515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 11 sie 2007, 23:45

slupek pisze:A może 182 wycofać z Ostrobramskiej i puścić przez Zamieniecką-Grochowską-al. USA i dalej swoją trasą. Wtedy można by pomyśleć o wycofaniu 115 z Łukowskiej i wyprostowaniu Grochowską, bowiem Os. Ostrobramska będzie już miało połączenie z Wiatrakiem.
Ale wtedy Łukowska nie będzie mieć połączenia z Ostrobramską, chyba że reaktywujemy 382;P

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 sie 2007, 0:05

Jak to nie? A 158 to co? 182 by się włączało od al. USA.

[ Dodano: 2007-08-12, 00:06 ]
groov pisze:Wzmocnić 167? Kosztem czego?
Kosztem niczego, bo ta linia potrzebuje lepszego rozkładu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 sie 2007, 0:16

groov pisze:Ale ja chcę coś w zamian na Rakowieckiej do Metra, w jaki sposób by było to załatwione?
182 przez Waryńskiego?
Jarek pisze:Kosztem niczego, bo ta linia potrzebuje lepszego rozkładu.
Zdecydowanie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 12 sie 2007, 0:24

Bastian pisze:182 przez Waryńskiego?
OS.OTROBRAMSKA...-WARYńSKIEGO-RAKOWIECKA...-OKęCIE
Niezły pomysł :!: =D> =D>
Wszak do GUS-u mamy 187,188 oraz 523.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 sie 2007, 0:32

... zaś 182 na Ostrobramską i tak odjeżdża z Politechniki z innego przystanku, niż czerwonaki, więc różnicy mu to nie zrobi. Zaś przy GUS-ie potrzebny nie jest (zwłaszcza odkąd zatrzymuje się tam 523).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 12 sie 2007, 0:40

:)
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 sie 2007, 8:55

ness pisze:Orientuje sie ktos czy na 1 Sierpnia sa progi zwalniajace? :>
nie ma ale jest bardzo wąsko. Choć ja miałem przyjemność jechać 1 Sierpnia "przyspieszonym" 154 :P
ness pisze:Akurat w ciagu Raclawickiej po dodaniu 186, 301 w weekendy nie byloby potrzebne.
Na Racławickiej wystarczy ale do Odyńca już nie i dlatego 301 musi być całotygodniowe.
ness pisze:akurat na Pruszkowskiej sa najmniejsze wymiany.
Dobre :lol: Przeważnie gdy stoi ktoś na przystanku Pruszkowska to czeka właśnie na 172!
Bastian pisze:
ness pisze:A na Mokotowie 301 przy Metro Raclawicka/Odynca ma bardzo duze wymiany.
No i dlatego powinno zostać wyprostowane.
Dokładnie :!:
ness pisze:Jakby nie pojechalo to i tak wiekszosc sie wysypie przy Metrze.
A spro część pojechałaby dalej na Mokotów a nawet Gocław.

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 12 sie 2007, 9:08

Dennis pisze:linia prześlizgująca się obrzeżami Ursynowa-Natolina jest IMHO skazana na porażkę. Powtórzony błąd trasowy dawnego 515 i obecnego 143.
Wystarczyłoby wygięcie przez Przy Bażantarni - KEN do M Natolin, potem rzeczywiście może prosto Rosoła. Jednak obecnie ta ulica miedzy Płaskowickiej a Gandhi wygląda trochę inaczej (a już na pewno inaczej niż między Wąwozową a Balgradzką).

Co do 505 - może to być ciekawy eksperyment, szczególnie gdy odwiedzi też lotnisko. Niepokój budzi brak kontaktu z metrem na Ursynowie...

165 - po co na Rosoła między Gandhi i Belgradzką skoro jest tam w wiele lepsze 179 i to na tej samej trasie? Nie lepiej byłoby wykorzystać 165 do obsługi Kiedacza?

136 - na Ursynowie bardzo dobra zmiana.

168 - po co odwiedza Kiedacza? I jeszcze coś - dlaczego z innej stacji metra niż 715??? Wiec może 168 Ciszewskiego - KEN - Herbsta albo 715 KEN - Gandhi - ...?

204 na Cynamonowej - wreszcie, powrót do starego, niezłego rozwiązania.

A tak w ogóle - dlaczego aż tak traci Belgradzka? Były 4 linie wyjeżdżające "do miasta", zostajemy z trzema lokalnymi... A więc może choć 166 między KEN a Belgradzką? 505 tak jak obecnie (zyskuje też połączenie z metrem)?

A jak już robimy rewolucję, to może pomyśleć też o zmianach przystankowych? Herbsta dla 136 (na Herbsta, przed Pileckiego), połączenie Dunikowskiego 01 i 02 w jeden przystanek usytuowany na Romera?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 sie 2007, 9:57

Pytanie za 100 punktów: kiedy będą opublikowane wnioski konsultacji i ostateczne decyzje?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 sie 2007, 10:59

kam pisze:Herbsta dla 136 (na Herbsta, przed Pileckiego)
Tam jest niebezpieczny lewoskręt. Autobus powinien mieć możliwość wjechania na lewy pas, co jest warunkowane przez omijanie tego przystanku.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 sie 2007, 11:13

Pytanie za 100 punktów: kiedy będą opublikowane wnioski konsultacji i ostateczne decyzje?
Myślę, że po 15 powinni jeśli te zmiany mają wejść we wrześniu :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 12 sie 2007, 12:25

dzidek pisze:168 - po co odwiedza Kiedacza? I jeszcze coś - dlaczego z innej stacji metra niż 715??? Wiec może 168 Ciszewskiego - KEN - Herbsta albo 715 KEN - Gandhi - ...?
ze względu na częstotliwość 715 nie ma co się trudzić z dopasowywaniem innych linii, ale wygięcie przez Kiedacza rzeczywiście 168 niepotrzebne
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 12 sie 2007, 14:22

Jarek pisze:
kam napisał/a:
Herbsta dla 136 (na Herbsta, przed Pileckiego)
Tam jest niebezpieczny lewoskręt. Autobus powinien mieć możliwość wjechania na lewy pas, co jest warunkowane przez omijanie tego przystanku.
przeczytaj jeszcze raz

[ Dodano: 2007-08-12, 14:24 ]
ze względu na częstotliwość 715 nie ma co się trudzić z dopasowywaniem innych linii,
ale jeśli można, to dlaczego nie?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 sie 2007, 14:55

kam pisze:przeczytaj jeszcze raz
a w tamtą to po co?

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 12 sie 2007, 16:06

Jarek pisze:
kam pisze:przeczytaj jeszcze raz
a w tamtą to po co?
w która?
Przystanek powinien być w obie strony, na Herbsta, przed (kierunek centrum onkologii) i po skręcie (kierunek Dunikowskiego) z Pileckiego. Choćby dlatego że do innych dość daleko, a także żeby zmniejszyć nacisk na przystanek dla linii przyspieszonej. Z tym że utworzenie przystanku w kierunku CO powinno zostać połączone z przeniesieniem przystanku Dunikowskiego.

ODPOWIEDZ