Strona 68 z 244
: 28 lis 2011, 11:29
autor: yavorius
Faktycznie, powinno być Przyczółkowa / Branickiego. Gdzie będzie pętla Pałacowa? Planuje się coś dalej na południe od S2?
: 28 lis 2011, 13:19
autor: ness
Oprocz petli palacowa to afaik sie nic tam nie planuje na obecna chwile/
Park biurowy ma byc na pln od s2 i oddzialac ja od mieszkaniowki.
Jesli tak to nie ma co wyciagac niczego za branickiego/al.rzepy.
Docelowo mogloby byc tak:
Linie z sobieskiego przerzucic oberkiem przez mw i zapetlic na wilanowie (al.rzepy-branickiego-przyczolkowa).
Linie z powsina tak samo - przyczolkowa - branickiego - al.rzepy- al wilanowska - wilanow.
Przesiadki drzwi w drzwi z jednych do drugich na przystankach na branickiego/al rzepy.
Z vogla tak jak wyzej przepuscic je przez mw (163 na wilanow 164 w sobieskiego), a kiedys na gore na ursynow do metra jak polacza branickiego z plaskowickiej.
Jedyne problem to co z lokalsami z zp marysienki i czy zostawiac wtedy na wilanowie 180.
: 28 lis 2011, 15:54
autor: Piottr
Zebra pisze:Można pociągnąć 180 do Branickiego i dalej do Pałacowej.
Byłby to pomysł całkiem sensowny.
Ja bym jeszcze 164 dał na prosto i potem Branickiego - Vogla, mam nadzieję, że do czasu kiedy wybudują Branickiego, na Zawadach się tak zwiększy populacja, że 164 zyska normalną częstotliwość a nie co pół godziny.
Zebra pisze:Zakrańcowania 116 w Powsinku sobie nie wyobrażam
.
Pętla w Powsinku przy Europejskiej już nie istnieje....
: 28 lis 2011, 19:48
autor: Olek007
Do wybudowania Galerii Wilanów, trasy S2 i dróg w miasteczku minie jeszcze baaardzo dużo czasu, wiec wszystko może się jeszcze zdarzyć, a na miejscu pętli Powsinek coś zaczęli robić, ale jeszcze zawrotka była, kiedy ostatnio ją widziałem.
: 28 lis 2011, 19:58
autor: Zebra
@ness Linia z Powsina nie skończy się w Wilanowie w życiu, więc ta opcja oberka odpada.
Niemniej jednak faktycznie układ drogowy sprzyja sensownej obsłudze. Jeśli do tego czasu nie upadnie 519 (a liczę że jednak nie), to myślę że na dobre jej wyjdzie puszczenie prosto Al. RP - Branickiego - Przyczółkową - Powsin. Zgarnie ludzi i z biur na wysokości POW, CH i z MW, sądzę że naprawdę da jej to kopa z frekwencją już od Powsinka. Ten kikut do Powsina nie powinien wówczas boleć bo to raptem 4 km płynnej jazdy a więc bez wielkich korków i innych atrakcji.
Rzeczywiście jak ktoś napisał, wiele wskazuje na to, że głównym poszkodowanym będzie ZP Królowej Marysieńki. Docelowo to ja tam widzę tylko (podbite) 130, (podbite) 139, 164, E-2 i N01. Uważam jednak że skóra jest warta wyprawki, 2/3 tego przystanku leży w strefie dojścia do Sobieskiego albo Wilanowa.
Odnośnie innych koncepcji: ponieważ prawdopodobnie pierwszym, możliwym do wykorzystania przez autobusy połączeniem Ursynów - Wilanów będzie Branickiego budowana razem z POW (patrząc na indolencję dzielnic) to podejrzewam, że początkowo główna obsługa tego ciągu realizowana będzie przez skierowane tam 7-setki z kierunku Konstancina plus ewentualnie powstanie jakaś lokalna linia. Docelowo, po powstaniu połączenia na południu, myślę że właśnie ta lokalna powinna przejąć większość zadań z ostrym podbiciem i większymi autobusami. Może będzie miała sens dość mocna linia Wilanów - Branickiego - Płaskowickiej - KEN - Gandhi - Płaskowickiej - Puławska - Karczunkowska - Jeziorki?
