Flixbus (d. PolskiBus)

Moderator: JacekM

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 lip 2012, 22:12

tomo pisze:Z tego co się orientuję to na pętli Metro Wilanowska PB ma jakąś "budę" i tam można kupować bilety na wszystkie kursy i trasy.
Tak. Czynna codziennie od 6 do 22. ;-)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 26 lip 2012, 22:20

tomo pisze:Z tego co się orientuję to na pętli Metro Wilanowska PB ma jakąś "budę" i tam można kupować bilety na wszystkie kursy i trasy.
:arrow: Można, ale z pewnymi ograniczeniami:
PolskiBus.com pisze:PUNKT OBSŁUGI KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻY BILETÓW PolskiBus.com

Warszawa – pętla autobusowa przy Metrze Wilanowska, ul. Puławska 145, pon - ndz 06:00-22:00,
sprzedaż biletów wyłącznie za gotówkę, w dniu wyjazdu, na trasy krajowe z Warszawy

best_seler
Posty: 48
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:02
Lokalizacja: płynie prąd?

Post autor: best_seler » 26 lip 2012, 22:21

A skąd w ogóle informacja o możliwości kupowania biletów u kierowcy? Na dzisiejszej konferencji nie było o tym ani słowa. W żadnym komunikacie PB też nic nie ma na ten temat.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 26 lip 2012, 22:26

Wolfchen jakies ploty rozsiewa ;)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 lip 2012, 22:31

best_seler pisze:A skąd w ogóle informacja o możliwości kupowania biletów u kierowcy?
Aby skorzystać z nowych połączeń między Radomiem a Warszawą nie trzeba mieć dostępu do internetu. Każdy, kto przyjdzie na stanowisko dworca PKP, może skorzystać z usługi, jeśli tylko będzie jeszcze wolne miejsce w wozie. Wówczas zapłacimy na miejscu za bilet 15 złotych.
http://www.cozadzien.pl/komunikacja/wia ... 11192.html
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 27 lip 2012, 0:24

R-9 Chełmska pisze:Już widziałem NR ZTM ze stoperem liczący czas postoju PKS Garwolin przy Waszyngtona
I bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 lip 2012, 0:33

Tu bym polemizował - przystanek to przystanek, pojazd stoi tyle, ile potrzeba na wymianę pasażerów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 27 lip 2012, 0:35

Dobrze napisałeś - na wymianę pasażerów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 lip 2012, 0:38

Wymiana pasażerów to także biletowanie wsiadających...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 27 lip 2012, 0:42

W umowie ma 60 sek. stania na przystanku i w tak newralgicznych miejscach dobrze, że ZTM czasem ze stoperem to kontroluje.

best_seler
Posty: 48
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:02
Lokalizacja: płynie prąd?

Post autor: best_seler » 27 lip 2012, 1:58

Wolfchen pisze:
Aby skorzystać z nowych połączeń między Radomiem a Warszawą nie trzeba mieć dostępu do internetu. Każdy, kto przyjdzie na stanowisko dworca PKP, może skorzystać z usługi, jeśli tylko będzie jeszcze wolne miejsce w wozie. Wówczas zapłacimy na miejscu za bilet 15 złotych.
http://www.cozadzien.pl/komunikacja/wia ... 11192.html
A gdzie tu jest napisane, że to kierowca będzie sprzedawał bilety? To jest jakieś przekłamanie. Na konferencji była mowa tylko o kasie na dworcu PKS (nie PKP). Po konferencji rozmawiałem zresztą z tym dyrektorem i też nic nie wspominał o sprzedaży u kierowcy.
Rosa pisze:Wolfchen jakies ploty rozsiewa ;)
Jak zwykle zresztą.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8461
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lip 2012, 9:38

Tu bym polemizował - przystanek to przystanek, pojazd stoi tyle, ile potrzeba na wymianę pasażerów.
A jak pojazd będzie potrzebował choćby i 10 minut, to niech stoi i blokuje (np. przystanek CENTRUM), nie? 8-(

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 27 lip 2012, 12:02

Drivter1234 pisze:.. Nie mówiąc o tym, że właściciel PB ma obecnie 12.000 ( tak, tak, tysięcy ) autobusów. Ma też statki, kolej. Ogólnie ilość jego sprzętu to 27.000 sztuk. Roczny przychód netto 400.000.000 funtów. ( tak tak... 400 milionów funtów )

[ Dodano: |27 Lip 2012|, 2012 11:56 ]
Jeżeli nie dajecie wiary... polecam... -> http://www.briansouter.com/ i porównajcie sobie te dwa artykuły... -> http://natemat.pl/16341,byl-oszustem-i- ... amber-gold :-"
Auć, to te nasze 70 autobusów to taka tylko mała przystawka do jego imperium :(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 lip 2012, 14:49

person pisze:A jak pojazd będzie potrzebował choćby i 10 minut, to niech stoi i blokuje (np. przystanek CENTRUM), nie? 8-(
I tu jest właśnie problem - i to istotny... Co z takimi autobusami zrobić? Bilety kartonikowe to koszty na tyle duże, że żaden prywaciarz tego nie wprowadzi. A jakoś zabiletować pasażerów trzeba - na CENTRUM to takie ograniczenie ma sens, ale na POSTĘPU? :-k Zresztą, wątpię, aby tam były jakieś drastyczne wymiany, typu Arka czy MiniBus w Centrum...
best_seler pisze:Na konferencji była mowa tylko o kasie na dworcu PKS (nie PKP). Po konferencji rozmawiałem zresztą z tym dyrektorem i też nic nie wspominał o sprzedaży u kierowcy.
W takim razie nie zdziwi mnie, jak po prostu agentowi dadzą kasę fiskalną i będzie bilety sprzedawał. Bo raczej w odsyłanie pasażerów od drzwi i czekanie aż wrócą z kasy mi się wierzyć nie chce - a dopiero przy wpuszczaniu wiadomo, ile dokładnie jest pasażerów (zdarzają się tacy, co na ostatnią chwilę kupują bilety).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8461
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lip 2012, 15:31

Wolfchen pisze:I tu jest właśnie problem - i to istotny... Co z takimi autobusami zrobić?
Akurat w centrum Wawy problem będzie rozwiązany - na mocy uchwały Rady Miasta nie będą wydawane nowe pozwolenia na postój w strefie śródmiejskiej, a (auto)busy przeniosą się w wygodniejsze miejsca (pętle/dworce/wherever) ;-)

ODPOWIEDZ