Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
I jak się sprawdza Tor Stegny na 402?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Korzystam
Niestety nie mogę powiedzieć, żeby wzbudzał zainteresowanie współpasażerów, nie widziałem większej wymiany niż 3 osoby. I w ogóle nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to linia raczej na U15 niż przeguby.
Niestety nie mogę powiedzieć, żeby wzbudzał zainteresowanie współpasażerów, nie widziałem większej wymiany niż 3 osoby. I w ogóle nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to linia raczej na U15 niż przeguby.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
To dopiero początek drugiego tygodnia. Może poczekajmy aż się ludzie przyzwyczają. A dla kogo został dodany ten przystanek? Do przesiadki (jeśli tak, to gdzie?) czy jako miejsce docelowe/początkowe?Poc Vocem pisze:Korzystam
Niestety nie mogę powiedzieć, żeby wzbudzał zainteresowanie współpasażerów, nie widziałem większej wymiany niż 3 osoby. I w ogóle nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to linia raczej na U15 niż przeguby.
Zakładam, że do przesiadki, ale w takim wypadku jest najzwyczajniej do rzyci. Co innego jakby stawały tam autobusy przyspieszone, które stanowią na oko z połowę oferty na Sobieskiego, wtedy atrakcyjność by znacznie wzrosła. Póki co wszystkie osoby, które wysiadają z autobusu, udają się pieszo do swojego miejsca docelowego.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dawniej bywało, że na ferie zimowe dokładali a to 503, a to 513. Dla dzieciaków aby na łyżwy miały dojazd. Teraz to raczej na stałe.
A czarnych na Sobieskiego jak na tamte zapotrzebowanie wystarczy. Do Wilanowa zostaje samo 116 bo reszta skręca w Bonifacego, ale mozna przecież przystanek czy dwa podjechać do linii czerwonych.
A czarnych na Sobieskiego jak na tamte zapotrzebowanie wystarczy. Do Wilanowa zostaje samo 116 bo reszta skręca w Bonifacego, ale mozna przecież przystanek czy dwa podjechać do linii czerwonych.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Też uważam, że byłby to przerost formy nad treścią, ale wtedy przynajmniej ruch byłby jakoś wzbudzony. Teraz ten przystanek na 402 jest dokładnie po nic.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Mało to czarnych autobusów na Sobieskiego?
Rano (ok 7-8) przegub ociera się o niezbieralność na moście, więc chyba nie jest źlePoc Vocem pisze:I w ogóle nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to linia raczej na U15 niż przeguby.
To dobrze, że chociaż jest warunkowy.Poc Vocem pisze:Też uważam, że byłby to przerost formy nad treścią, ale wtedy przynajmniej ruch byłby jakoś wzbudzony. Teraz ten przystanek na 402 jest dokładnie po nic.
Tor Stegny to przynajmniej do przesiadek może służyć, a takie Siekierki-Sanktuarium...
Na razie do obserwacji.
Na razie do obserwacji.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dziś padł rekord - 6 osób, ale wszystko to i tak miejscowi.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Siekierki-Sanktuarium. Czy to ten przystanek został kiedyś uruchomiony warunkowo dla 401, bo prosiła o to jakaś pobliska szkoła?KwZ pisze:Tor Stegny to przynajmniej do przesiadek może służyć, a takie Siekierki-Sanktuarium...
Na razie do obserwacji.
Tak.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Naprawdę nie można budować komunikacji przyśpieszonej na bazie omijania węzłów przesiadkowych.
ŁK
Na przykładzie przystanku PKP KOŁO dla linii 523 widać, że można. Od RZS można tam dojechać 186 lub 136, od strony Górczewskiej 171 i 190.