O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 sty 2016, 21:45

No właśnie, na Śródmieściu bramki da się zrobić, ale już np. na tamim Okęciu czy dajmy na to Aninie ciut ciężej.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 18 sty 2016, 23:29

A skąd bramka będzie wiedzieć że kupując bilet do Wschodniego nie będę chciał czasem jechać do Siedlec?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 sty 2016, 0:02

Na terenie miasta to już w ogóle średni sens, bo na WKMkę może delikwent wejść na peron, a jechać np. do Sierpca.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 19 sty 2016, 7:02

Premo pisze:A skąd bramka będzie wiedzieć że kupując bilet do Wschodniego nie będę chciał czasem jechać do Siedlec?
Bo Cię nie wypuści w Siedlcach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 sty 2016, 12:12

Skąd bramka będzie wiedziała że przysługuje mi ulga?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 19 sty 2016, 19:07

Jak oszukasz to Cię wyrywkowa kontrola ujawni i wręczy ,,nagrodę". System bramek działa aż za dobrze w Holandii. Tylko że tam bilety są kodowane na karcie. Problem mają takie misie jak ja gdy zamiast karty mają Fipa
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 sty 2016, 23:12

Zmierzam do tego że bramki są do niczego niepotrzebne. Jedynie utrudniają a nie uniemożliwiają jazdę bez biletu.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 sty 2016, 0:28

A w metrze?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 sty 2016, 7:48

W metrze są windy, wejściówki, a czasem i "sportowcy" przez nie skaczący. Żeby nie wspomnieć o wyjściach ewakuacyjnych.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 sty 2016, 9:55

Premo pisze:Zmierzam do tego że bramki są do niczego niepotrzebne. Jedynie utrudniają a nie uniemożliwiają jazdę bez biletu.
Na tej zasadzie jakakolwiek kontrola jest niepotrzebna. Jedynie utrudnia podróż i nie daje 100% pewności, że uniemożliwi jazdę bez biletu.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 sty 2016, 22:32

Gdyby bramki były takie skuteczne to nie potrzebne byłyby kontrole. Tylko akurat w metrze kontrolerzy mają największe łowy. Zwłaszcza w godzinach późnowieczornych. Montowanie bramek na wszystkich stacjach to niepotrzebny wydatek. Zwłaszcza że w wielu miejscach nie ma nawet normalnego peronu

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 sty 2016, 22:22

Wolfchen pisze:W metrze są windy, wejściówki, a czasem i "sportowcy" przez nie skaczący. Żeby nie wspomnieć o wyjściach ewakuacyjnych.
I wszystko to da się odpowiednio rozwiązać w dobrym systemie bramek. Na M2 jest z tym dużo lepiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 sty 2016, 22:57

Jest dokładnie tak samo, bramki awaryjne otwarte nonstop niemal.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sty 2016, 6:02

Lepiej w sensie rozwiązań technicznych. Przy tym, co się organizacyjnie na metrze u nas wyprawia bramki są niegospodarnością chwilowo. No ale może przyjdzie #dobrazmiana.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 sty 2016, 9:36

Bramki otwierane wejściówką nie pełnią roli niewpuszczania bez biletu.

Bramki jako takie nie sprawdzają uprawnień do ulgi ani tego, czy bilet nie jest cudzy.

W jakim sensie jest to 'chwilowo'?

ODPOWIEDZ