Natomiast jeśli chodzi o Zawady, to ja potencjał widzę w najbliższych latach głównie w 163. Myślę, że docelowo można by ją puścić z Sadyby przez Zawady, Branickiego, Sobieskiego na Stegny. Taka trochę balonówka, nie wiem czy dobrym pomysłem byłoby pchanie jej na górę. Tym niemniej - to tylko luźna uwaga.
: 28 lis 2011, 20:23
autor: TGM
Olek007 pisze:Do wybudowania Galerii Wilanów, trasy S2 i dróg w miasteczku minie jeszcze baaardzo dużo czasu
Jeżeli coś w tym mieście powstaje szybko, to są to właśnie centra handlowe
.
: 29 lis 2011, 14:12
autor: ness
@zebra
Stawiam ze predzej powstanie jednak lacznik drewny-relaksowa(rosola) niz branickiego w gore.
Wiem ze dzielnice nie maja szmalu i raczej w 2013 tez nie beda miec, ale w koncu troche kasy miasto im sypnie na inwestycje i wilanow z ursynowm rusza ta sprawa.
Imho w kontekscie branickiego-plaskowickiej to bardziej potrzebna ulica niz przedluzenie ciszewskiego.
Gdaka i S2 to ciezki temat i niepredko sie ruszy.
Beda sie ciagac po sadach z zielonymi i gamoniami z ursynowa.
Przy takim ukladzie 710 zrobi wypad na kabaty a jakis czarnuch bedzie smigal pewnie na trasie kabaty - objazd powsina - przyczolkowa - wilanow (opcjonalnie gdzies na stegny).
519 skrot do wilanowa oberkiem przez mw w sezonie do parku kultury (drewny bez wjezdzania w 'mala' przyczolkowa).
163 powinno raczej leciec na stegny z drugiej strony czyli z sadyby przez bonifacego.
Wilanowska koncowke zostawilbym poki co tak jak jest.
: 29 lis 2011, 16:28
autor: TGM
Zebra pisze:Ten kikut do Powsina nie powinien wówczas boleć bo to raptem 4 km płynnej jazdy a więc bez wielkich korków i innych atrakcji.
Tak, ostatnio jak byłem w Powsinie wieczorem - DP, to od strony lasu stało się z 5 kolejek na skrzyżowaniu Przekornej z Dwerny.
: 29 lis 2011, 16:45
autor: MALIN
TGM pisze:Dwerny
Drewny
: 01 gru 2011, 2:49
autor: levar
Na tę chwilę to są typowe dywagacje.
: 01 gru 2011, 9:54
autor: Zebra
TGM pisze:Zebra pisze:Ten kikut do Powsina nie powinien wówczas boleć bo to raptem 4 km płynnej jazdy a więc bez wielkich korków i innych atrakcji.
Tak, ostatnio jak byłem w Powsinie wieczorem - DP, to od strony lasu stało się z 5 kolejek na skrzyżowaniu Przekornej z Dwerny.
Domyślasz się chyba przyczyny tego korka, prawda? Jeśli tak, to doskonale wiesz że on zniknie w dniu, w którym powstanie pierwsze normalne połączenie drogowe Wilanów - Ursynów. Wówczas 519 nie będzie w ogóle czekać o każdej porze dnia i nocy.
: 01 gru 2011, 10:56
autor: TGM
Pobożne życzenia
Okolice się rozwijają, a poza tym niezależnie od innych dróg ta i tak będzie wykorzystywana z Kabat na Konstancin.
: 25 kwie 2012, 18:47
autor: TGM
439 będzie w tym roku?
: 26 kwie 2012, 21:34
autor: TGM
519 co 10 minut, 501 co 20. Tak jak postulowałem. Tylko szkoda, że 519 już do Centralnego nie dojedzie
. Linia co 20 minut z centralnego to trochę mało. Mogli 501 do Sienkiewicza dać skoro już tak bardzo upierają się na skierowaniu tam linii.
: 07 maja 2012, 9:11
autor: Piottr
Obserwacja z "długiego weekendu": ktoś znowu nie pomyślał, wypuszczając w te dni na 139 pojedyncze wozy, a nie przeguby. Taki był tłok, że jedna pani zemdlała jak jechałem z dziećmi do Ogrodu Botanicznego.
Przeguby na 139 w dni wolne powinny być regułą (chyba że leje tak jak dzisiaj)