Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Wedle wszelkich znaków na niebie i na ziemi za rok ruszą w kierunku centrum tramwaje z Miasteczka Wilanów i z Sielc. Czy są w związku z tym przygotowywane jakieś projekty zmian w układzie linii autobusowych? Czy są może planowane konsultacje?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27649
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Proces planowania zmian powinien być zakończony w momencie rozpoczęcia budowy najpóźniej, a najlepiej w momencie wyboru wariantu inwestycyjnego, no ale ponieważ jesteśmy w Polsce, to przecież mamy jeszcze rok ))
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Wszystkie linie zostają co pół godziny, gdyż staruszkowie oraz osoby z ograniczoną sprawnością muszą mieć możliwość dojazdu na Dworzec Centralny bez przesiadki
Odnoga na Stegny jest w ramach opcji, która na razie nie została uruchomiona - jak tłumaczono na jednej z konferencji prasowych, zakładany fundusz na Stegny najprawdopodobniej będzie pójdzie na "uzasadnione roszczenia wykonawcy" na głównej trasie. Inflacja.
Dzięki za informację. Czyli 501 zapewne na razie zostaje, podobnie 187.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27649
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Odpaliłem moją szklaną kulę i mówię, że:
zostanie 501 i 519 każde co 30' w koordynacji
zostanie E-2 i 116 każde co 20' w pseudokoordynacji, z KS 116 Chomiki - PTK
zostanie 501 i 519 każde co 30' w koordynacji
zostanie E-2 i 116 każde co 20' w pseudokoordynacji, z KS 116 Chomiki - PTK
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Weglug mnie
33 na Gagarina
Na Sobieskiego
11 wydłużone z Woli/Ochoty Prostą, Al. JPII, Nowowiejską,
35 z Nowego Bemowa (docelowo na Stegny),
44 uzupełniające na trasie Pl. Narutowicza Nowowiejska Sobieskiego,
23 na trasie Czynszowa Pl. Bankowy Sobieskiego (była mowa,że na Bemowie frekwencja spadła, a Obozowa ma 20 na Stare Miasto, teoretycznie całe Powstańców na Pl. Zamkowy też 26), kiedyś już 2 tramwaje skręcały i skrzyżowanie wytrzmało.
Jak będzie Rakowiecka, to ułatwi przetrasowanie 33 i 44 (skierowane.do Kieleckiej). Ogólnie na Puławskiej powinny zostać 4 linie.
33 na Gagarina
Na Sobieskiego
11 wydłużone z Woli/Ochoty Prostą, Al. JPII, Nowowiejską,
35 z Nowego Bemowa (docelowo na Stegny),
44 uzupełniające na trasie Pl. Narutowicza Nowowiejska Sobieskiego,
23 na trasie Czynszowa Pl. Bankowy Sobieskiego (była mowa,że na Bemowie frekwencja spadła, a Obozowa ma 20 na Stare Miasto, teoretycznie całe Powstańców na Pl. Zamkowy też 26), kiedyś już 2 tramwaje skręcały i skrzyżowanie wytrzmało.
Jak będzie Rakowiecka, to ułatwi przetrasowanie 33 i 44 (skierowane.do Kieleckiej). Ogólnie na Puławskiej powinny zostać 4 linie.
Trefna ta szklana kula, bo nie pokazuje 522; to chyba jakaś kula rehabilitacyjna co najwyżej
Edytowałem, bo był błąd
Jakoś tego 23 nie widzę. Bardziej czwórka na Sobieskiego. Liczba zmian też musi być minimalna wg najnowszych dyrektyw. Jak ustaliliśmy w którymś tam wątku, czwórki wywalić się z Bródna nie da, więc takie skrócone coś jako 23 też nie przejdzie.patryk148 pisze:Weglug mnie
33 na Gagarina
Na Sobieskiego
11 wydłużone z Woli/Ochoty Prostą, Al. JPII, Nowowiejską,
35 z Nowego Bemowa (docelowo na Stegny),
44 uzupełniające na trasie Pl. Narutowicza Nowowiejska Sobieskiego,
23 na trasie Czynszowa Pl. Bankowy Sobieskiego (była mowa,że na Bemowie frekwencja spadła, a Obozowa ma 20 na Stare Miasto, teoretycznie całe Powstańców na Pl. Zamkowy też 26), kiedyś już 2 tramwaje skręcały i skrzyżowanie wytrzmało.
Jak będzie Rakowiecka, to ułatwi przetrasowanie 33 i 44 (skierowane.do Kieleckiej). Ogólnie na Puławskiej powinny zostać 4 linie.
Jeśli na Bemowie jest czegoś za dużo, to zwykle się przerzucalo dwudziestkę. A ogólnie dojdzie jeszcze Kasprzaka, wiec 23 mogłoby skręcać ale dopiero przy Feminie i ONZ, ale to z kolei powoduje, że z Feminy na Pragę musiałoby się jeździć z 2 przystanków, co już zwiastuje muchowozowość tej linii.
ŁK
Nie wiem na ile nie pomylę jakichś faktów jakie padły kiedyś w zapowiedziach, ale jeśli potencjalnie 3 linie miałyby jechać to jedna miała na Marszałkowską, druga na JPII a trzecia na Wolę i Bemowo przez Dworzec Zachodni. To ostatnie wiadomo nie do wykonania za rok, więc na ten moment logiczne wydają mi się 14 do Banacha, 35 na Nowe Bemowo, a że wyjeżdża przy Stawkach w JP to trzecia linia może skręcać na Rondzie ONZ (10/11) do czasu kolejnych przemeblowań.
Ewentualnie aby uniknąć nadpodaży na Nowowiejskiej to pół 14 na Banacha a pół na Okęcie, 35 słabe przez Stawki i słabe 15 z Potoku (lub nawet z Młocin po zamianie końcówek z 6 dla zapewnienia warunków socjalnych )
Ale coś czuję, że może to być większa rewolucja niż większości mogłoby się to wydawać i pewne rzeczy nie będą tak oczywiste.
Ewentualnie aby uniknąć nadpodaży na Nowowiejskiej to pół 14 na Banacha a pół na Okęcie, 35 słabe przez Stawki i słabe 15 z Potoku (lub nawet z Młocin po zamianie końcówek z 6 dla zapewnienia warunków socjalnych )
Ale coś czuję, że może to być większa rewolucja niż większości mogłoby się to wydawać i pewne rzeczy nie będą tak oczywiste.