 20:20

Szeregowy_Równoległy pisze:Jutro mam 25, linia podstawowa. 7 też jest linią podstawową, więc logiczne jest to, że zawsze, ale to, kurde, zawsze mając 25 między Kijowską z BW1920 jadę w zestawie z 7.
Koordynacje niewiele mają wspólnego z częstotliwościami. Aczkolwiek doświadczenia z czasów 5/10 pokazywały ze przy gorzej częstotliwości koordynacje było ułożyć trudniej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 sty 2016, 20:23

Wydawałoby się, że tworząc nowy układ z nowymi częstotliwościami powinno się ogarnąć także koordynacje. Inaczej cała reforma nie ma sensu, bo jest równie do dupy jak poprzednio, tylko w nowym opakowaniu. Dlatego powtórzę: marketing. A ze zwiększenia częstotliwości niekoniecznie tam, gdzie było to potrzebne, powoli się wycofano nie dając nic w zamian. Milijon wozów z Jerozolimskich zniknął, a 1 i 26 dalej nie tak częste jak powinny być. O ironio: 1 się na krańcu nie mieści, ale nie może jeździć częściej. No po prostu się nie da.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 sty 2016, 20:28

Szeregowy_Równoległy pisze: 7 też jest linią podstawową, więc logiczne jest to, że zawsze, ale to, kurde, zawsze mając 25 między Kijowską z BW1920 jadę w zestawie z 7.
Na Żabie możesz dojechac do parki 1+41, to jest zabawne, chociaż... sygnalizacja daje radę :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany