515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
To co znalazłem na stronie rembertowskiej, rozwaliło mnie totalnie..
ZTM PROPONUJE ZMIANY
W KOMUNIKACJI
Na wspólnym posiedzeniu dwóch komisji Rady Dzielnicy Rembertów 16 maja 2007 r. przedstawiciele ZTM przedstawili – wyni-kające z zasad polityki transportowej mia-sta – propozycje zmian w komunikacji au-tobusowej, których celem jest optymaliza-cja czasu podróży. Te zasady to:
- priorytet dla komunikacji szynowej, co zobowiązuje ZTM do podejmowania dzia-łań zachęcających do korzystania z tramwajów i pociągów oraz wycofywania autobusów z relacji obsługiwanych przez pojazdy szynowe,
- zmniejszanie liczby linii autobusowych z jednoczesnym zwiększaniem częstotliwo-ści ich kursowania w celu zapewnienia sprawniejszych połączeń w poszczegól-nych relacjach.
Z powyższych zasad i z problemów po-wodowanych zakorkowaniem tras wyloto-wych z Rembertowa wynikają propozycje ZTM wprowadzenia linii krótkich o wyso-kich częstotliwościach łączących wszystkie części Rembertowa z SKM i miejscami przesiadkowymi (Okularowa, Wiatraczna), a więc m.in. rozważa się:
- przywrócenie linii 143 na historyczną trasę do ronda Wiatraczna,
- zwiększenie częstotliwości linii 145,
- zwiększenie częstotliwości linii 183 i wydłużenie jej do nowego krańca przy ul. Dokerów róg ul. Fizylierów,
- wydłużenie linii 196 do Wiatracznej przez Marysin (ul. Korkową),
- skierowanie linii 137 przez Nowy Rem-bertów (uzupełnienie dla linii 183),
- uruchomienie nowej lokalnej linii 305 ze Starego Rembertowa ul. Strażacką przez Wygodę, Marysin (koło przychodni na ul. Strusia) do Międzylesia, ale także
- ograniczenie linii 514 i
- wycofanie linii 515 z obecnej trasy i skierowanie jej na trasę Siekierkowską np. do Okęcia (szybsze połączenie z Ursyno-wem i Służewem niż obecnie linią 143).
Propozycje ZTM będą podstawą do prac Zespołu ds. komunikacji miejskiej w Rem-bertowie, który został powołany z radnych i przedstawicieli Rad Osiedli.
Pojawiające się wstępne krytyczne opi-nie wskazują na konieczność pracy na kon-kretnych propozycjach rozkładowych, ana-lizy korzyści i strat oraz szerokich konsul-tacji społecznych.
http://www.lepszyrembertow.pl/linki/lin ... c_2007.doc
ZTM PROPONUJE ZMIANY
W KOMUNIKACJI
Na wspólnym posiedzeniu dwóch komisji Rady Dzielnicy Rembertów 16 maja 2007 r. przedstawiciele ZTM przedstawili – wyni-kające z zasad polityki transportowej mia-sta – propozycje zmian w komunikacji au-tobusowej, których celem jest optymaliza-cja czasu podróży. Te zasady to:
- priorytet dla komunikacji szynowej, co zobowiązuje ZTM do podejmowania dzia-łań zachęcających do korzystania z tramwajów i pociągów oraz wycofywania autobusów z relacji obsługiwanych przez pojazdy szynowe,
- zmniejszanie liczby linii autobusowych z jednoczesnym zwiększaniem częstotliwo-ści ich kursowania w celu zapewnienia sprawniejszych połączeń w poszczegól-nych relacjach.
