O grzaniu i niegrzaniu

Moderatorzy: JacekM, Dantte

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 19 sty 2006, 7:44

Rosa pisze:Nie pomaga bo?
Zimniej się robi gdy drzwi pozostają zamknięte?
Nawet w parowkach by bylo cieplej przy zamknietych drzwiach bo ludzie by sami ogrzali wagon.
nie pomaga bo ogrzewanie pomimo tego, że jest włączone to nic nie daje :( w Neoplanach gdy jedzie mało pasażerów to wóz szybko się sam nie nagrzeje. Zawsze można wysłać go na 517 to będzie odrazu cieplej :D

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 20 sty 2006, 11:23

Ciekawe co się dzieje na mieście jak jeszcze teraz jest -18 stopni.?
A nad ranem -22-23 stopnie

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2006, 12:46

Rano [8.30], jakaś bulwa na 15 -> niby próbuje grzać, ale z marnym skutkiem, mimo to jest zauważalnie mniej lodowato zimno niż na zewnątrz

powrót -> najpierw 5706@(chyba)2/523 -> bardzo bardzo miłe zaskoczenie, jest NAPRAWDĘ ciepło. nie letnio, nie ciepławo, a ciepło. później 8406@4/521 i tu smuteczek - w sumie zimno i jeszcze ciepły guzik się marnuje... #-o
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 20 sty 2006, 15:20

2239 132 zimno jak w lodówce brrrrr :-$

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 20 sty 2006, 20:29

3/523 :wink:
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 20 sty 2006, 20:56

Dziś dowiedziałem się gdzie siadać w solarisie u 18 żeby dobrze grzało :-D Od strony drzwi, przy ostatnim wejściu, ostatni rząd tyłem do kierunku jazdy i koniecznie przy oknie :-D Grzeje jak diabli :D

Test przprowadziłem w 8210 :arrow: ?/175
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 sty 2006, 21:15

Gdy usiądziesz na siedzeniu tuż za przegubem - od strony okna - przekonasz się, że tam też nieźle grzeje. Tak sobie pomyślałem - jakaż to nierówność panuje w dostępie do komunikacji miejskiej w Warszawie - jedni pasażerowie mają ponad 90 procent szans, na to, że trafią na dobrze ogrzany autobus, inni dużo mniej. O tym, że jedni mają prawie stu procentową szansę, by trafić na wóz niskopodłogowy już nie będę wspominał...

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 20 sty 2006, 21:30

levar pisze:Ważne, żeby jemu było ciepło. To są nasi kierowcy egoiści
W ikarusie ogrzewanie kabiny i przestrzeni pasażerskiej to jeden obieg. Normalnie nie można włączyć tylko jednego. A piecyk i pompka też są w jednym egzemplarzu na autobus. Więc jak pasażerom jest zimno, to kierowcy też. Mówię o normalnej pracy ogrzewania. Jedyne, co może zrobić kierowca, to włączyć lub nie dmuchawy. Ale to zwykle kierowcy robią.
xxx

Doktor Borensztajn
Posty: 20
Rejestracja: 12 sty 2006, 13:21
Kontakt:

Post autor: Doktor Borensztajn » 28 sty 2006, 10:52

Dowiedziałam się, że najstarsze tramwaje kursujące codzień po Warszawie nie mają ogrzewania. Dlaczego nie można zamontować w pojeździe grzejników? A może pracownicy Tramwajów Warszawskich nie dojeżdżają tramwajami do Warszawy i nie czują zimna? Odnoszę wrażenie, że owa firma wciąż jest skuta tzw. prl-owskim betonem i zimne tramwaje są wyrazem nostalgii za minionymi czasami, kiedy tramwajarskiej klasie robotniczej żyło się dostatnio. Tramwajarska klasa robotnicza wciąż dba tylko o własną wygodę i dlatego ciepłe powietrze bucha tylko z kabiny. Myślę, iż nadszedł najwyższy czas, by pomyśleć o pasażerach, lub rozpędzić pracującą tam łobuzerię. Dodam jeszcze, że w moim gabinecie jest ciepło mi oraz każdemu pacjentowi, który do mnie przyjdzie.

AEG

Post autor: AEG » 28 sty 2006, 10:55

To zawdzięczamy panu prezesowi K. i nieudanym wynikom wszystkich dotychczasowych przetargów ,za panowania wyżej wymienionego.

Doktor Borensztajn
Posty: 20
Rejestracja: 12 sty 2006, 13:21
Kontakt:

Post autor: Doktor Borensztajn » 28 sty 2006, 11:22

AEG pisze:To zawdzięczamy panu prezesowi K. i nieudanym wynikom wszystkich dotychczasowych przetargów ,za panowania wyżej wymienionego.
Dodam jeszcze, że otrzymałam nieścisłą informację, jakoby w ogórkach był nawiew ciepłego powietrza z małych kratek. Dlaczego uważam tą informację za nieścisłą? Owszem, nawiew jest, ale zimnego powietrza i nie z kratek tylko z nieszczelnych drzwi.

Czytałam u was na forum, że w jakimś przetargu w Warszawie wystartowała firma MPK ŁÓDŹ. Może lepiej by było, gdyby ogłosić podobny przetarg na jazdę po torach, a wtedy pasożyci z Tramwajów Warszawskich poczuliby oddech konkurencji na plecach i może wzięliby się wreszcie do pracy.

lovetrasbus

Post autor: lovetrasbus » 28 sty 2006, 16:19

Badano temperaturę : poniżej średniej temperatury w domowej lodówce. :-D

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1624
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 28 sty 2006, 17:28

Znaczy chodzi o parówy :-D

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 28 sty 2006, 17:38

to moze zrobimy w tramwajach w ten sposob:
Obrazek
:lol:

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sty 2006, 14:54

Nordyk110 pisze:Znaczy chodzi o parówy
:arrow: Prawdopodobnie. Wszystko na to wskazuje. A swoją drogą ciekawe, jak wygląda ogrzewanie w prawdziwych "ogórkach", czyli autobusach Jelcz MEX-272 :-k.

ODPOWIEDZ