Strona 70 z 285

: 08 paź 2007, 22:26
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Po cholerę Ci 148 Meissnera :-s
Jugosławiańska - Umińskiego w relacji północ - południe, misiu, skoro gocławiakom tak bardzo przeszkadza przejazd przez środek osiedla
Ale to nie rozwiązuje kwestii wspólnego przystanku na południe od Bora dla 148 i 168 :-s No chyba, że Meissnera, ale to się IMO z celem mija...

: 08 paź 2007, 22:28
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze: Jugosławiańska - Umińskiego w relacji północ - południe, misiu, skoro gocławiakom tak bardzo przeszkadza przejazd przez środek osiedla
Ale to nie rozwiązuje kwestii wspólnego przystanku na południe od Bora dla 148 i 168 :-s No chyba, że Meissnera, ale to się IMO z celem mija...
Jakoś Meissnera sporo czasu funkcjonowało i nikomu to nie przeszkadzało? Z drugiej jednak strony najlepszy byłby przystanek przy Fieldorfa x Bora, jednak tu jest problem z wytrasowaniem linii...

: 08 paź 2007, 22:28
autor: Rosa
Bo była niezła sytuacja bo jedna linia był prosto, a druga krążyła. Teraz niestety tej krążącej brakuje i tutaj nie jest najbardziej istotne czy będzie to 148 czy 168 ale COŚ powinno krążyć.

: 08 paź 2007, 22:29
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Ale to nie rozwiązuje kwestii wspólnego przystanku na południe od Bora dla 148 i 168 :-s No chyba, że Meissnera, ale to się IMO z celem mija...
Jakoś Meissnera sporo czasu funkcjonowało i nikomu to nie przeszkadzało? Z drugiej jednak strony najlepszy byłby przystanek przy Fieldorfa x Bora, jednak tu jest problem z wytrasowaniem linii...
Raz wytrasowaniem linii, a dwa dowozem Gocławia do 401 :-k

: 08 paź 2007, 22:29
autor: Colony
I pewnie będzie to 168 bo spełnia mniejsze znaczenie w relacjach międzydzielnicowych.

: 08 paź 2007, 22:30
autor: R-9 Chełmska
Wtedy jej znaczenie międzydzielnicowe spadnie niemal do zera...

: 08 paź 2007, 22:31
autor: Colony
Czy nie pisałem coś o paradoksie? ;-)

: 08 paź 2007, 22:31
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:Wtedy jej znaczenie międzydzielnicowe spadnie niemal do zera...
... i będziemy mieli powrót do 301. Nic w przyrodzie nie ginie.

: 08 paź 2007, 22:32
autor: Colony
301 już nic nie mówiąc nie narzekało na frekwencję, ale istniało w złej formie.

: 08 paź 2007, 22:33
autor: Kleszczu
Colony pisze:301 już nic nie mówiąc nie narzekało na frekwencję, ale istniało w złej formie.
Oczywiście, że nie narzekało. Pod względem roli lokalnych to była znakomita linia.

: 08 paź 2007, 22:34
autor: R-9 Chełmska
Colony pisze:Czy nie pisałem coś o paradoksie? ;-)
Po co Wam tyle ulic na tym Gocławiu? ;)

: 08 paź 2007, 22:39
autor: Maro D.
R-9 Chełmska pisze:Po co Wam tyle ulic na tym Gocławiu? ;)
Heh...zamieszchłe plany były takie, że autobusy miały jeździć kołem gocławskim a Bora - tramwaj.

Hmm...czy to nie byłoby najlepsze rozwiązanie? :-k
Tylko co z Fieldorfa (d. Bieruta)? :-k

: 08 paź 2007, 22:45
autor: Bastian
Maro D. pisze:Tylko co z Fieldorfa (d. Bieruta)? :-k
Tym by jeździły autobusy z Grochowa na TS :P


Jakiś czas temu się już zastanawiałem, czy nie powinno się uruchomić jakiejś naprawdę częstej (co 3-4 minuty) dowozówki po "ringu" dookoła, a całą resztę poprostować :-k

: 08 paź 2007, 22:46
autor: R-9 Chełmska
Jakiś czas temu się już zastanawiałem, czy nie powinno się uruchomić jakiejś naprawdę częstej (co 3-4 minuty) dowozówki po "ringu" dookoła, a całą resztę poprostować :-k
Naprawdę niegłupi pomysł, tylko znajdź kierowców na taką linię...

: 08 paź 2007, 22:48
autor: pawcio
Nie, Bastianie. Nic mnie w komunikacji na Gocławiu tak nie wkurzało, jak konieczność dojeżdżania dwóch przystanków do 143. Nawet przesiadka w śnieżycy na Saskiej przed postawieniem tam wiaty.