Z powyższych zasad i z problemów po-wodowanych zakorkowaniem tras wyloto-wych z Rembertowa wynikają propozycje ZTM wprowadzenia linii krótkich o wyso-kich częstotliwościach łączących wszystkie części Rembertowa z SKM i miejscami przesiadkowymi (Okularowa, Wiatraczna), a więc m.in. rozważa się:
- przywrócenie linii 143 na historyczną trasę do ronda Wiatraczna,
- zwiększenie częstotliwości linii 145,
- zwiększenie częstotliwości linii 183 i wydłużenie jej do nowego krańca przy ul. Dokerów róg ul. Fizylierów,
- wydłużenie linii 196 do Wiatracznej przez Marysin (ul. Korkową),
- skierowanie linii 137 przez Nowy Rem-bertów (uzupełnienie dla linii 183),
- uruchomienie nowej lokalnej linii 305 ze Starego Rembertowa ul. Strażacką przez Wygodę, Marysin (koło przychodni na ul. Strusia) do Międzylesia, ale także
- ograniczenie linii 514 i
- wycofanie linii 515 z obecnej trasy i skierowanie jej na trasę Siekierkowską np. do Okęcia (szybsze połączenie z Ursyno-wem i Służewem niż obecnie linią 143).
Propozycje ZTM będą podstawą do prac Zespołu ds. komunikacji miejskiej w Rem-bertowie, który został powołany z radnych i przedstawicieli Rad Osiedli.
Pojawiające się wstępne krytyczne opi-nie wskazują na konieczność pracy na kon-kretnych propozycjach rozkładowych, ana-lizy korzyści i strat oraz szerokich konsul-tacji społecznych.
http://www.lepszyrembertow.pl/linki/lin ... c_2007.doc
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co cię tak rozwaliło? Strasznych absurdów w tym wszystkim nie widzę...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No to ja dołożę wożenie Wesołej do Wiatraka przez Nowy Rembertów, który i tak miałby dostać wzmocnione 183 i dalsze kombinowanie przy muchowozie 305, którego już raczej reanimować się nie da. To wszystko jest robione tak na chama pod Rembertów, bez uwzględnienia zdrowego rozsądku i potrzeb innych, że aż boli
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No dobra, z tym drugim się zgodzę. Co do 515 - ja bym zobaczył. W końcu zarazem zakłada się dalsze istnienie linii z Gocławia na Ursynów.pawcio pisze:Zacznę od 515 omijającego Gocław. Muchowóz jak ta lala.
No i 196, czyli dowozówka o braku jakiejkolwiek punktualności.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Makabra (z małymi wyjątkami vide 183, chociaż akurat ta linia już dawno powinna pojechać na Brata Alberta).
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Głupota tych propozycji jest tak uderzająca, że ja bym wysłał do prominentów Rembertowskich NIK, by sprawdziła, jakie są metody pracy w tamtejszym ratuszu. Próba wpychania 196 jest z z punktu widzenia Rembertowa samobójstwem. Czy ci ludzie uważają, że dowozówka im przefrunie przez Marsa, gdy zaczną ją poszerzać? Nie wiem zresztą, jak oficjele wyobrażają sobie koordynacje 3 linii z ich dzielnicy na Wiatraczną. I jeszcze czwartej im się zachciewa
305 mogłoby by być w takiej formie. Ale co kwartał.
515? Muchowóz jak ta lala. Ooops, ktoś to już napisał. Argument szybszego połączenia przez kompletnie łysą infrastrukturalnie Siekierę, gdzie i tak rzadko się cokolwiek traci, jest żałosny.
Co do 143 to chyba urzędnicy rembertowscy powinni zobaczyć, jak sobie pomyka pustawe 143 Chełmżyńską, a potem proponować trasę na wprost TS 515.
305 mogłoby by być w takiej formie. Ale co kwartał.
515? Muchowóz jak ta lala. Ooops, ktoś to już napisał. Argument szybszego połączenia przez kompletnie łysą infrastrukturalnie Siekierę, gdzie i tak rzadko się cokolwiek traci, jest żałosny.
