Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 11300
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 lis 2015, 19:13

MichalJ pisze:
Glonojad pisze:Przy braku wspólnych przystanków niewiele by to dało, a jeszcze bieganie między przystankami by zaczęto uprawiać...
Przy kursowaniu co 5 minut to już jest czas, żeby wybrać odpowiedni przystanek.
Albo jak widzisz, że uciekł tramwaj, to idziesz na autobus. Aczkolwiek 20 minut z 10 to i tak chyba wiele by nie dało.

Paradoksalnie jednak, każdy brak koordynacji objawia się 100% stadem.
ŁK

Łukasz
Posty: 11300
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 lis 2015, 19:18

osa pisze:Chce, bo ma bezpośredni dojazd do ważnych miejsc na Bielanach (szpital, AWF), a niektórzy pewnie chwalą sobie bezprzesiadkowy do Dw. Centralnego.
Od zawsze sobie chwalili, a najpierw 510, a potem 518 trwały...

518 jedzie o tej godzinie do Centralnego 41 minut (z Mehoffera), a siedemnastka - 42.
ŁK

reserved
Posty: 14839
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lis 2015, 19:49

Ja jestem zdania, że dojazd z dalszych rejonów miasta powinno zapewniać coś, co nie staje na przystankach co światła...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 24 lis 2015, 20:14

Łukasz pisze:Od zawsze sobie chwalili, a najpierw 510, a potem 518 trwały...

518 jedzie o tej godzinie do Centralnego 41 minut (z Mehoffera), a siedemnastka - 42.
To chyba tylko w teorii ten czas dla 518, a "17" powinna wkrótce przyspieszyć na Marymonckiej (szkoda, że na rondzie Babka wciąż potworne przestoje, ale Arkadia to kolejny ważny punkt, do którego jest bezpośredni dojazd z Tarchomina tramwajem). A propos 518 - zazwyczaj widuję po kilka osób w krótkim solarisie. O czymś to chyba świadczy...

Autobus Czerwon
Posty: 4464
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 lis 2015, 20:16

reserved pisze:a jestem zdania, że dojazd z dalszych rejonów miasta powinno zapewniać coś, co nie staje na przystankach co światła...
Ja bym to odwrócił - jestem zdania, że dojazd z dalszych rejonów miasta powinna zapewniać linia, która nie staje na światłach co przystanek.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27036
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2015, 20:22

Owszem, przystanki tramwajom należałoby poodejmować. Tylko na to odważnego też nie ma.

Poza tym niby kto i jak kogokolwiek "zmuszał" to użycia 17? 510 zdechło wiele lat (sic!) przed jego uruchomieniem, 518 "żyje" i ma się "dobrze" (tzn. tak samo źle, jak wczesniej). Sorry, ludzie po prostu zagłosowali nogami. Pasażerowie w przytłaczającej większości wolą jechać tramwajem, niż autobusem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

wojtor
Posty: 680
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 24 lis 2015, 22:35

Coś duża ta Ochota.

reserved
Posty: 14839
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lis 2015, 22:57

Jakby nie patrzeć, ZP Dw. Centralny "ociera" się o Ochotę. :P

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 21 sty 2016, 23:06

Od poniedziałku 25.01.2016 wydłużone kursy wariantowe 211 do skrzyżowania Ordonówny x Ćwiklińskiej plus nowy rozkład - na wspólnym odcinku (Dąbrówka Wiślana - Ćwiklińskiej) co 5-10 minut.
Na trasie podstawowej Żerań - Buków wzrost częstotliwości z 4 na 6 kursów na godzinę w szczycie i z 3 na 4 poza szczytem.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 21 sty 2016, 23:20

I genialnie, Żerań zadowolony bo już nie będzie takiego tłoku w tych kurdupelkach, a i dzieci z filii SP342 będą miały podwózkę ;)
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 sty 2016, 8:30

Bardzo dobrze, bo momentami w szczycie A kurduple ocierały się o niezabieralność. :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 11 kwie 2016, 16:24

Ja to nie wiem czy w ZTM pracują ludzie mało inteligentni czy po prostu mający w dupie komunikację miejską. Dlaczego w DP przez cały na 518 kursują solówki, które są niezabieralne w godzinach szczytu a dla odmiany w weekendy kiedy nie ma tłoku przeguby?? Jaki sens jaka logika?
Widać, że ZTM lubi robić na złość pasażerom i za wszelką cenę forsować swoje pomysły? Iddentycznie sytuacja się ma z muchowozami 516 i 101... Jeżdzą puste, bo od czasu tramwaju na Tarchomin straciły rację bytu i powinny być skrócone do Tarchomina Kościelnego (516 od dawna był kretynizmem lansowanym na siłę wbrew pasażerom, bo pewnie ktoś chciał mieć taksówkę do Auchan), ale dla odmiany takie 509 nawet w DS potrafi być niezabieralne bo nie ma przecież na nie brygad #-o
Wiem, że to nie ten temat ale przy takim 736 (w końcu też kawałek trasy ma przez Białołękę) ZTM z jakąś obsesyjną furią zleca puszczanie małych Manów, które też często są niezabieralne, chociaż sam mogę podać co najmniej kilka linii na których by się one lepiej sprawdziły (133, 152, 101, 516 itp), naprawdę ręce opadają. Nie wiem po co w ogóle jest zbudowany ten tramwaj na Tarchomin jeśli pracownikom ZTM nie chce się zrobić porządnej reformy układu linii w tym rejonie.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25974
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2016, 17:01

Ty patrz. A na fejsie ludzie marudzą że się ze Stefanika do 101 wpakować nie można.
A inna rzecz jest taka że w weekend mogliby kursować wyłącznie przeguby bo tyle jest brygad i taboru.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 kwie 2016, 17:21

W weekend, to ja bym wolał widzieć te 10 osób w czymś jak najmniejszym, a nie w przegubie.

Natomiast kilka procent przepełnionych weekendowych kursów (to są naprawdę pojedyncze procenty w skali miasta) powinno się dać w ten czy inny sposób wzmocnić od ręki i bez problemu.

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 11 kwie 2016, 19:50

zeus pisze: Iddentycznie sytuacja się ma z muchowozami 516 i 101...
Polecam przejechanie się 101 w dzień roboczy koło godziny 19:30 w kierunku Nowodworów. W piątek ledwo co się wepchałem na drugim przystanku przy metrze. Pierwsi ludzie zaczęli wychodzić dopiero na Stefanika. Tak samo w kierunku Młocin koło godziny 11:00 lub w dowolnych godzinach, kiedy nie kursuje E-8. Najlepsza byłaby kasacja 101 i całodobowe E-8. Bo ja nie widzę sensu pchania ludzi z Nowodworów do tramwaju.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

ODPOWIEDZ