Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 21 paź 2024, 16:35
A co ze 195
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Jeśli takie argumenty padają przy tak drogiej inwestycji w tak bogatym mieście, że brakuje w niej dosypania małęgo ułamka $$$ na więcej taboru albo pętlę zamiast terminala końcowego aby zrealizować obiecywane jej cele, to znaczy że nie powinna ona zostać w ogóle zaczynana.
Czy naprawdę trzeba takie rzeczy tłumaczyć? No to 14 poczekałaby ze zmianą trasy do czerwca (to chyba mało istotna linia, jeśli chodzi o układ komunikacyjny Warszawy), a 19 mogłaby już teraz pojechać na Wilanów. I wtedy problem braku bezpośredniego połączenia Dworca Centralnego z Wilanowem i Mokotowem znika. Do tego można również wariantowo wprowadzić wydłużone kursy 131 do Powsina i mamy definitywne rozwiązanie konfliktu interesów.
A czytałeś poprzednie posty?MPXD pisze: ↑21 paź 2024, 16:59Warszawski Transport Publiczny podał do wiadomości informację o zmianach w układzie komunikacji miejskiej po otwarciu trasy tramwajowej do Wilanowa.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/10/21 ... wa-zmiany/
No czytałem, ale z czego się wyczytałem, to był artykuł z gazety "wiewiórczej".ashir pisze: ↑21 paź 2024, 17:03A czytałeś poprzednie posty?MPXD pisze: ↑21 paź 2024, 16:59Warszawski Transport Publiczny podał do wiadomości informację o zmianach w układzie komunikacji miejskiej po otwarciu trasy tramwajowej do Wilanowa.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/10/21 ... wa-zmiany/
Praga na to:
To niezbyt dokładnie, bo o 14:15 opublikowałem już informację, że na stronie WTP jest oficjalny komunikat wraz z podaniem linku.
A co z Filtrową w takim przypadku?adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 17:01Czy naprawdę trzeba takie rzeczy tłumaczyć? No to 14 poczekałaby ze zmianą trasy do czerwca (to chyba mało istotna linia, jeśli chodzi o układ komunikacyjny Warszawy), a 19 mogłaby już teraz pojechać na Wilanów. I wtedy problem braku bezpośredniego połączenia Dworca Centralnego z Wilanowem i Mokotowem znika. Do tego można również wariantowo wprowadzić wydłużone kursy 131 do Powsina i mamy definitywne rozwiązanie konfliktu interesów.
Przecież on sobie nabija ilość postów, żeby uzyskać dostęp do OB
Pamiętasz przetarg? Miasto zastanawiało się, czy budować do Bonifacego, czy do Wilanowskiej czy do Branickiego. Dosypali i jest do Branickiego. Potem jeszcze dosypali do pętli Stegny. Jakich konkretnie celów ta linia nie zrealizuje? Tego, że mieszkańcy bloków przy wiadukcie obwodnicy nie będą mieli przystanku pod domem?eloelo520 pisze: ↑21 paź 2024, 16:53Jeśli takie argumenty padają przy tak drogiej inwestycji w tak bogatym mieście, że brakuje w niej dosypania małęgo ułamka $$$ na więcej taboru albo pętlę zamiast terminala końcowego aby zrealizować obiecywane jej cele, to znaczy że nie powinna ona zostać w ogóle zaczynana.
W ogóle to w żądnym sensownie zorganizowanym zachodnim mieście nie upycha się 7 tak często jeżdzących linii tramwajowych na jednym dwutorowym szlaku.
14 obecnie jest mało istotną linią, bo nie jeździ. Po uruchomieniu jej istotność wzrośnie. Jak teraz uruchomisz 19 zamiast 14, to na Filtrowej będzie tylko 1 słaba linia.adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 17:01Czy naprawdę trzeba takie rzeczy tłumaczyć? No to 14 poczekałaby ze zmianą trasy do czerwca (to chyba mało istotna linia, jeśli chodzi o układ komunikacyjny Warszawy), a 19 mogłaby już teraz pojechać na Wilanów. I wtedy problem braku bezpośredniego połączenia Dworca Centralnego z Wilanowem i Mokotowem znika. Do tego można również wariantowo wprowadzić wydłużone kursy 131 do Powsina i mamy definitywne rozwiązanie konfliktu interesów.