Ale wtedy Łukowska nie będzie mieć połączenia z Ostrobramską, chyba że reaktywujemy 382;Pslupek pisze:A może 182 wycofać z Ostrobramskiej i puścić przez Zamieniecką-Grochowską-al. USA i dalej swoją trasą. Wtedy można by pomyśleć o wycofaniu 115 z Łukowskiej i wyprostowaniu Grochowską, bowiem Os. Ostrobramska będzie już miało połączenie z Wiatrakiem.
515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
182 przez Waryńskiego?groov pisze:Ale ja chcę coś w zamian na Rakowieckiej do Metra, w jaki sposób by było to załatwione?
Zdecydowanie.Jarek pisze:Kosztem niczego, bo ta linia potrzebuje lepszego rozkładu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
OS.OTROBRAMSKA...-WARYńSKIEGO-RAKOWIECKA...-OKęCIEBastian pisze:182 przez Waryńskiego?
Niezły pomysł
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Wszak do GUS-u mamy 187,188 oraz 523.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
... zaś 182 na Ostrobramską i tak odjeżdża z Politechniki z innego przystanku, niż czerwonaki, więc różnicy mu to nie zrobi. Zaś przy GUS-ie potrzebny nie jest (zwłaszcza odkąd zatrzymuje się tam 523).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
nie ma ale jest bardzo wąsko. Choć ja miałem przyjemność jechać 1 Sierpnia "przyspieszonym" 154ness pisze:Orientuje sie ktos czy na 1 Sierpnia sa progi zwalniajace?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Na Racławickiej wystarczy ale do Odyńca już nie i dlatego 301 musi być całotygodniowe.ness pisze:Akurat w ciagu Raclawickiej po dodaniu 186, 301 w weekendy nie byloby potrzebne.
Dobreness pisze:akurat na Pruszkowskiej sa najmniejsze wymiany.
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
DokładnieBastian pisze:No i dlatego powinno zostać wyprostowane.ness pisze:A na Mokotowie 301 przy Metro Raclawicka/Odynca ma bardzo duze wymiany.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A spro część pojechałaby dalej na Mokotów a nawet Gocław.ness pisze:Jakby nie pojechalo to i tak wiekszosc sie wysypie przy Metrze.
Wystarczyłoby wygięcie przez Przy Bażantarni - KEN do M Natolin, potem rzeczywiście może prosto Rosoła. Jednak obecnie ta ulica miedzy Płaskowickiej a Gandhi wygląda trochę inaczej (a już na pewno inaczej niż między Wąwozową a Balgradzką).Dennis pisze:linia prześlizgująca się obrzeżami Ursynowa-Natolina jest IMHO skazana na porażkę. Powtórzony błąd trasowy dawnego 515 i obecnego 143.
Co do 505 - może to być ciekawy eksperyment, szczególnie gdy odwiedzi też lotnisko. Niepokój budzi brak kontaktu z metrem na Ursynowie...
165 - po co na Rosoła między Gandhi i Belgradzką skoro jest tam w wiele lepsze 179 i to na tej samej trasie? Nie lepiej byłoby wykorzystać 165 do obsługi Kiedacza?
136 - na Ursynowie bardzo dobra zmiana.
168 - po co odwiedza Kiedacza? I jeszcze coś - dlaczego z innej stacji metra niż 715??? Wiec może 168 Ciszewskiego - KEN - Herbsta albo 715 KEN - Gandhi - ...?
204 na Cynamonowej - wreszcie, powrót do starego, niezłego rozwiązania.
A tak w ogóle - dlaczego aż tak traci Belgradzka? Były 4 linie wyjeżdżające "do miasta", zostajemy z trzema lokalnymi... A więc może choć 166 między KEN a Belgradzką? 505 tak jak obecnie (zyskuje też połączenie z metrem)?
A jak już robimy rewolucję, to może pomyśleć też o zmianach przystankowych? Herbsta dla 136 (na Herbsta, przed Pileckiego), połączenie Dunikowskiego 01 i 02 w jeden przystanek usytuowany na Romera?
ze względu na częstotliwość 715 nie ma co się trudzić z dopasowywaniem innych linii, ale wygięcie przez Kiedacza rzeczywiście 168 niepotrzebnedzidek pisze:168 - po co odwiedza Kiedacza? I jeszcze coś - dlaczego z innej stacji metra niż 715??? Wiec może 168 Ciszewskiego - KEN - Herbsta albo 715 KEN - Gandhi - ...?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
przeczytaj jeszcze razJarek pisze:Tam jest niebezpieczny lewoskręt. Autobus powinien mieć możliwość wjechania na lewy pas, co jest warunkowane przez omijanie tego przystanku.kam napisał/a:
Herbsta dla 136 (na Herbsta, przed Pileckiego)
[ Dodano: 2007-08-12, 14:24 ]
ale jeśli można, to dlaczego nie?ze względu na częstotliwość 715 nie ma co się trudzić z dopasowywaniem innych linii,
w która?Jarek pisze:a w tamtą to po co?kam pisze:przeczytaj jeszcze raz
Przystanek powinien być w obie strony, na Herbsta, przed (kierunek centrum onkologii) i po skręcie (kierunek Dunikowskiego) z Pileckiego. Choćby dlatego że do innych dość daleko, a także żeby zmniejszyć nacisk na przystanek dla linii przyspieszonej. Z tym że utworzenie przystanku w kierunku CO powinno zostać połączone z przeniesieniem przystanku Dunikowskiego.