Co do 143 to chyba urzędnicy rembertowscy powinni zobaczyć, jak sobie pomyka pustawe 143 Chełmżyńską, a potem proponować trasę na wprost TS 515.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Skręcanie na trasę Siekierkowską nie zakłada ominięcia Gocławia, choc też nikt nic o tym nie piszę. Nawet przy zrobieniu z 301 168 to ludzie byliby wściekli na zabranie dojazdu w okolice SGGW.pawcio pisze:Zacznę od 515 omijającego Gocław.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
A zapełnienie tamże 143 i choćby 145 porównywał? I zapełnienie 143 na Gocławiu z frekwencją w Rembertowie?Petuś pisze:No to, to akurat nie
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Akurat taki pomysł po ZTM-ie rzeczywiście krąży...emdegger pisze:515? Muchowóz jak ta lala. Ooops, ktoś to już napisał. Argument szybszego połączenia przez kompletnie łysą infrastrukturalnie Siekierę, gdzie i tak rzadko się cokolwiek traci, jest żałosny.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Oni naprawdę nie znają tych okolic.. Najchętniej ułożyliby komunikację tak, by wydostać się z danej dzielnicy można było tylko pociągiem,,,:/Petuś pisze:To co znalazłem na stronie rembertowskiej, rozwaliło mnie totalnie..
ZTM PROPONUJE ZMIANY
W KOMUNIKACJI
Na wspólnym posiedzeniu dwóch komisji Rady Dzielnicy Rembertów 16 maja 2007 r. przedstawiciele ZTM przedstawili – wyni-kające z zasad polityki transportowej mia-sta – propozycje zmian w komunikacji au-tobusowej, których celem jest optymaliza-cja czasu podróży. Te zasady to:
- priorytet dla komunikacji szynowej, co zobowiązuje ZTM do podejmowania dzia-łań zachęcających do korzystania z tramwajów i pociągów oraz wycofywania autobusów z relacji obsługiwanych przez pojazdy szynowe,
- zmniejszanie liczby linii autobusowych z jednoczesnym zwiększaniem częstotliwo-ści ich kursowania w celu zapewnienia sprawniejszych połączeń w poszczegól-nych relacjach.
Z powyższych zasad i z problemów po-wodowanych zakorkowaniem tras wyloto-wych z Rembertowa wynikają propozycje ZTM wprowadzenia linii krótkich o wyso-kich częstotliwościach łączących wszystkie części Rembertowa z SKM i miejscami przesiadkowymi (Okularowa, Wiatraczna), a więc m.in. rozważa się:
- przywrócenie linii 143 na historyczną trasę do ronda Wiatraczna,
- zwiększenie częstotliwości linii 145,
- zwiększenie częstotliwości linii 183 i wydłużenie jej do nowego krańca przy ul. Dokerów róg ul. Fizylierów,
- wydłużenie linii 196 do Wiatracznej przez Marysin (ul. Korkową),
- skierowanie linii 137 przez Nowy Rem-bertów (uzupełnienie dla linii 183),
- uruchomienie nowej lokalnej linii 305 ze Starego Rembertowa ul. Strażacką przez Wygodę, Marysin (koło przychodni na ul. Strusia) do Międzylesia, ale także
- ograniczenie linii 514 i
- wycofanie linii 515 z obecnej trasy i skierowanie jej na trasę Siekierkowską np. do Okęcia (szybsze połączenie z Ursyno-wem i Służewem niż obecnie linią 143).
Propozycje ZTM będą podstawą do prac Zespołu ds. komunikacji miejskiej w Rem-bertowie, który został powołany z radnych i przedstawicieli Rad Osiedli.
Pojawiające się wstępne krytyczne opi-nie wskazują na konieczność pracy na kon-kretnych propozycjach rozkładowych, ana-lizy korzyści i strat oraz szerokich konsul-tacji społecznych.
http://www.lepszyrembertow.pl/linki/lin ... c_2007.doc
Może nie takie tragiczne te pomysły, ale i nie najlepsze.
Dobre jest tylko 196 do Wiatraka:P
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9